Convenios Colectivos

Convenios Colectivos aplicables en Galicia

Consultas Laborales

Consultas laborales más frecuentes. Si no la encuentras, pregúntanos.

¿Defender tus derechos?

Defiende tus derechos.  Afíliate a CCOOAcceso a Zona afiliacion

Carmen Sangil, elixida Secretaria Xeral da Sección Sindical de Banco Santander en Galicia.

Integración Santander Grupo Popular Galicia

Hoxe, vinte e catro de maio, celebrouse en Santiago de Compostela o Plenario Extraordinario da Sección Sindical de CCOO Banco de Santander Galicia e integración da Sección Sindical de CCOO Grupo Banco Popular Galicia.

Coa previsión dun inminente proceso de integración de ambas entidades presentouse unha única candidatura á Secretaría Xeral e á executiva, quedando esta última integrada na súa maioría polas delegadas e delegados que xa participaban nese órgano de goberno nas súas respectivas seccións.

Na súa intervención, Carmen Sangil quixo agradecer "a xenerosidade e o esforzo pola confianza depositados na súa persoa" xa que "nos imos enfrontar a importantes retos de aquí ao próximo ano". Destacou tamén o valor de demostrar a fortaleza da organización a través do "contacto directo, cercano e persoal cos nosos compañeiros, resolvendo cantas cuestións nos expoñan". Gañar as eleccións que se celebrarán en febreiro do próximo ano foi outra ideal central do seu discurso: "dado o actual momento de dificultade debemos poñer en valor o liderazgo histórico e tradicional dun sindicato de clase como CCOO nos últimos procesos electorais, que é garantía de esforzo, e respaldo ás traballadoras e traballadores"

A partir de agora iníciase unha nova etapa que estará marcada polo proceso de integración das redes de oficinas de ambos bancos. Cabe salientar que CCOO é o sindicato maioritario tanto en Banco Santander como Grupo Banco Popular, e que ambas entidades veñen de pasar por dous Expedientes de Regulación de Emprego que foron afrontados e resoltos de forma notablemente satisfactoria.

24-05-2018

O persoal de Hotel Attica 21 en A Coruña apoia maioritariamente a candidatura de CCOO Servizos

attica

O pasado venres 18 o persoal de Hotel Attica 21 en A Coruña revalidou cunha alta participación a candidatura presentada por CCOO, cun total de tres delegadas.

A Federación de Servizos de CCOO agradece aos traballadores e traballadoras desta empresa a confianza depositada no sindicato e garante redobrar o esforzo e manter o traballo diario.

21-05-2018

Agradecemento ao persoal de Paradores Vilalba e a Domingo, delegado de CCOO que renova o seu mandato

CCOO Servizos renova a súa representatividade por quinta vez no Parador de Vilalba

parador vilalba

Desde a Sección Sindical de CCOO en Paradores e a Federación de Servizos de Galicia queremos agradecer a confianza que puxeron en CCOO e no noso candidato os traballadores e traballadoras do Parador de Vilalba.

Nas eleccións sindicais celebradas este mércores, día dezaseis, o resultado foi contundente a favor de CCOO. Por 12 votos dun total de 18 foi elixido o compañeiro Domingo, delegado de CCOO que revalida o seu mandato por quinta vez e que de novo viu recoñecido o traballo realizado nestes catro anos.

O noso compromiso cos traballadores e traballadoras deste Parador seguirá sendo o mesmo que ata agora, poñendo o noso total empeño en conseguir mellorar as condicións de traballo de todo o cadro de persoal, dando continuidade na implicación como sindicato e proporcionando soporte ao noso delegado, que seguirá traballando con lealdade para os seus compañeiros e compañeiras.

Queremos dar as grazas a todo o persoal pola confianza depositada, na seguridade de que non vos defraudaremos.

17-05-2018

Comezan as negociacións do Convenio do Comercio Téxtil de Ourense

Convenio Textil Ourense

O pasado 5 de abril, constituíuse a mesa de negociación do noso convenio, os tres sindicatos puxémonos de acordo en elaborar unha plataforma conxunta para defendela de forma unitaria a cal foi entregou á patronal o pasado día 16 de abril. As traballadoras e traballadores do téxtil de Ourense temos un convenio prorrogado e con conxelación salarial desde o ano 2011. Non podemos escoitar, cada día, que a situación económica mellora, e consentir que isto non se reflicta, tanto nos salarios, como nas condicións de traballo do persoal. Desde a negociación do convenio temos que traballar para conseguir un salario digno e unhas condicións que nos permitan conciliar a nosa vida laboral e familiar. Resumo plataforma sindical conxunta

FAGAMOS VALER A UNIDADE A UNIÓN FAI A FORZA

14-05-2018

Asinado o Convenio Colectivo de Comercio de Materiais de Construción e Saneamento da provincia de Pontevedra

comercio materiais construción saneamento Pontevedra

Tras cinco reunións da mesa negociadora o pasado 2 de maio, asinamos o Convenio de Comercio de Materiais de Construción e Saneamento da provincia de Pontevedra, o que terá unha vixencia de dous anos, 2018 e 2019.

07-05-2018

É o que máis beneficios xera de toda a rede de Paradores e, a pesar diso, mantense unha for brecha salarial e desigualdades entre traballadores

Hostal dos Reis Católicos: desigualdade entre traballadores, sen convenio e líder en beneficios

concentración convenio Hostal Reis Católicos

O Comité de Empresa do Hostal dos Reis Católicos, en Santiago de Compostela, integrado polos sindicatos CSIF, CIG, CUT e CCOO, concentrouse este martes, día sete, na Cidade da Cultura coincidindo coa presenza da presidenta de Paradores de Turismo, co fin de reivindicar unha negociación real e a firma dun convenio digno xa que o actual leva oito anos caducado.

07-05-2018

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, Estatutos, decisiones

Salud Laboral