Convenios Colectivos

Convenios Colectivos aplicables en Galicia

Consultas Laborales

Consultas laborales más frecuentes. Si no la encuentras, pregúntanos.

¿Defender tus derechos?

Defiende tus derechos.  Afíliate a CCOOAcceso a Zona afiliacion

7 de octubre, xornada mundial polo traballo decente

Contra a directiva de tempo de traballo

Os beneficios da globalización distribuíronse de xeito moi desigual entre países e grupos sociais. Nas últimas décadas asistimos á extensión da democracia por amplas rexións do mundo e a un crecemento económico continuado. Porén, ao mesmo tempo incrementouse a fenda que separa os máis pobres dos máis ricos. As desigualdades acentuáronse entre os países e tamén no seu interior.

03-10-2008

CCOO exige la reanudacion de la negociación del Convenio Colectivo

Conflicto laboral en la Cofradia de Cambados

Un conflito laboral estase a aproximar á confraría de Cambados. O sindicato Comisións Obreiras está disposto a convocar unha folga entre os traballadores do pósito como medida de protesta pola negativa do patrón maior e o seu cabildo a negociar o convenio colectivo. Están por concretar aínda aspectos como a data en que se vai a realizar a protesta ou o alcance da mesma; se serán paros puntuais ou unha folga xeral.

15-09-2008

Revisión Salarial 2007 Oficinas y despachos de Lugo

O incremento inicial da táboa salarial do ano 2006 fou dun 3%, mentres que o incremento final da mesma táboa, trala revisión salarial pactada, é dun 3,7%.

10-07-2008

Revisión Salarial 2007 2008 Oficinas y despachos de Pontevedra

Publícanse as revisións das tablas salariais correspondentes ós anos 2007 e 2008:

10-06-2008

COMFIA-CCOO consegue maioría absoluta en TRAGSATEC

COMFIA-CC.OO. consegue nas eleccións sindicais do pasado cinco de maio doce dos trece postos do comité de empresa de TRAGSATEC, na provincia da Coruña, onde conta con trescentos oitenta traballadoras e traballadores que pertencen ao centro de traballo de Santiago de Compostela.

19-05-2008

COMFIA-CCOO se consolida en 'Sykes'

COMFIA-CC.OO. consigue en las elecciones sindicales del pasado 13/05/2008 los 13 puestos del comité de empresa, con el respaldo del 75% de su plantilla activa

16-05-2008