A Federaci贸n de Galicia celebrou un xornada para a revisi贸n e an谩lise dos 煤ltimos cambios lexislativos no eido da igualdade, SMI e rexistro de xornada

Xornada sobre igualdade, acci贸n sindical e comunicaci贸n

xornada acci贸n sindical igualdade salario m铆nimo interprofisional

Celebrada hoxe, dezasete de xuño, e organizada pola Federación de Servizos, o obxectivo deste encontro foi promover unha xornada de reflexión e análise dos recentes cambios lexislativos que afectan por un lado, ás medidas de igualdade e conciliación, e por outro ao incremento do salario mínimo interprofesional, establecidos respectivamente polos Reais Decretos 6 e 8/2019 e 1462/2018.

A velocidade no cambio das estratexias comunicativas e as súas adaptacións á realidade sindical ocuparon a análise adicada ao relatorio de comunicación.

Contou coa presenza e intervencións de: Verónica Martínez Barbero, presidenta do Consello Galego de Relacións Laborais; Chema Martínez, secretario xeral da Federación de Servicios de CCOO; Lucía Trenor, secretaria xeral da Federación de Servizos; Ramón Sarmiento, secretario xeral do Sindicato Nacional de CCOO de Galicia; Cristóbal González, secretario xeral da Unión Comarcal da Coruña; Isabel Fernández, secretaria de organización e muller da Federación de Servizos; Juan Zas, secretario de Acción Sindical da Federación de Servizos

Xa tivo lugar a reuni贸n de negociaci贸n do diagn贸stico do I Plan de Igualdade de Zara Home Espa帽a.

Negociaci贸n do diagn贸stico do I Plan de Igualdade de Zara Home Espa帽a

zara home

Tras producirse a constitución da mesa negociadora, acordamos na devandita reunión levar a cabo un calendario de traballo a fin de iniciar a negociación do Plan de Igualdade de Zara Home.

Segundo este calendario, unha vez revisados os datos achegados pola empresa para realizar o diagnóstico de situación, a representación legal das persoas traballadoras debía realizar unha petición de ampliación dos mesmos se o consideraba necesario e enviar as primeiras propostas para o plan en materia de acceso e contratación. Ler máis

Feminismo de clase

feminismo de clase

NÓS, as mulleres de CCOO organizámonos nun sindicato de clase, solidario, internacionalista, que busca transformar a sociedade para que sexa máis xusta. E moitas de nós estamos afiliadas e organizadas tamén en organizacións feministas. Ler máis

CCOO logra constituir as mesas de igualdade no Grupo Inditex

Inditex

CCOO veu  impulsado que todas as empresas do Grupo Inditex puxesen en marcha o comezo da renovaci贸n e negociaci贸n dos plans de igualdade, como garant铆a de dereitos e oportunidades para as mulleres no 谩mbito laboral. A Federaci贸n de Servizos de CCOO aborda a negociaci贸n de cinco Plans de Igualdade do Grupo Inditex: Pull&Bear, Bershka, Oysho, Zara, que renovan o I Plan de Igualdade, que xa chegaran ao final da s煤a vixencia e o I Plan de Igualdade en Kiddy麓s Class.

Masivo seguimento dos paros de d煤as horas, especialmente en grandes empresas e administraci贸ns p煤blicas. Tam茅n participaci贸n masiva nas mobilizaci贸ns

CCOO e UGT congrat煤lanse do 芦茅xito禄 da folga e da participaci贸n 芦masiva禄 nas mobilizaci贸ns

8M Galicia

O Sindicato Nacional de CCOO de Galicia e UGT-Galicia congrat煤lanse do 芦茅xito禄 da folga convocada hoxe polo sindicalismo de clase. O seguimento dos paros de d煤as horas foi masivo, especialmente en grandes empresas e administraci贸ns p煤blicas. Polo de agora, non houbo incidentes salientables nin no paro que da madrugada (entre as 00:00 e as 02:00), nin tampouco ao mediod铆a (das 12:00 谩s 14:00).

Coa participaci贸n do secretario xeral confederal, Unai Sordo, e a secretaria confederal da Muller, Elena Blasco

Preparando o cami帽o da folga para o 8 de Marzo: Multitudinaria asemblea en A Coru帽a

8M

O sal贸n de actos do edificio sindical da Coru帽a quedou pequeno para a multitudinaria asemblea organizada por Comisi贸ns Obreiras para preparar o cami帽o da folga do vindeiro 8 de marzo. Neste encontro coa afiliaci贸n participaron o secretario xeral confederal, Unai Sordo, e a secretaria confederal da Muller, Elena Blasco, as铆 como representantes das direcci贸ns nacional e comarcal do sindicato. Entre o p煤blico tam茅n cabe destacar a presenza de dirixentes de partidos pol铆ticos de diferente cor, que seguiron con interese o desenvolvemento da asemblea.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Consulta sobre pensiones
Consultas sobre pensiones
Gu铆a derechos de trabajadores y trabajadoras Gu铆a de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador
Calendario Laboral Calendario Laboral 2015