DxC Technology A Coru帽a: mobiliz谩monos de novo e esiximos soluci贸ns

mobilizaci贸ns ccoo DxC

Despois da primeira xornada de mobilizacións levadas a cabo o pasado 18 de febreiro, desde a dirección de RRHH/RRLL de DxC Technology séguese xogando co futuro dos postos de traballo do persoal do centro da Coruña.

A día de hoxe segue sen existir un compromiso firme e por escrito garantindo os postos de traballo de todo o persoal de DxC Technology. As únicas noticias recibidas no día de onte e de palabra son as supostas intencións de recolocación dos contratos indefinidos e a finalización dos contratos por obra.

Desde o Comité de Empresa de DXC Technology na Coruña xunto co seu persoal rexeitamos esta solución, esiximos á empresa o mantemento do 100% do persoal e que se realice o desvío de carga de traballo desde outros centros que DXC Technology ten no territorio español.

Denunciamos así mesmo a precarización das condicións de traballo ás que tanto DXC Technology como Teleperformance España está a empuxar a un persoal que desde hai anos presta os seus servizos e que demostrou en múltiples ocasións o seu compromiso, respondendo sempre que foi necesario realizar un esforzo engadido para sacar adiante o traballo comprometido cos clientes.

De novo esiximos que toda aquelas persoas contratadas por TELEPERFORMANCE ESPAÑA sexan subrogadas con todos os seus dereitos tanto salariais como sociais, recoñecemento e mantemento das súas antigüidades e que DXC TECHNOLOGY manteña todos aqueles postos de traballo das persoas que decidan permanecer na empresa.

Perda de emprego e servizos en DxC Technology A Coru帽a

concentraci贸n ccoo dxc

Dende o Comité de empresa de DxC Technology denunciamos a situación pola que está a atravesar o centro de traballo da Coruña.

Dende hai máis de 5 anos vemos como se está producindo un desmantelamento dun centro que chegou a ter máis de 300 traballadores e que debido á mala xestión da dirección perdéronse día a día os servizos que se prestaban desde A Coruña.

A día de hoxe enfrontámonos novamente coa perdida dun servizo pertencente a Servihabitat que emprega a 33 persoas de persoal e 64 subcontratacións.

Desde que o Comité de Empresa tivo noticias da perdida do servizo esixíuselle á empresa a recolocación do 100% do persoal recibindo en todas as reunións a evasiva como resposta sen concretar en ningún momento as súas intencións.

Debido a que case dous meses despois a empresa segue sen aclarar as súas intencións e está á espera de que as persoas seleccionadas por parte da nova empresa adxudicataria pidan a baixa voluntaria para aforrarse as indemnizacións en caso de ter que levar a cabo despedimentos, desde o Comité de Empresa convocamos un paro de dúas horas para esixir á empresa o seu compromiso por escrito recolocando a todo o persoal e solicitar o desvío de carga de traballo ao centro da Coruña doutros servizos que se prestan desde diversos territorios de España.

CCOO Servizos ga帽a as elecci贸ns en Softtek Coru帽a

elecci贸ns softtek

Hoxe, 28 de novembro, celebr谩ronse elecci贸ns na empresa Softtek na Provincia de Coru帽a, obtendo un total de cinco delegados dun total de nove.

CCOO Servizos quere dar os parab茅ns tam茅n a todos os traballadores e traballadoras mostrando o noso compromiso para levar a cabo o mellor traballo posible en defensa dos intereses de todo o cadro de persoal.

Proclamadas as candidaturas da Federaci贸n de Servizos ao Congreso Extraordinario da Uni贸n Comarcal de Arousa

Uni贸n Comarcal Arousa CCOO

Quedan proclamadas as candidaturas para a asamblea electiva da Federaci贸n de Servizos de CCOO de Galicia ao Congreso Extraordinario da UC de Arousa.
A asemblea electiva celebrarase no lugar e data seguintes:

• Data de celebraci贸n: 10/07/2018
  • Lugar de celebraci贸n: Local UC CCOO R/ Alexandre B贸veda,2-2 36600 Vilagarcia (Pontevedra)
  • Horario: Fase Electiva: 13:00-17:00 horas.

O Congreso extraordinario da Uni贸n Comarcal de CCOO de Arousa ter谩 lugar o 27 de xullo

Uni贸n Comarcal Arousa

O vindeiro d铆a 27 de xullo de 2018 ter谩 lugar o congreso extraordinario da U.C. de CCOO de Arousa convocado pola comisi贸n xestora da U.C. de Arousa.
Como afiliado, afiliada, ao sindicato, tes o dereito a ter voz e voto e participar nesta renovaci贸n de CCOO (segue)

CCOO Servizos obt茅n toda a representatividade nas elecci贸ns de Novotec A Coru帽a

Elecci贸ns novotec

O pasado 13 de abril celebr谩ronse elecci贸ns na empresa Novotec Consultores na Provincia de Coru帽a, obtendo un total de teres das tres delegadas de persoal elixibles.

Novotec pertence ao grupo APPLUS e ad铆case a  desenvolver soluci贸ns integrais nas 谩reas de xesti贸n de calidade e procesos, medio ambiente e sostibilidade, seguridade e sa煤de laboral.

CCOO Servizos quere amosar o seu agradecemento a todas as persoas que participaron neste proceso e en especial 谩s que co seu voto depositaron a s煤a confianza en Comisi贸ns Obreiras. Grazas 谩 confianza depositada en n贸s, pasamos de ter d煤as delegadas de persoal no anterior proceso electoral a obter tres delegadas nestas elecci贸ns.

CCOO Servizos quere dar os parab茅ns tam茅n a todos os traballadores e traballadoras amosando o noso compromiso para levar a cabo o mellor traballo posible en defensa dos intereses de todo o persoal.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Consulta sobre pensiones
Consultas sobre pensiones
Gu铆a derechos de trabajadores y trabajadoras Gu铆a de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador
Calendario Laboral Calendario Laboral 2015