Precariedade e cambio tecnolóxico: dous retos para a recén constituída Agrupación de Servizos Técnicos e Administrativos

O II Congreso da Federación de Servicios de CCOO determinou nos seus relatorios e Estatutos que o Consello Federal aprobaría durante o presente mandato a integración de Servizos Administrativos e Servizos Técnicos. Cabe salientar que a nova agrupación recolle os sectores de: Servizos Administrativos, Seguros e Mutuas de Accidentes de Traballo, Planificación e Consultorías (TIC), Contact Center, Enxeñerías e Inspección Técnica e Intermediación Laboral.

Esta nova estrutura presenta aínda máis diversidade tendo en conta os distintos sectores que recolle a nova agrupación, ademais de retos organizativos e de acción sindical máis amplos, tales como combatir a precariedade e dotarse de novas ferramentas ante o cambio tecnolóxico e a dixitalización no traballo.

A celebración deste Plenario de integración supón unha continuidade do proceso iniciado en 2014, así como unha importante ampliación do seu ámbito funcional e sectorial que dá lugar a unha nova realidade organizativa que require novos órganos de dirección. Neste caso, unha vez realizadas as votacións queda elixido como responsable da coordinadora da agrupación Héctor Ortega Sánchez.

O presente plenario debe servir para integrar, ilusionar, comprometer e construír un sector que integrará unha ampla gama de subsectores, con heteroxeneidade nas súas características e maior variedade dos seus modelos de negociación colectiva.

13-12-2017

Inclúense anexos con: festivos locais, festivos autonómicos e aperturas de comercio en domingos e festivos

CALENDARIO LABORAL 2018

calendario laboral 2018

04-12-2017

Proclamación Candidaturas plenario de integración da Agrupación de Servizos Técnicos e Servizos Administrativos

CCOO Servizos

22-11-2017

Tras os procesos de reestruturación no ámbito, o sindicato líder do sector centrará os esforzos na calidade do emprego

O sector financeiro de CCOO renova órganos co reto de lograr unha solución non traumática no ERE do Pastor-Popular-Santander

executiva sector financeiro galicia

O II Plenario da agrupación do sector financeiro da Federación de Servizos de CCOO de Galicia, que tivo lugar na Coruña, reelixiu hoxe a Francisco Villares Cousillas como secretario xeral. Os delegados e delegadas tamén votaron os membros da Comisión Executiva que dirixirá os próximos catro anos esta agrupación.

16-11-2017

Convenio Hostalaría provincia de Pontevedra: plataforma conxunta

Convenio Colectivo Hostalaría Pontevedra

A once de setembro poucos avances podemos destacar na negociación deste Convenio. Despois de 10 reunións da mesa de negociación decidimos facer unha plataforma conxunta as tres centrais sindicais presentes nela (CCOO, UGT, CIG). Os termos de esta plataforma conxunta que xa foi trasladada á parte empresarial son os seguintes:

11-09-2017

Convenio Comercio do Metal da Provincia de Pontevedra: avances na negociación

Convenio Comercio Metal Pontevedra

Por fin, e sen tempo non era, empezamos a negociar de verdade o convenio de comercio metal da provincia de Pontevedra.

A patronal fixo unha formulación na mesa de negociación para eliminar o actual concepto de antigüidade, abonando un incremento superior dos salarios e consolidando as cantidades que veñen percibindo por este concepto á data de conxelación.

Tras dúas sesións de negociación na que as formulacións da patronal foron cambiando, a última proposta que saíu da reunión do pasado día 8 de setembro é a que vos trasladamos: segue

11-09-2017

Transparencia CCOO

Cuentas COMFIA y FECOHT  2008 a 2013 y Federación Servicios CCOO 2014 - 2016