Masivo seguimento dos paros de d煤as horas, especialmente en grandes empresas e administraci贸ns p煤blicas. Tam茅n participaci贸n masiva nas mobilizaci贸ns

CCOO e UGT congrat煤lanse do 芦茅xito禄 da folga e da participaci贸n 芦masiva禄 nas mobilizaci贸ns

8M Galicia

O Sindicato Nacional de CCOO de Galicia e UGT-Galicia congrat煤lanse do 芦茅xito禄 da folga convocada hoxe polo sindicalismo de clase. O seguimento dos paros de d煤as horas foi masivo, especialmente en grandes empresas e administraci贸ns p煤blicas. Polo de agora, non houbo incidentes salientables nin no paro que da madrugada (entre as 00:00 e as 02:00), nin tampouco ao mediod铆a (das 12:00 谩s 14:00).

A Federaci贸n de Servizos de CCOO re煤nese cos grupos parlamentarios para tratar a situaci贸n do Banco Popular

A Federaci贸n de Servizos de CCOO de Galicia est谩 a manter reuni贸ns cos distintos grupos parlamentarios galegos para abordar a problem谩tica xurdida por mor da venda do Grupo Banco Popular ao Banco Santander. Hoxe celebr谩ronse reuni贸ns cos grupos pol铆ticos En Marea e Partido Popular , estando previsto para ma帽谩, d铆a 14, un encontro co PSG.

Nas xuntanzas de hoxe, a delegaci贸n de CCOO-Servizos estivo integrada pola secretaria xeral, Luc铆a Trenor, a responsable da secci贸n sindical do Banco Popular, Carmen Peteiro, e polo responsable do sector financeiro de CCOO, Francisco Villares. Segue

A Secretar铆a de Emprego do Sindicato Nacional de CCOO de Galicia publica unha breve gu铆a en que recolle as novidades para o traballo aut贸nomo neste an

Novidades para o traballo aut贸nomo en 2016

O documento, que est谩 dispo帽ible para consulta ou descarga en li帽a nesta mesma web, cont茅n informaci贸n sobre a seguridade social, cota de aut贸nomos/as para este ano, adecuaci贸n da mesma con vistas 谩 xubilaci贸n ou a tarifa plana, a fiscalidade, retenci贸ns, requisitos para estar en m贸dulos ou imposto de sociedades, entre outras cuesti贸ns, ou as situaci贸ns de desemprego.

Documento

Ademais, publ铆canse no BOE as normas de cotizaci贸n e de cesamento da actividade de aut贸nomos.

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Gu铆a derechos de trabajadores y trabajadoras Gu铆a de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador