Precariedade e cambio tecnolóxico: dous retos para a recén constituída Agrupación de Servizos Técnicos e Administrativos

O II Congreso da Federación de Servicios de CCOO determinou nos seus relatorios e Estatutos que o Consello Federal aprobaría durante o presente mandato a integración de Servizos Administrativos e Servizos Técnicos. Cabe salientar que a nova agrupación recolle os sectores de: Servizos Administrativos, Seguros e Mutuas de Accidentes de Traballo, Planificación e Consultorías (TIC), Contact Center, Enxeñerías e Inspección Técnica e Intermediación Laboral.

Esta nova estrutura presenta aínda máis diversidade tendo en conta os distintos sectores que recolle a nova agrupación, ademais de retos organizativos e de acción sindical máis amplos, tales como combatir a precariedade e dotarse de novas ferramentas ante o cambio tecnolóxico e a dixitalización no traballo.

A celebración deste Plenario de integración supón unha continuidade do proceso iniciado en 2014, así como unha importante ampliación do seu ámbito funcional e sectorial que dá lugar a unha nova realidade organizativa que require novos órganos de dirección. Neste caso, unha vez realizadas as votacións queda elixido como responsable da coordinadora da agrupación Héctor Ortega Sánchez.

O presente plenario debe servir para integrar, ilusionar, comprometer e construír un sector que integrará unha ampla gama de subsectores, con heteroxeneidade nas súas características e maior variedade dos seus modelos de negociación colectiva.

13-12-2017

CCOO Servizos considera insuficiente o complemento salarial aplicado por Inditex

ccoo inditex

Con respecto ás reunións convocadas pola dirección da empresa, con toda rapidez, para aplicar un plus que equipare as condicións salariais das tendas de INDITEX Ourense e Lugo a outras provincias, desde CCOO queremos indicar: segue

07-12-2017

Inclúense anexos con: festivos locais, festivos autonómicos e aperturas de comercio en domingos e festivos

CALENDARIO LABORAL 2018

calendario laboral 2018

04-12-2017

CCOO Servizos mellora resultados en Unitono (Ourense)

CCOO eleccións unitono ourense

Hoxe, 29 de novembro, celebráronse eleccións na empresa Unitono na Provincia de Ourense obtendo CCOO Servizos un total de 2 delegados/as para un comité de 9. Este resultado mellora a representación anterior de CCOO incrementado nun delegado o resultado de fai catro anos, o cal é froito do traballo e compromiso demostrado polos nosos compañeiros/as durante este período.

Estas eleccións corresponden ao persoal de traballadores e traballadoras externos, adicadas a actividades de Contact Center para Gas Natural Fenosa.

CCOO Servizos amosa o seu agradecemento a todas as persoas que participaron neste proceso e en especial ás que co seu voto depositaron a súa confianza en Comisións Obreiras.

CCOO Servizos quere dar os parabéns tamén a todos os traballadores e traballadoras renovando o noso compromiso para levar a cabo o mellor traballo posible en defensa dos intereses de toda o personal.

28-11-2017

Proclamación Candidaturas plenario de integración da Agrupación de Servizos Técnicos e Servizos Administrativos

CCOO Servizos

22-11-2017

Tras os procesos de reestruturación no ámbito, o sindicato líder do sector centrará os esforzos na calidade do emprego

O sector financeiro de CCOO renova órganos co reto de lograr unha solución non traumática no ERE do Pastor-Popular-Santander

executiva sector financeiro galicia

O II Plenario da agrupación do sector financeiro da Federación de Servizos de CCOO de Galicia, que tivo lugar na Coruña, reelixiu hoxe a Francisco Villares Cousillas como secretario xeral. Os delegados e delegadas tamén votaron os membros da Comisión Executiva que dirixirá os próximos catro anos esta agrupación.

16-11-2017

Transparencia CCOO

Cuentas COMFIA y FECOHT  2008 a 2013 y Federación Servicios CCOO 2014 - 2016

Salud Laboral