Permisos laborals davant les eleccions al Parlament de Catalunya del proper dijous 21 de desembre

BOE - núm. 267 - 03/11/17 Disposiciones generales .-12613 Real Decreto 953/2017, de 31 de octubre, por el que se dictan normas complementarias para la realización de las elecciones al Parlamento de Cataluña 2017.

BOE - núm. 267 - 03/11/17 Disposicions generals - 12613 Reial decret 953/2017, de 31 d'octubre, pel qual es dicten normes complementàries per a la realització de les eleccions al Parlament de Catalunya 2017. >> DOGC - núm 7488 - 06/11/17

Conveni col·lectiu Supermercats i Autoserveis Catalunya 2016-2019

La plantilla de Bon Preu vol conciliar la vida laboral amb la familiar i personal

CCOO denuncia a Bon Preu per incompliment de l'horari comercial de la nova Llei de Comerç de Catalunya

L'empresa Bon Preu, denunciada per CCOO, no aplica des de l'1 d?octubre el nou horari comercial que limita l'activitat a partir de les 21:00 hores als establiments afectats, tal com recull l'article 36.2 i 37 de la Llei 18/2017, de l'1 d'agost, de Comerç, Serveis i Fires.

Sense garantia laboral sectorial per a les externalitzacions, CCOO no signarà el nou conveni d'hostaleria

CCOO, després de valorar en diferents assemblees el principi d'acord aconseguit entre la patronal del sector i la UGT, ha decidit que no signarà el nou conveni col·lectiu conveni d'hostaleria de Catalunya (2017-2019).

Noves denuncies contra Clarel de Girona, Lleida i Tarragona a la Inspecció de Treball #CLARELensOFEGA

CCOO convoca concentracions pel 17 d'octubre davant Clarel arreu de Catalunya i de l?estat per denunciar les condicions precàries de treball

Dimarts, 17 d'octubre de 12 a 12.30 hores, CCOO ha convocat a Catalunya i a l'estat concentracions de treballadors i treballadores davant les botigues de Clarel (pertanyent al Grup Dia, abans Schlecker) per denunciar les pèssimes condicions de treball. Les concentracions de Girona, Lleida i Tarragona, acabaran a les respectives oficines d'Inspecció de Treball per denunciar càrregues de treball excesives i incompliment dels horaris, ampliant les denuncies que CCOO ja ha interposat a Barcelona.

LasKellysDelFacebook @LasKelliysdelFb

"Kellys, netejadores d'hotel en lluita"

Reportatge de Latituds "Kellys, netejadores d'hotel en lluita" emès el dilluns 9 d'octubre pel Canal 33.  Està disponible al blog de Latituds. Amb la participació de cambreres de pis delegades de CCOO i d'Ernest Cañada autor del llibre "Las que límpian los hoteles" que va donar veu al inicial moviment de les cambreres de pis. En un sector amb grans beneficis econòmics com el turisme, les netejadores d'hotel pateixen precarietat laboral. Però han dit "prou": volen una professió digna. Per això fan pressió política, fan accions de protesta de tot tipus i s'ajuden mútuament a través de les xarxes socials.