Archivado en Legal, Jornada, Union Comarcal Lugo, Hostalar铆a

Sentenza contra o peche do Parador de Vilalba en vacaci贸ns

sentenza parador vilalba
O 9 de abril do presente ano informabamos sobre unha sentenza favorable para os traballadores do xulgado do social de Lugo, na que se declaraba nulos os calendarios de vacaci贸ns impostos pola empresa para o ano 2018 no Parador de Vilalba.

Esta sentenza veu dada pola intenci贸n da empresa de pechar o Parador por vacaci贸ns e o Conflito Colectivo interposto por CCOO de Lugo. De todos os xeitos a empresa presentou o correspondente recurso e pechou igualmente o Parador por vacaci贸ns. Ler m谩is.

Nos 煤ltimos d铆as recibimos a sentenza do Tribunal Superior de Xustiza de Galicia que ratifica en todos os seus termos a sentenza do xulgado do social de Lugo e por tanto mant茅n a nulidade dos calendarios de vacaci贸ns.

Neste ano e na negociaci贸n dos calendarios para o 2019, a direcci贸n da empresa volve expor o peche por vacaci贸ns neste Parador, ao que unha vez m谩is o persoal a mostrado a s煤a oposici贸n. Esperamos que esta sentenza de ratificaci贸n sirva para que a direcci贸n da empresa retome o tema e se produza no Parador de Vilalba unha negociaci贸n das vacaci贸ns para o ano 2019 na normalidade e nas condici贸ns que vi帽a facendo at茅 o ano 2018.

Pola representaci贸n de CCOO no Comit茅 Intercentros este ano volvemos a expor na Comisi贸n Paritaria nosa oposici贸n en xeral aos peches por vacaci贸ns por consideralos negativos en moitos dos casos e que non producen os beneficios que a direcci贸n da empresa di que producen. Esperamos que esta nova direcci贸n te帽a en conta o que significa Paradores como Empresa P煤blica e saiba valorar os beneficios que produce un Parador aberto todo o ano m谩is al贸 do pequeno beneficio econ贸mico que poida producir a curto prazo ao pechalo por vacaci贸ns, e que en moitos casos nin sequera existe.

Felicitar aos traballadores e traballadoras de Vilalba por insistir no seu empe帽o e a todos os que participamos directamente en todo este proceso, desde o Servizo Xur铆dico de CCOO en Lugo, a Secci贸n Sindical de CCOO en Paradores e por suposto o Delegado de Persoal do Parador.