¿Defender tus derechos?

Defiende tus derechos.  Afíliate a CCOOAcceso a Zona afiliacion

Consultas Laborales

Consultas laborales más frecuentes. Si no la encuentras, pregúntanos.

Convenios Colectivos

Convenios Colectivos aplicables en Galicia

Haberá folga en outubro se o banco non rectifica a súa postura na mesa de negociación

CCOO inicia en Santiago de Compostela as mobilizacións contra o ERE no Banco Sabadell

concentración ERE Banco Sabadell

Comisións Obreiras (CCOO) iniciou este xoves as mobilizacións contra o ERE no Banco Sabadell, convocando concentracións en diversas localidades do Estado. En Galicia, a protesta tivo lugar en Santiago de Compostela, entre as 11 e as 12 horas, na oficina que a entidade bancaria ten no número 33 da rúa do Hórreo.

Desde CCOO rexeitan a «inamovible» posición do Sabadell na mesa de negociación do ERE —que afecta a 1936 persoas— e defenden medidas alternativas. «Hai carga de traballo, non sobra persoal nin moito menos», sinala Arturo Cruzado, voceiro do sindicato. Ler máis.

A empresa pretende obrigar a 81 persoas que traballan na Coruña a facelo desde Bergondo

O persoal de Universal Support mobilízase contra os traslados

concentración Konecta

O comité de empresa de Universal Support (grupo Konecta), que se dedica ao sector dos centros de chamadas, convocou esta semana dúas xornadas de mobilización, o luns día 20 e hoxe mesmo, xoves 23. O obxectivo, rexeitar o traslado de 81 traballadores e traballadoras da Coruña a Bergondo.Ler máis

El Banco Sabadell miente para justificar el ERE y las condiciones económicas anunciadas son vergonzosas

En la reunión de hoy miércoles, CCOO ha rebatido el Informe Técnico que ha presentado el Banco. Las causas que alegan no justifican en absoluto este ERE ni el volumen de plantilla excedente informado. Además, en esta reunión, el Banco ha presentado unas condiciones económicas de salida para cada uno de los colectivos afectados que son una verdadera tomadura de pelo. Si Banco Sabadell quiere hacer el peor ERE de la historia del sector financiero, CCOO no lo va a tolerar.

A Xustiza dálle a razón a CCOO e rexeita os contratos temporais ligados a subcontratas

centro de chamadas

A Audiencia Nacional dálle a razón á Federación estatal de Servizos de CCOO e considera nulos os contratos temporais ligados a unha subcontrata no sector dos centros de chamadas. Isto significa que unhas 40.000 persoas en todo o Estado poderán pasar a ter un contrato indefinido. Ler máis

Plenario de integración das Seccións Sindicais de Caixabank e Bankia

Plenario Caixabank

A Comisión Executiva Federal, na súa reunión do 12 de agosto de 2021, aproba o proceso de Plenario de integración da Sección Sindical de CCOO de Caixabank e da Sección Sindical de CCOO de Bankia e a convocatoria do seu Plenario que se celebrará en Barcelona, os días 17 e 18 de novembro de 2021, así como as normas de funcionamento do mesmo.

Estas normas réxense polo Regulamento Interno de Seccións Sindicais aprobado polo Consello Federal o 4 de outubro de 2017 e foron aprobadas pola Comisión Executiva Federal. Teñen como obxecto regular o proceso do Plenario Extraordinario de Integración da Sección Sindical de CCOO de Bankia na Sección Sindical de CCOO de Caixabank.

Este Plenario Extraordinario realízase como consecuencia do proceso de adquisición de Bankia por Caixabank, o que supón un novo marco na interlocución cun persoal único procedente das dúas entidades.

Ver as NORMAS e CALENDARIO do plenario de Galicia

Ver as NORMAS e CALENDARIO do plenario

Ver DOCUMENTO/PONENCIA Sección Sindical de CCOO de Caixabank

Plenario Extraordinario Sección Sindical de CCOO en BANCO SANTANDER en Galicia

Normas plenario Santander

A Comisión Executiva Federal, na súa reunión do 12 de agosto de 2021, aproba o proceso de Plenario da Sección Sindical de CCOO de Banco Santander e a convocatoria do seu Plenario extraordinario que se celebrará na localidade de Torremolinos (Málaga), os días 30 de novembro e 1 de decembro de 2021, así como as normas de funcionamento do mesmo.

Ver as NORMAS E CALENDARIO do plenario de Galicia

Ver as NORMAS y CALENDARIO del plenario

Ver DOCUMENTO/PONENCIA Sección Sindical do Banco Santander

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador