CCOO denuncia que la nova instrucció del SEPE no l´aplica per igual les seves pròpies delegacions

CCOO denuncia que la nova instrucció de l'SEPE per a l'aplicació en matèria de protecció per desocupació, del Reial decret llei 15/2020, o no ha arribat a les diferents delegacions territorials o bé es desconeix, ja que els criteris a l'hora de denegar o reconèixer prestacions no estan sent els mateixos en funció de la Delegació de què es tracti.

PRESTACIÓ EXTRAORDINÀRIA DE 200 EUROS PER A SUBMINISTRAMENTS BÀSICS

Per a persones treballadores per compte d’altri i per a persones treballadores autònomes amb càrregues familiars en situació de vulnerabilitat econòmica arran de la crisi sanitària de la COVID-19

>> DOGC

La Inspecció de Treball dóna la raó a CCOO perquè 6.000 persones treballadores del turisme Pirineus de Lleida siguin incloses en ERTO per força major

La resolució es dicta després que CCOO denuncies a nombroses empreses del sector de l'hostaleria del Pirineus de Lleida pel cessament anticipat per fi de temporada de fixos discontinus i eventuals el passat 14 de març de 2020, deixant a més de 6.000 persones treballadores sense accés a prestacions de desocupació i ajudes assistencials.

CCOO reclama informació immediata sobre prestacions que es cobraran al maig i exigeix que cap persona treballadora amb ERTO de març/abril quedi fora

El cas de les 1.300 treballadores d’ARAMARK Servicios Integrales, és un clar exemple de com la dilació en la gestió de les prestacions afecta especialment a les dones, i a les persones treballadores més vulnerables

MISSATGE rebut a consulta.ccoo.cat

“Des que l’empresa a finals de març ens va abonar els 12 dies de treball del mes... NO HEM PERCEBUT NI UN SOL INGRES... ÉS POSSIBLE QUE ALGÚ ENS DIGUI QUÈ ÉS EL QUE PASSA? NO VOLDRAN TENIR-NOS FINS EL 10 DE JUNY SENSE INGRESSOS?”

>> Comunicat "CCOO exigeix informació sobre cobrament ERTO" - 29/04/2020

#28AbrilStopCOVID19 - #PrimerSalvarVides

Amb el #COVID19 ens adonem de la importància que té la salut laboral en el treball

Aturem la pandèmia a la feina

L’epidèmia de COVID19 revela la feblesa de la prevenció de riscos laborals a Catalunya

Nou Real Decret llei 15/2020 de mesures urgents complementàries que dona resposta a les persones treballadores amb contracte fix-discontinu

CCOO valora que amb aquest nou RD els fixos-discontinus no han de tenir més traves per l´accés a les prestacions per desocupació

Des de CCOO pensem que la nova regulació que estableix el Reial decret-llei 15/2020, de 21 d'abril, de mesures urgents complementàries per recolzar l'economia i l'ocupació, ha de servir per donar resposta a la falta d'accés a les prestacions per desocupació per part de les persones treballadores amb contracte fix-discontinu.