Tecniberia non quere convenio no sector de enxe帽er铆as

Concentraci贸n Tecniberia

TECNIBERIA, asociaci贸n patronal estatal do sector de enxe帽er铆a, pretende un sector sen convenio colectivo, empresas como APPLUS, AUDINGINTRAESA, AYESA, CTAG, EPTISA, EZQUIAGA ARQUITECTURA, FOSTER WHELER, GETINSA, IDOM, INTECSA, SENER, SUMMA, SGS TECNOS, T脡CNICAS REUNIDAS, TRAGSATEC, T脺V RHEINLAND, TYPSA, poder谩n ter os seus cadros de persoal coas condici贸ns de traballo sen regular, sen un convenio de referencia, neg谩ndose a continuar coa negociaci贸n para que o convenio sexa considerado como vencido, ampar谩ndose nunha dubidosa interpretaci贸n da reforma laboral de 2012. Este 茅 un feito contrastado e publicado por TECNIBERIA na s煤a p谩xina web. Compre destacar que se trata dun convenio de por si desfasado e precario en aspectos fundamentais: ler m谩is

CCOO Servizos revalida a maior铆a nas elecci贸ns de Inelcom A Coru帽a

elecci贸ns inelcom

Hoxe, 8 de agosto, celebr谩ronse elecci贸ns na empresa INELCOM na Provincia de A Coru帽a obtendo un total de 3 delegados/as para un comit茅 de 5.

Este resultado fai que mante帽amos a representaci贸n acadada por CCOO  fai catro anos, onde se elexiran 3 delegados de persoal, obtendo deste xeito a maior铆a no Comit茅 de Empresa. Estos resultados acadados nun escenario complexo, onde partiamos cunha candidatura totalmente renovada, son o resultado do traballo e compromiso demostrado polos nosos compa帽eiros/as durante os 煤ltimos catro anos.

CCOO Servizos amosa o seu agradecemento a todas as persoas que participaron neste proceso e en especial 谩s que co seu voto depositaron a s煤a confianza en Comisi贸ns Obreiras.

CCOO Servizos quere dar os parab茅ns tam茅n a todos os traballadores e traballadoras renovando o noso compromiso para levar a cabo o mellor traballo posible en defensa dos intereses de todo o cadro de persoal.

Proclamadas as candidaturas da Federaci贸n de Servizos ao Congreso Extraordinario da Uni贸n Comarcal de Arousa

Uni贸n Comarcal Arousa CCOO

Quedan proclamadas as candidaturas para a asamblea electiva da Federaci贸n de Servizos de CCOO de Galicia ao Congreso Extraordinario da UC de Arousa.
A asemblea electiva celebrarase no lugar e data seguintes:

• Data de celebraci贸n: 10/07/2018
  • Lugar de celebraci贸n: Local UC CCOO R/ Alexandre B贸veda,2-2 36600 Vilagarcia (Pontevedra)
  • Horario: Fase Electiva: 13:00-17:00 horas.

CCOO Servizos estrea representatividade en Als Laboratory Group de Ourense

Elecci贸ns Als

Nas elecci贸ns celebradas hoxe, dous de xullo, CCOO consigue un delegado con candidatura 煤nica en Als Laboratory Group, empresa de enxe帽er铆a de minas en Penouta, Viana do Bolo na provincia de Ourense. Nesta ocasi贸n tr谩tase dun centro de traballo onde non hab铆a representaci贸n sindical.

A Federaci贸n de Servizos de CCOO agradece aos traballadores e traballadoras desta empresa a confianza depositada no sindicato e garante redobrar o esforzo e manter o traballo diario.

O Congreso extraordinario da Uni贸n Comarcal de CCOO de Arousa ter谩 lugar o 27 de xullo

Uni贸n Comarcal Arousa

O vindeiro d铆a 27 de xullo de 2018 ter谩 lugar o congreso extraordinario da U.C. de CCOO de Arousa convocado pola comisi贸n xestora da U.C. de Arousa.
Como afiliado, afiliada, ao sindicato, tes o dereito a ter voz e voto e participar nesta renovaci贸n de CCOO (segue)

Masivo seguimento dos paros de d煤as horas, especialmente en grandes empresas e administraci贸ns p煤blicas. Tam茅n participaci贸n masiva nas mobilizaci贸ns

CCOO e UGT congrat煤lanse do 芦茅xito禄 da folga e da participaci贸n 芦masiva禄 nas mobilizaci贸ns

8M Galicia

O Sindicato Nacional de CCOO de Galicia e UGT-Galicia congrat煤lanse do 芦茅xito禄 da folga convocada hoxe polo sindicalismo de clase. O seguimento dos paros de d煤as horas foi masivo, especialmente en grandes empresas e administraci贸ns p煤blicas. Polo de agora, non houbo incidentes salientables nin no paro que da madrugada (entre as 00:00 e as 02:00), nin tampouco ao mediod铆a (das 12:00 谩s 14:00).

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Gu铆a derechos de trabajadores y trabajadoras Gu铆a de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador