CCOO en defensa do persoal das Mutuas

Mutuas

A Federación de Servicios de CCOO rexeita a nova campaña posta en marcha contra o persoal das Mutuas por parte da Federación de Industria da nosa organización pois, unha vez máis contén unha importante dose de demagoxia e carece do necesario aval de análise de datos obxectivos. Ler Máis

Sobre o plan de viabilidade de Mutua Gallega

plan viabilidade mutua gallega

Desde a Representaci贸n dos Traballadores queremos informar da situaci贸n actual do proceso que afecta a Mutua Gallega.

Esta representaci贸n non se op贸n ao Plan de Viabilidade mentres non te帽amos co帽ecemento do mesmo, iso si, se devandito Plan fose lesivo para os dereitos e intereses de calquera dos empregados desta mutua, opori谩monos ao mesmo radicalmente, tomando todas e cantas medidas fosen necesarias para defender os intereses das traballadoras e traballadores.

Unha vez analizado o Plan e se este non fose viable, a nosa opci贸n seguir铆a sendo unha fusi贸n coa mutua que presentou a oferta mellor valorada no seu momento.

As铆 mesmo, damos traslado da contestaci贸n que hoxe nos chegou desde a Direcci贸n Xeral de Ordenaci贸n ao noso comunicado remitido o 30/07/2018.

Analizando o contido, entendemos que se referendan os pasos seguidos por esta representaci贸n en defensa dos intereses do conxunto dos empregados.

A sustentabilidade de Mutua Gallega ante o proceso de fusi贸n

fusi贸n mutua gallega

Ante o proceso de fusi贸n por absorci贸n no que est谩 envolta Mutua Gallega, desde a Representaci贸n dos Traballadores manifestamos que:

Desexariamos que a nosa Entidade puidese continuar a s煤a actividade en solitario durante moitos anos m谩is pero, 谩 vista da situaci贸n actual e atendendo 谩s instruci贸ns emanadas desde a Secretar铆a de Estado da Seguridade Social, entendemos que para as empresas e traballadores/as afiliados/as, e para os/as propios/as empregados/as de Mutua Gallega, a mellor soluci贸n para garantir a sustentabilidade e o futuro de todas as partes implicadas neste asunto pasa por un proceso de fusi贸n.

A Representaci贸n dos Traballadores

Posible absorci贸n por fusi贸n de Mutua Gallega

Fusi贸n x absorci贸n

Ante a posibilidade de absorci贸n por fusi贸n da Mutua Galega desde a Federaci贸n de Servizos de CCOO en Galicia queremos indicar que defenderemos a proposta que implique a salvagarda de postos de traballo do cadro de persoal as铆 como as s煤as condici贸ns, e que, 谩 s煤a vez, ofreza un mellor servizo m茅dico e profesional aos traballadores e mutualista galegos. Como entidades integradas no Sector P煤blico Estatal colaboradoras coa Seguridade Social que son as Mutuas entendemos que han de primar estes criterios obxectivos e sociais e non outros. Esta esta 茅 a postura que os nosos delegados e representantes de CCOO en Mutua Galega est谩n a levar a cabo nos distintos 谩mbitos de actuaci贸n.

Proclamadas as candidaturas da Federaci贸n de Servizos ao Congreso Extraordinario da Uni贸n Comarcal de Arousa

Uni贸n Comarcal Arousa CCOO

Quedan proclamadas as candidaturas para a asamblea electiva da Federaci贸n de Servizos de CCOO de Galicia ao Congreso Extraordinario da UC de Arousa.
A asemblea electiva celebrarase no lugar e data seguintes:

• Data de celebraci贸n: 10/07/2018
  • Lugar de celebraci贸n: Local UC CCOO R/ Alexandre B贸veda,2-2 36600 Vilagarcia (Pontevedra)
  • Horario: Fase Electiva: 13:00-17:00 horas.

O Congreso extraordinario da Uni贸n Comarcal de CCOO de Arousa ter谩 lugar o 27 de xullo

Uni贸n Comarcal Arousa

O vindeiro d铆a 27 de xullo de 2018 ter谩 lugar o congreso extraordinario da U.C. de CCOO de Arousa convocado pola comisi贸n xestora da U.C. de Arousa.
Como afiliado, afiliada, ao sindicato, tes o dereito a ter voz e voto e participar nesta renovaci贸n de CCOO (segue)

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Consulta sobre pensiones
Consultas sobre pensiones
Gu铆a derechos de trabajadores y trabajadoras Gu铆a de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador
Calendario Laboral Calendario Laboral 2015