Os días 1 e 2 de febreiro celebráronse as reunións

Fórmanse as plataformas de Negociación Colectiva de Comercio e Hostalaría de Pontevedra

Os días 1 e 2 de febreiro celebráronse reunións cos delegados e delegadas para confeccionar as plataformas de negociación dos convenios de comercio e hostalaría que teñen que iniciar a negociación neste ano 2016.

Nestas reunións acordamos as plataformas de negociación coa participación activa e directa dos delegados e delegadas de CCOO, as cales serán trasladadas en breve ás diferentes patronais para comezar canto antes coa negociación que, a pesar da recuperación económica, cremos que será difícil. Queremos subliñar que a pesar das dificultades poñeremos todo da nosa parte para lograr mellorar as condicións de traballo dun colectivo moi importante e cada vez maior. Para iso a nosa formulación nas mesas de negociación basearase tanto na mellora das condicións económicas, como nas de calidade de vida.

Os convenios que temos que negociar este ano son os de Comercio de Alimentación, Comercio do Téxtil Detallista, Comercio de Materiais de Construción, Hostalería, Comercio do Moble, Comercio de Bazares e Comercio do Metal, este último finalizado o pasado ano 2015 e sen mesa constituída.

Ademais destes convenios temos pendente de anos anteriores a negociación dos de Comercio de bazares e artigos de agasallo, Comercio da pel, Comercio téxtil almacenista, Comercio da froita, Exportadores de peixe fresco e Oficinas e despachos, todos eles con grandes dificultades por carecer de patronal nalgúns casos ou por falta de representación sindical noutros.

Nestes momentos xa temos data fixada para iniciar a negociación do convenio de Comercio de materiais de construción, que será o vindeiro martes día 9 de febreiro.

A negociación de CCOO consegue que a dirección mude a súa proposta inicial

Período de consultas finalizado para o ERTE de Eurostars Gran Hotel La Toja

No día de onte pechouse o período de consultas de negociación do ERTE proposto pola empresa ARCATIS, S.L.U. para o Eurostars Gran Hotel La Toja.

Finalmente no período de negociación acordouse modificar as condicións expostas de inicio pola dirección da empresa e o acordo rematou cunha redución de xornada durante a tempada baixa, mantendo a xornada completa na alta (do 15 de maio o 15 de outubro).

Este acordo terá unha duración dun ano e afectará á totalidade do persoal que  verá reducida a súa xornada no 50% (20 horas semanais) durante o período acordado, de febreiro ó 15 de maio e do 15 de outubro ó 31 de decembro. A pretensión é que esta redución sexa menor no caso de que a ocupación do hotel faga necesaria unha maior presenza de persoal e non suporá ningunha merma nas condicións económicas.

A representación de CCOO, a pesar das dúbidas que temos sobre as intencións que poida ter a dirección con respecto ó futuro deste emblemático hotel, decidimos asinar este acordo tendo en conta que a asemblea de traballadores e traballadoras maioritariamente manifestou aceptar as condición do mesmo. Dende o principio da negociación a presión exercida polos representantes de CCOO conseguiu que a direción da empresa mudara a súa proposta inicial e reducir as consecuencias negativas que este tipo de medidas teñen para as persoas traballadoras.

Excelentes resultados electorais de CC.OO. en Comercio e Hostalaría na comarca de Santiago

A continuación detallamos os resultados electorais obtidos na segunda metade de 2015, nos sectores de Comercio e Hostalaría:

CCOO

UGT

CIG

DISTRIBUCIONES CAMBA:

WURTH ESPAÑA:

3

LIDL SUPERMERCADOS S.A.U:

3

HOTEL UNIVERSAL:

CUEROS NOROESTE:

1

MAQUINARÍA AGRÍCOLA DEL NOROESTE:

GALEÓN TOURAL:

1

COMPAÑÍA GALLEGA DE SUPERMERCADOS:

SPORT ZONE:

RESTAURANTE CASA LORENZO:

HIPERXEL:

RESTAURANTE LOS ROBLES:

HIJOS DE C.V OTERO:

1

En marzo celebraranse eleccións sindicais nun importante proceso de comité, na empresa ECOMÁS (GADIS), de cuxos resultados informaremos oportunamente.

Dende CCOO queremos agradecer ás traballadoras/es a confianza depositada na nosa organización.

Un ERTE pechará o Gran Hotel da Toxa durante seis meses

Os membros do comité de empresa do Gran Hotel da Toxa recibiron a semana pasada a documentación que acredita a intención da dirección de impulsar un Expediente de Regulación Temporal de Emprego (ERTE), que afecta a 75 membros da plantilla, e que pechará o único hotel-balneario de cinco estrelas de Galicia entre o 1 de febreiro e o 15 de maio; e, de novo, despois do verán, do 15 de outubro ata o remate de decembro.

Baseándose nunhas previsións económicas que estiman perdas para eses seis meses, os representantes de Hotusa anuncian a súa intención de xestionar o establecemento como un hotel estacional durante este ano 2016. Está previsto que o peche se comunique de maneira oficial ao conxunto dos traballadores o luns.

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador