CCOO e UGT apostan por un modelo turístico sustentable e con emprego decente

Modelo turístico sostible

Con motivo da celebración do Día Mundial do Turismo 2017, a Federación de Servicios de CCOO e a Federación de Servicios, Movilidad y Consumo de UGT denuncian que a bonanza económica que vive a industria turística a nivel xeral traduciuse en maior explotación laboral, con salarios baixos, precariedade, falta de negociación colectiva sectorial e aumento da externalización. Segue

27-09-2017

Convenio Hostalaría provincia de Pontevedra: plataforma conxunta

Convenio Colectivo Hostalaría Pontevedra

A once de setembro poucos avances podemos destacar na negociación deste Convenio. Despois de 10 reunións da mesa de negociación decidimos facer unha plataforma conxunta as tres centrais sindicais presentes nela (CCOO, UGT, CIG). Os termos de esta plataforma conxunta que xa foi trasladada á parte empresarial son os seguintes:

11-09-2017

Firma do Convenio Colectivo de NH Atlántico Coruña

nh

Onte martes, 5 de setembro, asinouse o convenio colectivo do Hotel NH Atlántico da Coruña por CCOO e USO con vixencia 2016 - 2018 e tras a aprobación en asemblea pola totalidade do persoal.
Este Convenio mantén as condicións do anterior e a importancia da súa firma radica en que mantén vixencia con ultractividade, máis alá de agosto de 2018, data en que se renegocia a concesión do hotel, permitindo o mantemento das melloras sobre o provincial de hostalaría, con independencia da empresa hoteleira que puidese facerse coa concesión e coa garantía dun incremento salarial do 4% nos tres anos de vixencia, rompendo así coa conxelación salarial de anos anteriores.

06-09-2017

Xuntanza de delegadas/os e afiliadas/os de Paradores de Galicia

Paradores

O pasado luns 5 de xuño tivo lugar nos locais de CCOO en Monforte de Lemos unha reunión de delegados e delegadas de Paradores de Galicia na que participamos a Sección Sindical de Galicia e delegados, delegadas, afiliados e afiliadas dos Paradores das provincias de Lugo e Ourense.

Nesta reunión valoramos o plan de traballo desta Sección Sindical e debatemos sobre os problemas máis importantes que afectan ó persoal destes Paradores de cara a buscar solucións para cada un deles. Segue

07-06-2017

O persoal realiza xornadas de 50 h. semanais e oito días de traballo consecutivo sen descanso

Mobilizacións do persoal de cociña do Hospital do Salnés

Mobilizacións hospital Salnés

Tras tentar negociar coa dirección da empresa un calendario laboral acorde ao convenio e á lexislación vixente e tras pasar pola Inspección de Traballo sen conseguir unha solución acorde, os traballadores e traballadoras de cociña do Hospital do Salnés decidiron poñer un Conflito Colectivo ante a maxistratura e iniciar mobilizacións que comezaron cunha concentración ás portas das instalacións do hospital o pasado 5 de maio.

Xornadas de 50 horas semanais e de oito días consecutivos de traballo sen descanso e a contratación insuficiente, en precario e en fraude de lei dos traballadores e traballadoras que realizan substitucións; son algunhas das cuestións que é necesario solucionar.

Unido á reivindicación dun calendario laboral axustado, reclámase tamén a necesidade de cubrir o persoal necesario convenientemente para poder dar un servizo en condicións aos usuarios do hospital. A presión por ter que sacar o traballo cun persoal insuficiente recae ademais sobre os 15 traballadores e traballadoras ás que se lle esixe que cubran un traballo que necesita dun maior persoal.

A negativa da dirección da empresa concesionaria do servizo, Eurest Colectividades, de solucionar estes importantes problemas é a que provocou que o persoal se vise na necesidade de mobilizarse e acudir á xurisdición laboral.

Tras esta primeira concentración do 5 de maio realizarán outra, tamén ás portas do hospital, o próximo día 11 de 11:15 a 11:30, e ás portas da Audiencia Nacional de Pontevedra o próximo 23 de maio de 10:45 a 11:15 aproveitando a celebración do xuízo.

Juan Bao, delegado de CCOO, explícao en "La Voz de Galicia"

08-05-2017

O sindicato convoca aos seus delegados a asistir ao xuízo dos compañeiros despedidos mañá ás 10:45 diante dos Xulgados de Pontevedra

Xuízo polo despedimento de dous delegados de CCOO no Gran Hotel La Toja

Despedimentos Gran Hotel La Toja

Mañá xoves, día 4 de maio, terá lugar en Pontevedra o xuízo polo despedimento de dous delegados de CCOO no Gran Hotel La Toja (O Grove), complexo hoteleiro xestionado polo grupo Hotusa. Por tal motivo, o sindicato convoca aos seus delegados e afiliados a asistir ao xuízo no Xulgado de Pontevedra.

CCOO xa denunciou meses atrás «represión» contra este sindicato por parte da dirección do hotel grovense, actitude materializada no despedimento de dous delegados sindicais que reiteradamente esixiran o cumprimento dos compromisos adquiridos por Hotusa tras a aplicación dun expediente de regulación de emprego (ERE).

As dúas persoas despedidas teñen unha antigüidade de 17 e 34 anos, unha profesionalidade «intachable», así como un «gran traballo sindical» en defensa dos seus compañeiros e compañeiras. As persoas despedidas denunciaban incumprimentos da cadea hoteleira, como o non pagamento das horas extras realizadas durante a vixencia do ERE. Segue

03-05-2017

Transparencia CCOO

Cuentas COMFIA y FECOHT  2008 a 2013 y Federación Servicios CCOO 2014 - 2016