Proclamadas as candidaturas da Federaci贸n de Servizos ao Congreso Extraordinario da Uni贸n Comarcal de Arousa

Uni贸n Comarcal Arousa CCOO

Quedan proclamadas as candidaturas para a asamblea electiva da Federaci贸n de Servizos de CCOO de Galicia ao Congreso Extraordinario da UC de Arousa.
A asemblea electiva celebrarase no lugar e data seguintes:

• Data de celebraci贸n: 10/07/2018
  • Lugar de celebraci贸n: Local UC CCOO R/ Alexandre B贸veda,2-2 36600 Vilagarcia (Pontevedra)
  • Horario: Fase Electiva: 13:00-17:00 horas.

O Congreso extraordinario da Uni贸n Comarcal de CCOO de Arousa ter谩 lugar o 27 de xullo

Uni贸n Comarcal Arousa

O vindeiro d铆a 27 de xullo de 2018 ter谩 lugar o congreso extraordinario da U.C. de CCOO de Arousa convocado pola comisi贸n xestora da U.C. de Arousa.
Como afiliado, afiliada, ao sindicato, tes o dereito a ter voz e voto e participar nesta renovaci贸n de CCOO (segue)

Masivo seguimento dos paros de d煤as horas, especialmente en grandes empresas e administraci贸ns p煤blicas. Tam茅n participaci贸n masiva nas mobilizaci贸ns

CCOO e UGT congrat煤lanse do 芦茅xito禄 da folga e da participaci贸n 芦masiva禄 nas mobilizaci贸ns

8M Galicia

O Sindicato Nacional de CCOO de Galicia e UGT-Galicia congrat煤lanse do 芦茅xito禄 da folga convocada hoxe polo sindicalismo de clase. O seguimento dos paros de d煤as horas foi masivo, especialmente en grandes empresas e administraci贸ns p煤blicas. Polo de agora, non houbo incidentes salientables nin no paro que da madrugada (entre as 00:00 e as 02:00), nin tampouco ao mediod铆a (das 12:00 谩s 14:00).

Delegadas do sindicato participaron nun encontro sectorial na Coru帽a que serviu para informar e denunciar este tipo de situaci贸ns

CCOO denuncia as dificultades para a igualdade efectiva entre homes e mulleres no sector dos servizos

Encontro 8M

Delegadas de Comisi贸ns Obreiras denuncian as dificultades para a igualdade efectiva entre homes e mulleres no sector dos servizos. Nun encontro sectorial que o sindicato organizou o m茅rcores na Coru帽a co gallo da folga do vindeiro d铆a 8, representantes de CCOO en diferentes empresas relataron as eivas detectadas no seu d铆a a d铆a, tanto do punto de vista profesional coma sindical.

Precariedade e cambio tecnol贸xico: dous retos para a rec茅n constitu铆da Agrupaci贸n de Servizos T茅cnicos e Administrativos

O II Congreso da Federaci贸n de Servicios de CCOO determinou nos seus relatorios e Estatutos que o Consello Federal aprobar铆a durante o presente mandato a integraci贸n de Servizos Administrativos e Servizos T茅cnicos. Cabe salientar que a nova agrupaci贸n recolle os sectores de: Servizos Administrativos, Seguros e Mutuas de Accidentes de Traballo, Planificaci贸n e Consultor铆as (TIC), Contact Center, Enxe帽er铆as e Inspecci贸n T茅cnica e Intermediaci贸n Laboral.

Esta nova estrutura presenta a铆nda m谩is diversidade tendo en conta os distintos sectores que recolle a nova agrupaci贸n, ademais de retos organizativos e de acci贸n sindical m谩is amplos, tales como combatir a precariedade e dotarse de novas ferramentas ante o cambio tecnol贸xico e a dixitalizaci贸n no traballo.

A celebraci贸n deste Plenario de integraci贸n sup贸n unha continuidade do proceso iniciado en 2014, as铆 como unha importante ampliaci贸n do seu 谩mbito funcional e sectorial que d谩 lugar a unha nova realidade organizativa que require novos 贸rganos de direcci贸n. Neste caso, unha vez realizadas as votaci贸ns queda elixido como responsable da coordinadora da agrupaci贸n H茅ctor Ortega S谩nchez.

O presente plenario debe servir para integrar, ilusionar, comprometer e constru铆r un sector que integrar谩 unha ampla gama de subsectores, con heteroxeneidade nas s煤as caracter铆sticas e maior variedade dos seus modelos de negociaci贸n colectiva.

Proclamaci贸n Candidaturas plenario de integraci贸n da Agrupaci贸n de Servizos T茅cnicos e Servizos Administrativos

CCOO Servizos

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Consulta sobre pensiones
Consultas sobre pensiones
Gu铆a derechos de trabajadores y trabajadoras Gu铆a de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador
Calendario Laboral Calendario Laboral 2015