CCOO aconsegueix un acord amb LIDL i desconvoca les concentracions davant les botigues previstes a 14 províncies

A última hora CCOO, juntament amb el suport dels treballadors i treballadores, ha aconseguit un acord amb la direcció de LIDL, en la que s'ha signat un compromís perquè els treballadors i treballadores acabin l'any dins dels paràmetres que marca el conveni, implementant el sistema pel qual els quadrants horaris siguin respectats amb independència de la productivitat.

21D - Permisos retribuïts i no recuperables

Drets dels treballadors i treballadores davant les eleccions del 21 de desembre

CCOO de Catalunya i CCOO Serveis Catalunya hem editat un full informatiu, en català i castellà, que recull els drets dels treballadors i les treballadores davant les eleccions al Parlament de Catalunya del dijous 21 de desembre.
- - - - - - - - -
CCOO de Catalunya y CCOO Serveis Catalunya hemos editado una hoja informativa, en catalán y castellano, que recoge los derechos de los trabajadores y las trabajadoras de cara las eleccions al Parlament de Catalunya del jueves 21 de diciembre.

ELECCIONS AL PARLAMENT DE CATALUNYA 21 DE DESEMBRE DE 2017
Comunicat PERMISOS RETRIBUÏTS I NO RECUPERABLES 21D
>> CCOO Serveis Catalunya -català i castellà, en pdf-
>> CCOO de Catalunya - català i castellà, en pdf-

La justícia reconeix els drets reclamats per CCOO per a les treballadores/rs de Clarel de Girona i magatzem de Torredembarra

La Justícia dóna la raó a CCOO en les demandes presentades en Clarel per al reconeixement de drets del Conveni, per a tot el col·lectius de treballadores i treballadors dels centres de treball a Girona, i per al complement per lloc de treball per als treballadors i treballadores del magatzem de Torredembarra.

25 de novembre és el Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les Dones

Zero violències masclistes. Ens volem lliures! (CCOO Catalunya)
25N CCOO t'assessora. Denuncia-ho JA! (CCOO Serveis)

Conveni Col·lectiu Oficines i Despatxos de Catalunya

convenio oficinas y despachos catalunya

Dimecres 8 de novembre a Barcelona

CCOO es mobilitza per a desbloquejar les negociacions del conveni de les TIC

Conveni TIC

El proper dimecres 8 de novembre, CCOO de Catalunya ens manifestarem davant l'IMI (Institut Municipal d'Informàtica de Barcelona, Av. Diagonal, 220, de 10h. a 12h.) per reclamar el desbloqueig de la negociació del conveni estatal del sector de les Consultores, TIC i Estudis de Mercat, que porta bloquejat 8 anys. Les actuals negociacions van començar al gener d'aquest any i de nou, com en ocasions anteriors, s'ha arribat a un punt en el que no s?avança més per la posició inamovible de la patronal.

Concentració dimecres 8 de novembre, davant l'IMI (Institut Municipal d'Informàtica de Barcelona), Av. Diagonal, 220, de 10h. a 12h