As铆 non. CCOO non subscribe o acordo en DIA

ERE DIA

Medidas traumáticas, présas inxustificadas, falta de plans concretos, indeterminación. Aínda que CCOO conseguiu, grazas a varias xornadas de mobilización e, principalmente, á exitosa folga que protagonizou o persoal,  que a empresa introducise melloras no texto, o empeño de DIA de aplicar medidas traumáticas impide que o sindicato subscriba o acordo. Ler máis

Con detalle de festivos locais e aperturas comercio

CALENDARIO LABORAL DE GALICIA 2019

Calendario Laboral 2019

Asinado o Convenio de Hostalar铆a da provincia de Pontevedra

convenio hostalar铆a pontevedra

Tras 18 reunións da mesa negociadora que comezaron o dous de marzo de 2017, o pasado dezaoito de xuño asinamos o Convenio de Hostalería da provincia de Pontevedra, que manterá a súa vixencia ata o 31 de decembro de 2021. (segue)

Carmen Sangil, elixida Secretaria Xeral da Secci贸n Sindical de Banco Santander en Galicia.

Integraci贸n Santander Grupo Popular Galicia

Hoxe, vinte e catro de maio, celebrouse en Santiago de Compostela o Plenario Extraordinario da Secci贸n Sindical de CCOO Banco de Santander Galicia e integraci贸n da Secci贸n Sindical de CCOO Grupo Banco Popular Galicia.

Coa previsi贸n dun inminente proceso de integraci贸n de ambas entidades presentouse unha 煤nica candidatura 谩 Secretar铆a Xeral e 谩 executiva, quedando esta 煤ltima integrada na s煤a maior铆a polas delegadas e delegados que xa participaban nese 贸rgano de goberno nas s煤as respectivas secci贸ns.

Na s煤a intervenci贸n, Carmen Sangil quixo agradecer "a xenerosidade e o esforzo pola confianza depositados na s煤a persoa" xa que "nos imos enfrontar a importantes retos de aqu铆 ao pr贸ximo ano". Destacou tam茅n o valor de demostrar a fortaleza da organizaci贸n a trav茅s do "contacto directo, cercano e persoal cos nosos compa帽eiros, resolvendo cantas cuesti贸ns nos expo帽an". Ga帽ar as elecci贸ns que se celebrar谩n en febreiro do pr贸ximo ano foi outra ideal central do seu discurso: "dado o actual momento de dificultade debemos po帽er en valor o liderazgo hist贸rico e tradicional dun sindicato de clase como CCOO nos 煤ltimos procesos electorais, que 茅 garant铆a de esforzo, e respaldo 谩s traballadoras e traballadores"

A partir de agora in铆ciase unha nova etapa que estar谩 marcada polo proceso de integraci贸n das redes de oficinas de ambos bancos. Cabe salientar que CCOO 茅 o sindicato maioritario tanto en Banco Santander como Grupo Banco Popular, e que ambas entidades ve帽en de pasar por dous Expedientes de Regulaci贸n de Emprego que foron afrontados e resoltos de forma notablemente satisfactoria.

Asinado o Convenio Colectivo de Comercio de Materiais de Construci贸n e Saneamento da provincia de Pontevedra

comercio materiais construci贸n saneamento Pontevedra

Tras cinco reuni贸ns da mesa negociadora o pasado 2 de maio, asinamos o Convenio de Comercio de Materiais de Construci贸n e Saneamento da provincia de Pontevedra, o que ter谩 unha vixencia de dous anos, 2018 e 2019.

Masivo seguimento dos paros de d煤as horas, especialmente en grandes empresas e administraci贸ns p煤blicas. Tam茅n participaci贸n masiva nas mobilizaci贸ns

CCOO e UGT congrat煤lanse do 芦茅xito禄 da folga e da participaci贸n 芦masiva禄 nas mobilizaci贸ns

8M Galicia

O Sindicato Nacional de CCOO de Galicia e UGT-Galicia congrat煤lanse do 芦茅xito禄 da folga convocada hoxe polo sindicalismo de clase. O seguimento dos paros de d煤as horas foi masivo, especialmente en grandes empresas e administraci贸ns p煤blicas. Polo de agora, non houbo incidentes salientables nin no paro que da madrugada (entre as 00:00 e as 02:00), nin tampouco ao mediod铆a (das 12:00 谩s 14:00).

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Consulta sobre pensiones
Consultas sobre pensiones
Gu铆a derechos de trabajadores y trabajadoras Gu铆a de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador
Calendario Laboral Calendario Laboral 2015