Convenios Colectivos

Convenios Colectivos aplicables en Galicia

Consultas Laborales

Consultas laborales más frecuentes. Si no la encuentras, pregúntanos.

¿Defender tus derechos?

Defiende tus derechos.  Afíliate a CCOOAcceso a Zona afiliacion

Ambos os sindicatos piden un pacto de país para acometer o modelo forestal de Galicia

CCOO e UGT lamentan a catástrofe forestal que asola Galicia e transmiten o seu pesar ás familias das vítimas

incendios galicia

As comisións executivas do Sindicato Nacional de CCOO de Galicia e de UGT-Galicia lamentan a catástrofe forestal que está a sufrir Galicia nestas últimas horas polas súas dimensións dramáticas e consecuencias humanas, económicas e ambientais.Polo momento, esta vaga de lumes que asolan Galicia dende onte xa se cobrou catro vítimas. Ambos os sindicatos transmiten o seu pesar ás súas familias e amigos nestes momentos tan complexos e transmítenlles os desexos dunha pronta recuperación aos feridos.

16-10-2017

CCOO e UGT apostan por un modelo turístico sustentable e con emprego decente

Modelo turístico sostible

Con motivo da celebración do Día Mundial do Turismo 2017, a Federación de Servicios de CCOO e a Federación de Servicios, Movilidad y Consumo de UGT denuncian que a bonanza económica que vive a industria turística a nivel xeral traduciuse en maior explotación laboral, con salarios baixos, precariedade, falta de negociación colectiva sectorial e aumento da externalización. Segue

27-09-2017

CCOO Servizos asina o Convenio de Comercio Alimentación de Ourense

Convenio Comercio Alimentación Ourense

Hoxe 19 de setembro, chegamos a un acordo para asinar o Convenio Colectivo de Comercio Alimentación de Ourense. Mantendo a base do convenio anterior e sen retroceder en ningún dos seus apartados, mellóranse e engádense os seguintes conceptos:

19-09-2017

Convenio Hostalaría provincia de Pontevedra: plataforma conxunta

Convenio Colectivo Hostalaría Pontevedra

A once de setembro poucos avances podemos destacar na negociación deste Convenio. Despois de 10 reunións da mesa de negociación decidimos facer unha plataforma conxunta as tres centrais sindicais presentes nela (CCOO, UGT, CIG). Os termos de esta plataforma conxunta que xa foi trasladada á parte empresarial son os seguintes:

11-09-2017

Convenio Comercio do Metal da Provincia de Pontevedra: avances na negociación

Convenio Comercio Metal Pontevedra

Por fin, e sen tempo non era, empezamos a negociar de verdade o convenio de comercio metal da provincia de Pontevedra.

A patronal fixo unha formulación na mesa de negociación para eliminar o actual concepto de antigüidade, abonando un incremento superior dos salarios e consolidando as cantidades que veñen percibindo por este concepto á data de conxelación.

Tras dúas sesións de negociación na que as formulacións da patronal foron cambiando, a última proposta que saíu da reunión do pasado día 8 de setembro é a que vos trasladamos: segue

11-09-2017

Firma do Convenio Colectivo de NH Atlántico Coruña

nh

Onte martes, 5 de setembro, asinouse o convenio colectivo do Hotel NH Atlántico da Coruña por CCOO e USO con vixencia 2016 - 2018 e tras a aprobación en asemblea pola totalidade do persoal.
Este Convenio mantén as condicións do anterior e a importancia da súa firma radica en que mantén vixencia con ultractividade, máis alá de agosto de 2018, data en que se renegocia a concesión do hotel, permitindo o mantemento das melloras sobre o provincial de hostalaría, con independencia da empresa hoteleira que puidese facerse coa concesión e coa garantía dun incremento salarial do 4% nos tres anos de vixencia, rompendo así coa conxelación salarial de anos anteriores.

06-09-2017

Transparencia CCOO

Cuentas COMFIA y FECOHT  2008 a 2013 y Federación Servicios CCOO 2014 - 2016

Salud Laboral