A sección sindical de CCOO Bosch Service Solutions denuncia a inadecuada política de prevención de riscos laborais no seu centro en Vigo
Bosch Service Solutions é a segunda empresa máis grande de Vigo por volume de persoal dedicada ao sector de contact center, que presta servizos a clientes como Vodafone, Repsol, Orange ou Iberdrola.
O ano pasado sufriu un ERTE que afectou a máis de 800 persoas e a día de hoxe conta con aproximadamente 1200 persoas en teletraballo, que achegan —a maioría— os seus propios medios sen que exista unha compensación dos gastos como esixe o RD 28/2020 sobre traballo a distancia. Ler máis
Salvar a hostalaría
Desde a Federación de Servizos de CCOO, vemos con gran preocupación a grave situación do Sector da Hostalaría na nosa Comunidade e o prexuízo que se está producindo no que respecta á supervivencia do sector e a posibilidade dunha gran perda de postos de traballo, especialmente con motivo das novas medidas adoptadas pola Xunta de Galicia.
Non podemos asumir que desde a administración se criminalice á hostalaría, que as medidas máis duras e restritivas, dedicadas a frear a pandemia, se dirixan principalmente a este sector e que as axudas económicas sexan insuficientes para paliar a grave situación á que se está sometendo. Ler máis
Asinado o Convenio Comercio-Alimentación de Pontevedra
O pasado venres 18 asinamos o convenio de Comercio Alimentación da Provincia de Pontevedra. Este novo convenio mantén o anterior convenio excepto nos seguintes aspectos:
-
Ámbito territorial, persoal e funcional, no que se mellora a redacción para garantir a inclusión de tódalas actividades de comercio alimentación e gandería.
-
Promoción profesional. Inclúese a promoción aos tres anos das categorías de telefonista, persoal de limpeza, axudante do grupo C, que comezarán a promocionar a partir do 1 de xaneiro de 2021, e a categoría de profesional de oficio de 2ª – Chofer de 2ª para as que se crea unha nova categoría de promoción, estas a partir do 1 de xaneiro de 2023. Ler máis
Solucionado o problema dos contratos posteriores ao 17 marzo en situación de ERTE
Con respecto ao problema das persoas traballadoras con alta na empresa posterior ao 17 de marzo de 2020, ás que se lles denegou a prestación de desemprego e, ademais, ao entrar en ERTE teñen que xestionar elas mesmas e individualmente o cobramento da súa prestación, COMUNICAMOS:
-
Que desde que detectamos o problema o pasado 20 de novembro, traballamos para que desde a Administración, SEPE, se dea unha solución ao problema de desamparo e indefensión en que quedaba a xente afectada por este grave problema.
-
Que, tras estas xestións, temos coñecemento de que con data do 6 de decembro de 2020, a Dirección Xeral de Traballo emitiu un ditame que soluciona o problema, indicándolle ao SEPE que debe recoñecerse o dereito ao cobramento das prestacións por desemprego ás persoas traballadoras afectadas, aínda que carezan do período de ocupación cotizado mínimo necesario.
-
Tamén se entende neste ditame que o propio SEPE xestionará, de forma automática e sen necesidade de reclamación previa, a resolución positiva das prestacións que por este motivo fosen denegadas durante as pasadas datas.
Animámosvos a que, se pasados uns días o SEPE non vos comunica esta resolución positiva ao cobramento de prestación, vos poñades en contacto coa asesoría de CCOO para realizar as reclamacións oportunas.
Protestas en Unitono Ourense para reclamar teletraballo
Na actualidade, UNITONO é o único provedor de MAPFRE CETEX que ten a todos os seus axentes traballando en plataforma a pesar de estar nunha situación de pandemia mundial.
As cinco seccións sindicais que conforman os comités de Ourense e Madrid (UGT, CCOO, CIG, CGT e USO), interpuxeron unha SIMA para tentar chegar a un acordo coa empresa para activar novamente o teletrabajo para este servizo, recollendo así o sentir de todos os traballadores e traballadoras que ven perigar a súa saúde compartindo salas e espazos comúns sen a seguridade necesaria. Ler máis