Con detalle de festivos locais e aperturas comercio

CALENDARIO LABORAL DE GALICIA 2019

Calendario Laboral 2019

Carmen Sangil, elixida Secretaria Xeral da Secci贸n Sindical de Banco Santander en Galicia.

Integraci贸n Santander Grupo Popular Galicia

Hoxe, vinte e catro de maio, celebrouse en Santiago de Compostela o Plenario Extraordinario da Secci贸n Sindical de CCOO Banco de Santander Galicia e integraci贸n da Secci贸n Sindical de CCOO Grupo Banco Popular Galicia.

Coa previsi贸n dun inminente proceso de integraci贸n de ambas entidades presentouse unha 煤nica candidatura 谩 Secretar铆a Xeral e 谩 executiva, quedando esta 煤ltima integrada na s煤a maior铆a polas delegadas e delegados que xa participaban nese 贸rgano de goberno nas s煤as respectivas secci贸ns.

Na s煤a intervenci贸n, Carmen Sangil quixo agradecer "a xenerosidade e o esforzo pola confianza depositados na s煤a persoa" xa que "nos imos enfrontar a importantes retos de aqu铆 ao pr贸ximo ano". Destacou tam茅n o valor de demostrar a fortaleza da organizaci贸n a trav茅s do "contacto directo, cercano e persoal cos nosos compa帽eiros, resolvendo cantas cuesti贸ns nos expo帽an". Ga帽ar as elecci贸ns que se celebrar谩n en febreiro do pr贸ximo ano foi outra ideal central do seu discurso: "dado o actual momento de dificultade debemos po帽er en valor o liderazgo hist贸rico e tradicional dun sindicato de clase como CCOO nos 煤ltimos procesos electorais, que 茅 garant铆a de esforzo, e respaldo 谩s traballadoras e traballadores"

A partir de agora in铆ciase unha nova etapa que estar谩 marcada polo proceso de integraci贸n das redes de oficinas de ambos bancos. Cabe salientar que CCOO 茅 o sindicato maioritario tanto en Banco Santander como Grupo Banco Popular, e que ambas entidades ve帽en de pasar por dous Expedientes de Regulaci贸n de Emprego que foron afrontados e resoltos de forma notablemente satisfactoria.

Masivo seguimento dos paros de d煤as horas, especialmente en grandes empresas e administraci贸ns p煤blicas. Tam茅n participaci贸n masiva nas mobilizaci贸ns

CCOO e UGT congrat煤lanse do 芦茅xito禄 da folga e da participaci贸n 芦masiva禄 nas mobilizaci贸ns

8M Galicia

O Sindicato Nacional de CCOO de Galicia e UGT-Galicia congrat煤lanse do 芦茅xito禄 da folga convocada hoxe polo sindicalismo de clase. O seguimento dos paros de d煤as horas foi masivo, especialmente en grandes empresas e administraci贸ns p煤blicas. Polo de agora, non houbo incidentes salientables nin no paro que da madrugada (entre as 00:00 e as 02:00), nin tampouco ao mediod铆a (das 12:00 谩s 14:00).

Precariedade e cambio tecnol贸xico: dous retos para a rec茅n constitu铆da Agrupaci贸n de Servizos T茅cnicos e Administrativos

O II Congreso da Federaci贸n de Servicios de CCOO determinou nos seus relatorios e Estatutos que o Consello Federal aprobar铆a durante o presente mandato a integraci贸n de Servizos Administrativos e Servizos T茅cnicos. Cabe salientar que a nova agrupaci贸n recolle os sectores de: Servizos Administrativos, Seguros e Mutuas de Accidentes de Traballo, Planificaci贸n e Consultor铆as (TIC), Contact Center, Enxe帽er铆as e Inspecci贸n T茅cnica e Intermediaci贸n Laboral.

Esta nova estrutura presenta a铆nda m谩is diversidade tendo en conta os distintos sectores que recolle a nova agrupaci贸n, ademais de retos organizativos e de acci贸n sindical m谩is amplos, tales como combatir a precariedade e dotarse de novas ferramentas ante o cambio tecnol贸xico e a dixitalizaci贸n no traballo.

A celebraci贸n deste Plenario de integraci贸n sup贸n unha continuidade do proceso iniciado en 2014, as铆 como unha importante ampliaci贸n do seu 谩mbito funcional e sectorial que d谩 lugar a unha nova realidade organizativa que require novos 贸rganos de direcci贸n. Neste caso, unha vez realizadas as votaci贸ns queda elixido como responsable da coordinadora da agrupaci贸n H茅ctor Ortega S谩nchez.

O presente plenario debe servir para integrar, ilusionar, comprometer e constru铆r un sector que integrar谩 unha ampla gama de subsectores, con heteroxeneidade nas s煤as caracter铆sticas e maior variedade dos seus modelos de negociaci贸n colectiva.

Incl煤ense anexos con: festivos locais, festivos auton贸micos e aperturas de comercio en domingos e festivos

CALENDARIO LABORAL 2018

calendario laboral 2018

Proclamaci贸n Candidaturas plenario de integraci贸n da Agrupaci贸n de Servizos T茅cnicos e Servizos Administrativos

CCOO Servizos

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Consulta sobre pensiones
Consultas sobre pensiones
Gu铆a derechos de trabajadores y trabajadoras Gu铆a de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador
Calendario Laboral Calendario Laboral 2015