Con detalle de festivos locais e aperturas comercio

CALENDARIO LABORAL DE GALICIA 2019

Calendario Laboral 2019

Proclamadas as candidaturas da Federaci贸n de Servizos ao Congreso Extraordinario da Uni贸n Comarcal de Arousa

Uni贸n Comarcal Arousa CCOO

Quedan proclamadas as candidaturas para a asamblea electiva da Federaci贸n de Servizos de CCOO de Galicia ao Congreso Extraordinario da UC de Arousa.
A asemblea electiva celebrarase no lugar e data seguintes:

• Data de celebraci贸n: 10/07/2018
  • Lugar de celebraci贸n: Local UC CCOO R/ Alexandre B贸veda,2-2 36600 Vilagarcia (Pontevedra)
  • Horario: Fase Electiva: 13:00-17:00 horas.

O Congreso extraordinario da Uni贸n Comarcal de CCOO de Arousa ter谩 lugar o 27 de xullo

Uni贸n Comarcal Arousa

O vindeiro d铆a 27 de xullo de 2018 ter谩 lugar o congreso extraordinario da U.C. de CCOO de Arousa convocado pola comisi贸n xestora da U.C. de Arousa.
Como afiliado, afiliada, ao sindicato, tes o dereito a ter voz e voto e participar nesta renovaci贸n de CCOO (segue)

Carmen Sangil, elixida Secretaria Xeral da Secci贸n Sindical de Banco Santander en Galicia.

Integraci贸n Santander Grupo Popular Galicia

Hoxe, vinte e catro de maio, celebrouse en Santiago de Compostela o Plenario Extraordinario da Secci贸n Sindical de CCOO Banco de Santander Galicia e integraci贸n da Secci贸n Sindical de CCOO Grupo Banco Popular Galicia.

Coa previsi贸n dun inminente proceso de integraci贸n de ambas entidades presentouse unha 煤nica candidatura 谩 Secretar铆a Xeral e 谩 executiva, quedando esta 煤ltima integrada na s煤a maior铆a polas delegadas e delegados que xa participaban nese 贸rgano de goberno nas s煤as respectivas secci贸ns.

Na s煤a intervenci贸n, Carmen Sangil quixo agradecer "a xenerosidade e o esforzo pola confianza depositados na s煤a persoa" xa que "nos imos enfrontar a importantes retos de aqu铆 ao pr贸ximo ano". Destacou tam茅n o valor de demostrar a fortaleza da organizaci贸n a trav茅s do "contacto directo, cercano e persoal cos nosos compa帽eiros, resolvendo cantas cuesti贸ns nos expo帽an". Ga帽ar as elecci贸ns que se celebrar谩n en febreiro do pr贸ximo ano foi outra ideal central do seu discurso: "dado o actual momento de dificultade debemos po帽er en valor o liderazgo hist贸rico e tradicional dun sindicato de clase como CCOO nos 煤ltimos procesos electorais, que 茅 garant铆a de esforzo, e respaldo 谩s traballadoras e traballadores"

A partir de agora in铆ciase unha nova etapa que estar谩 marcada polo proceso de integraci贸n das redes de oficinas de ambos bancos. Cabe salientar que CCOO 茅 o sindicato maioritario tanto en Banco Santander como Grupo Banco Popular, e que ambas entidades ve帽en de pasar por dous Expedientes de Regulaci贸n de Emprego que foron afrontados e resoltos de forma notablemente satisfactoria.

Masivo seguimento dos paros de d煤as horas, especialmente en grandes empresas e administraci贸ns p煤blicas. Tam茅n participaci贸n masiva nas mobilizaci贸ns

CCOO e UGT congrat煤lanse do 芦茅xito禄 da folga e da participaci贸n 芦masiva禄 nas mobilizaci贸ns

8M Galicia

O Sindicato Nacional de CCOO de Galicia e UGT-Galicia congrat煤lanse do 芦茅xito禄 da folga convocada hoxe polo sindicalismo de clase. O seguimento dos paros de d煤as horas foi masivo, especialmente en grandes empresas e administraci贸ns p煤blicas. Polo de agora, non houbo incidentes salientables nin no paro que da madrugada (entre as 00:00 e as 02:00), nin tampouco ao mediod铆a (das 12:00 谩s 14:00).

Precariedade e cambio tecnol贸xico: dous retos para a rec茅n constitu铆da Agrupaci贸n de Servizos T茅cnicos e Administrativos

O II Congreso da Federaci贸n de Servicios de CCOO determinou nos seus relatorios e Estatutos que o Consello Federal aprobar铆a durante o presente mandato a integraci贸n de Servizos Administrativos e Servizos T茅cnicos. Cabe salientar que a nova agrupaci贸n recolle os sectores de: Servizos Administrativos, Seguros e Mutuas de Accidentes de Traballo, Planificaci贸n e Consultor铆as (TIC), Contact Center, Enxe帽er铆as e Inspecci贸n T茅cnica e Intermediaci贸n Laboral.

Esta nova estrutura presenta a铆nda m谩is diversidade tendo en conta os distintos sectores que recolle a nova agrupaci贸n, ademais de retos organizativos e de acci贸n sindical m谩is amplos, tales como combatir a precariedade e dotarse de novas ferramentas ante o cambio tecnol贸xico e a dixitalizaci贸n no traballo.

A celebraci贸n deste Plenario de integraci贸n sup贸n unha continuidade do proceso iniciado en 2014, as铆 como unha importante ampliaci贸n do seu 谩mbito funcional e sectorial que d谩 lugar a unha nova realidade organizativa que require novos 贸rganos de direcci贸n. Neste caso, unha vez realizadas as votaci贸ns queda elixido como responsable da coordinadora da agrupaci贸n H茅ctor Ortega S谩nchez.

O presente plenario debe servir para integrar, ilusionar, comprometer e constru铆r un sector que integrar谩 unha ampla gama de subsectores, con heteroxeneidade nas s煤as caracter铆sticas e maior variedade dos seus modelos de negociaci贸n colectiva.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Consulta sobre pensiones
Consultas sobre pensiones
Gu铆a derechos de trabajadores y trabajadoras Gu铆a de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador
Calendario Laboral Calendario Laboral 2015