Enmarcada na 6ª Semana de Acción Mundial polas Camareiras de Pisos, a Federación de Servizos de CCOO lanza unha campaña contra o acoso sexual que sofr

O cliente non sempre ten a razón. Por un lugar de traballo seguro para as camareiras de pisos

semana mundial camareiras de piso

É necesario garantir un lugar de traballo seguro para as camareiras de pisos, persoal especialmente exposto ao acoso sexual. Estas condutas que teñen as súas raíces na persistente desigualdade entre mulleres e homes maniféstanse en comportamentos de violencia e acoso sexual que poden ir desde os requirimentos ou proposicións, comportamentos físicos até a agresión sexual. O feito de desenvolver gran parte da súa actividade laboral no interior das habitacións dos clientes, supón para elas un risco que fai incuestionable a necesidade de establecer medidas e estratexias para previlo. Ler máis

ERE Banco Santander: Cando a muller perde o perfil

ere machista banco santander

CCOO interviu na pasada comisión de seguimento do ERE (17/9), para advertir a Banco Santander que estaríamos moi vixiantes naqueles aspectos relacionados coa desvinculación do Banco das mulleres, e especialmente aquelas acollidas a redución de xornada.

Con este tipo de condutas, Banco Santander reforza o machismo social invitando ás mulleres a unha volta non desexada ao traballo doméstico, abandoando a actividade retribuída. Así non se contribúe a formentar a igualdade senón que se amplían as fendas existentes, contribuíndo á discriminación da muller.

Non esquezamos que ata o 15 de novembro atopámonos no período de adscrición voluntaria na rede comercial, polo que castigar ao colectivo de persoas con redución de xornada, cando é unha evidencia que hai unha gran demanda de persoas que queren desvincularse e que aínda permanecen sen resposta, é cando menos, o máis alonxado dun Banco sinxelo, persoal e xusto que vai presumindo de igualitario aló a onde vai.

Se te atopas nalgunha situación coma esta, contacta coas túas delegadas ou delegados de CCOO

A Federación de Galicia celebrou un xornada para a revisión e análise dos últimos cambios lexislativos no eido da igualdade, SMI e rexistro de xornada

Xornada sobre igualdade, acción sindical e comunicación

xornada acción sindical igualdade salario mínimo interprofisional

Celebrada hoxe, dezasete de xuño, e organizada pola Federación de Servizos, o obxectivo deste encontro foi promover unha xornada de reflexión e análise dos recentes cambios lexislativos que afectan por un lado, ás medidas de igualdade e conciliación, e por outro ao incremento do salario mínimo interprofesional, establecidos respectivamente polos Reais Decretos 6 e 8/2019 e 1462/2018.

A velocidade no cambio das estratexias comunicativas e as súas adaptacións á realidade sindical ocuparon a análise adicada ao relatorio de comunicación.

Contou coa presenza e intervencións de: Verónica Martínez Barbero, presidenta do Consello Galego de Relacións Laborais; Chema Martínez, secretario xeral da Federación de Servicios de CCOO; Lucía Trenor, secretaria xeral da Federación de Servizos; Ramón Sarmiento, secretario xeral do Sindicato Nacional de CCOO de Galicia; Cristóbal González, secretario xeral da Unión Comarcal da Coruña; Isabel Fernández, secretaria de organización e muller da Federación de Servizos; Juan Zas, secretario de Acción Sindical da Federación de Servizos

Xa tivo lugar a reunión de negociación do diagnóstico do I Plan de Igualdade de Zara Home España.

Negociación do diagnóstico do I Plan de Igualdade de Zara Home España

zara home

Tras producirse a constitución da mesa negociadora, acordamos na devandita reunión levar a cabo un calendario de traballo a fin de iniciar a negociación do Plan de Igualdade de Zara Home.

Segundo este calendario, unha vez revisados os datos achegados pola empresa para realizar o diagnóstico de situación, a representación legal das persoas traballadoras debía realizar unha petición de ampliación dos mesmos se o consideraba necesario e enviar as primeiras propostas para o plan en materia de acceso e contratación. Ler máis

Feminismo de clase

feminismo de clase

NÓS, as mulleres de CCOO organizámonos nun sindicato de clase, solidario, internacionalista, que busca transformar a sociedade para que sexa máis xusta. E moitas de nós estamos afiliadas e organizadas tamén en organizacións feministas. Ler máis

CCOO logra constituir as mesas de igualdade no Grupo Inditex

Inditex

CCOO veu  impulsado que todas as empresas do Grupo Inditex puxesen en marcha o comezo da renovación e negociación dos plans de igualdade, como garantía de dereitos e oportunidades para as mulleres no ámbito laboral. A Federación de Servizos de CCOO aborda a negociación de cinco Plans de Igualdade do Grupo Inditex: Pull&Bear, Bershka, Oysho, Zara, que renovan o I Plan de Igualdade, que xa chegaran ao final da súa vixencia e o I Plan de Igualdade en Kiddy´s Class.

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador