Iniciamos concentracións ante o agravio comparativo con outras áreas da empresa

"En Zara non queremos ser traballadoras de segunda"

Concentración CCOO Zara

O cadro de persoal das tendas está crispado xa que leva moito tempo reivindicando a equiparación de condicións co persoal de loxística, ao que Zara resposta que “non se contempla”.

Cabe salientar que o persoal das tendas é fundamentalmente feminino e na área de loxística masculino, o cal potencia aínda máis a brecha salarial. As tendas están discriminadas en condicións laborais, salarios e beneficios, ademais de sufrir recentemente a redución da posibilidade de acumular horas para utilizar libremente. Ler máis

Concentración na Coruña contra os despedimentos no Banco Caixa Geral

despedimentos Banco Caixa Geral

Comisións Obreiras (CCOO) participou na concentración deste martes na Coruña para rexeitar os despedimentos no Banco Caixa Geral. A protesta tivo lugar desde as 11:30 horas diante da oficina principal de Abanca, na coruñesa rúa Nova, xa que esta entidade é a propietaria do banco.

A marcha comezará ás 11:30 horas diante da oficina principal de Abanca (rúa Nova, 30)

Concentración na Coruña o 19 de novembro contra os despedimentos no Banco Caixa Geral

despedimentos Abanca Caixa Geral

Desde que Abanca se fixo coa filial española da entidade portuguesa Banco Caixa Geral, comezou cunha serie de despedimentos por causas presuntamente obxectivas (baixo rendemento e causas organizativas), aboando ademais a indemnización mínima que prevé a normativa laboral (vinte días por ano, cun máximo de doce mensualidades).

Escasos días de comezaren os despedimentos, as seccións sindicais recibiran unha comunicación formal en que se indicaba que non se tomara "decisión ningunha" en relación con posibles medidas no ámbito laboral para cometer a integración das dúas entidades.

A Federación de Servizos de CCOO esiximos a "readmisión inmediata" das persoas despedidas, así como unha negociación sobre o emprego nos servizos centrais do Banco Caixa Geral.

O Grupo Común da Esquerda coincide con CCOO na situación dos centros de chamadas

unitono grupo común da esquerda

Este mércores tivo lugar unha xuntanza entre Comisións Obreiras e o Grupo Común da Esquerda para tratar a situación dos centros de chamadas en Galicia, especialmente tras a decisión de Naturgy de finalizar o contrato con Unitono-Ourense. Ler máis

Xa alertáramos desta posibilidade e denunciamos a política de deslocalizacións da compañía enerxética

CCOO rexeitamos a rescisión do contrato con Unitono-Ourense por parte de Naturgy

Unitono perda emprego

A Federación de Servizos de Comisións Obreiras de Galicia rexeitamos a rescisión do contrato con Unitono-Ourense por parte de Naturgy, que se producirá a partir do 15 de novembro. Desde comezos de ano, viñamos denunciando a política de deslocalizacións da compañía enerxética, reducindo carga de traballo nos centros de chamadas da Coruña e Ourense. Ler máis

Enmarcada na 6ª Semana de Acción Mundial polas Camareiras de Pisos, a Federación de Servizos de CCOO lanza unha campaña contra o acoso sexual que sofr

O cliente non sempre ten a razón. Por un lugar de traballo seguro para as camareiras de pisos

semana mundial camareiras de piso

É necesario garantir un lugar de traballo seguro para as camareiras de pisos, persoal especialmente exposto ao acoso sexual. Estas condutas que teñen as súas raíces na persistente desigualdade entre mulleres e homes maniféstanse en comportamentos de violencia e acoso sexual que poden ir desde os requirimentos ou proposicións, comportamentos físicos até a agresión sexual. O feito de desenvolver gran parte da súa actividade laboral no interior das habitacións dos clientes, supón para elas un risco que fai incuestionable a necesidade de establecer medidas e estratexias para previlo. Ler máis

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador