Liñas de actuación ante o máis que posible incremento desta modalidade de traballo e os seus posibles cambios na organización do traballo

Teletraballo, veu para quedar. Desconexión dixital

teletraballo

O teletraballo é unha forma de organización e prestación do traballo que responde tanto á innovación e implementación das novas tecnoloxías da información e a comunicación, canto aos requirimentos de maior flexibilidade organizativa nunha contorna cambiante.

A esta forma flexible de organización é frecuente atribuírlle extraordinarias capacidades en orde a mellorar as necesidades, sexa de conciliación da vida laboral e familiar, de flexibilidade, de produtividade, sexa, mesmo, de incrementar a activación de colectivos especialmente vulnerables, como serían as persoas con discapacidade

O teletraballo non é apto para todo tipo de traballos, senón que só é posible para aquelas tarefas teletraballables, é dicir, aquelas que poden realizarse a través de medios tecnolóxicos.

Aínda que, aos comezos nos que se empezou a falar e implantar este modo de traballo se previron unhas grandes expectativas de desenvolvemento e implantación, e a pesar da maior dispoñibilidade de medios tecnolóxicos cada vez máis avanzados, non tivo o desenvolvemento previsto. O porqué non se cumpriron esas expectativas é un tema controvertido, prognosticábase en moitos foros e investigacións un gran número de persoas teletraballando nun limitado espazo de tempo que despois non chegou a cumprirse, chegouse a supor que o teletraballo podía supor unha revolución nas formas de organizar o traballo, pero isto non chegou a materializarse. Os expertos din que un dos principais factores para que non se alcanzaron as cifras prognosticadas xorde pola falta de formación, malestar pola xestión nas empresas dos programas flexibles de traballo e á escaseza de información.

Aínda que a porcentaxe de persoas teletraballando vai en aumento, parece que até agora moitas empresas se resistiron a adoptar medidas dirixidas á adopción do teletraballo.

CCOO en defensa do persoal das Mutuas

Mutuas

A Federación de Servicios de CCOO rexeita a nova campaña posta en marcha contra o persoal das Mutuas por parte da Federación de Industria da nosa organización pois, unha vez máis contén unha importante dose de demagoxia e carece do necesario aval de análise de datos obxectivos. Ler Máis

Sobre o plan de viabilidade de Mutua Gallega

plan viabilidade mutua gallega

Desde a Representación dos Traballadores queremos informar da situación actual do proceso que afecta a Mutua Gallega.

Esta representación non se opón ao Plan de Viabilidade mentres non teñamos coñecemento do mesmo, iso si, se devandito Plan fose lesivo para os dereitos e intereses de calquera dos empregados desta mutua, oporiámonos ao mesmo radicalmente, tomando todas e cantas medidas fosen necesarias para defender os intereses das traballadoras e traballadores.

Unha vez analizado o Plan e se este non fose viable, a nosa opción seguiría sendo unha fusión coa mutua que presentou a oferta mellor valorada no seu momento.

Así mesmo, damos traslado da contestación que hoxe nos chegou desde a Dirección Xeral de Ordenación ao noso comunicado remitido o 30/07/2018.

Analizando o contido, entendemos que se referendan os pasos seguidos por esta representación en defensa dos intereses do conxunto dos empregados.

A sustentabilidade de Mutua Gallega ante o proceso de fusión

fusión mutua gallega

Ante o proceso de fusión por absorción no que está envolta Mutua Gallega, desde a Representación dos Traballadores manifestamos que:

Desexariamos que a nosa Entidade puidese continuar a súa actividade en solitario durante moitos anos máis pero, á vista da situación actual e atendendo ás instrucións emanadas desde a Secretaría de Estado da Seguridade Social, entendemos que para as empresas e traballadores/as afiliados/as, e para os/as propios/as empregados/as de Mutua Gallega, a mellor solución para garantir a sustentabilidade e o futuro de todas as partes implicadas neste asunto pasa por un proceso de fusión.

A Representación dos Traballadores

Posible absorción por fusión de Mutua Gallega

Fusión x absorción

Ante a posibilidade de absorción por fusión da Mutua Galega desde a Federación de Servizos de CCOO en Galicia queremos indicar que defenderemos a proposta que implique a salvagarda de postos de traballo do cadro de persoal así como as súas condicións, e que, á súa vez, ofreza un mellor servizo médico e profesional aos traballadores e mutualista galegos. Como entidades integradas no Sector Público Estatal colaboradoras coa Seguridade Social que son as Mutuas entendemos que han de primar estes criterios obxectivos e sociais e non outros. Esta esta é a postura que os nosos delegados e representantes de CCOO en Mutua Galega están a levar a cabo nos distintos ámbitos de actuación.

Proclamadas as candidaturas da Federación de Servizos ao Congreso Extraordinario da Unión Comarcal de Arousa

Unión Comarcal Arousa CCOO

Quedan proclamadas as candidaturas para a asamblea electiva da Federación de Servizos de CCOO de Galicia ao Congreso Extraordinario da UC de Arousa.
A asemblea electiva celebrarase no lugar e data seguintes:

• Data de celebración: 10/07/2018
  • Lugar de celebración: Local UC CCOO R/ Alexandre Bóveda,2-2 36600 Vilagarcia (Pontevedra)
  • Horario: Fase Electiva: 13:00-17:00 horas.

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador