Enmarcada na 6陋 Semana de Acci贸n Mundial polas Camareiras de Pisos, a Federaci贸n de Servizos de CCOO lanza unha campa帽a contra o acoso sexual que sofr

O cliente non sempre ten a raz贸n. Por un lugar de traballo seguro para as camareiras de pisos

semana mundial camareiras de piso

É necesario garantir un lugar de traballo seguro para as camareiras de pisos, persoal especialmente exposto ao acoso sexual. Estas condutas que teñen as súas raíces na persistente desigualdade entre mulleres e homes maniféstanse en comportamentos de violencia e acoso sexual que poden ir desde os requirimentos ou proposicións, comportamentos físicos até a agresión sexual. O feito de desenvolver gran parte da súa actividade laboral no interior das habitacións dos clientes, supón para elas un risco que fai incuestionable a necesidade de establecer medidas e estratexias para previlo. Ler máis

Sentenza contra o peche do Parador de Vilalba en vacaci贸ns

sentenza parador vilalba

O 9 de abril do presente ano informabamos sobre unha sentenza favorable para os traballadores do xulgado do social de Lugo, na que se declaraba nulos os calendarios de vacaci贸ns impostos pola empresa para o ano 2018 no Parador de Vilalba.

Esta sentenza veu dada pola intenci贸n da empresa de pechar o Parador por vacaci贸ns e o Conflito Colectivo interposto por CCOO de Lugo. De todos os xeitos a empresa presentou o correspondente recurso e pechou igualmente o Parador por vacaci贸ns. Ler m谩is.

Ret贸mase a MESA POLA CALIDADE NO EMPREGO NO SECTOR DA HOSTALAR脥A, cuxo desenvolvemento se viu interrompido tras a moci贸n de censura do mes de xu帽o

Obxectivo conseguido: As Mutuas deber谩n reco帽ecer as enfermidades profesionais das camareiras de pisos

camareira de piso

Durante a reuni贸n entre sindicatos, patronais e a Secretaria de Estado de Emprego e Comunidades Aut贸nomas, subscrib铆ronse de maneira oficial os compromisos adquiridos na reuni贸n do grupo de traballo do pasado 18 de maio sendo os m谩is significativos:

Infograf铆as ilustrativas:

Proclamadas as candidaturas da Federaci贸n de Servizos ao Congreso Extraordinario da Uni贸n Comarcal de Arousa

Uni贸n Comarcal Arousa CCOO

Quedan proclamadas as candidaturas para a asamblea electiva da Federaci贸n de Servizos de CCOO de Galicia ao Congreso Extraordinario da UC de Arousa.
A asemblea electiva celebrarase no lugar e data seguintes:

• Data de celebraci贸n: 10/07/2018
  • Lugar de celebraci贸n: Local UC CCOO R/ Alexandre B贸veda,2-2 36600 Vilagarcia (Pontevedra)
  • Horario: Fase Electiva: 13:00-17:00 horas.

Asinado o Convenio de Hostalar铆a da provincia de Pontevedra

convenio hostalar铆a pontevedra

Tras 18 reunións da mesa negociadora que comezaron o dous de marzo de 2017, o pasado dezaoito de xuño asinamos o Convenio de Hostalería da provincia de Pontevedra, que manterá a súa vixencia ata o 31 de decembro de 2021. (segue)

O Congreso extraordinario da Uni贸n Comarcal de CCOO de Arousa ter谩 lugar o 27 de xullo

Uni贸n Comarcal Arousa

O vindeiro d铆a 27 de xullo de 2018 ter谩 lugar o congreso extraordinario da U.C. de CCOO de Arousa convocado pola comisi贸n xestora da U.C. de Arousa.
Como afiliado, afiliada, ao sindicato, tes o dereito a ter voz e voto e participar nesta renovaci贸n de CCOO (segue)

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Gu铆a derechos de trabajadores y trabajadoras Gu铆a de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador