Convenios Colectivos

Convenios Colectivos aplicables en Galicia

Consultas Laborales

Consultas laborales más frecuentes. Si no la encuentras, pregúntanos.

¿Defender tus derechos?

Defiende tus derechos.  Afíliate a CCOOAcceso a Zona afiliacion

O secretario xeral do sindicato e os responsables das federacións do sector privado valoraron a proposición de lei de fomento da implantación de inici

Ramón Sarmiento: «Estabamos preocupados pola industria galega, pero tras coñecermos o plan do PP aínda o estamos máis»

PDL implantación de iniciativas empresariais en Galicia

O Sindicato Nacional de Comisións Obreiras fixo hoxe unha primeira valoración da proposición de lei (PDL) para a implantación de iniciativas empresariais en Galicia, que presentou pola vía de urxencia o Grupo Parlamentario Popular. O secretario xeral do sindicato, Ramón Sarmiento, expresou que, se xa estaban preocupados pola situación da industria galega, «a iniciativa do PP multiplica exponencialmente a nosa preocupación».

06-09-2017

Carta á Xunta de Galicia rexeitando a apertura de domingos e festivos no Comercio Galego

apertura domingos festivos

Unha vez máis, como cada ano, desde a Xunta de Galicia e en cumprimento da lei de horarios comerciais, solicítasenos que entreguemos unha relación de dez domingos e festivos que puidesen considerarse como de posible apertura comercial.
A apertura de domingos e festivos en comercio, permite e fomenta unha loita desigual entre as grandes superficies e o pequeno comercio de proximidade, e coa escusa do incremento de postos de traballo, precariza as condicións das traballadoras e traballadores do sector.

A estas alturas, a experiencia xa nos indica claramente que o incremento de horas comerciais non implica un aumento substancial do emprego, senón que máis ben lévanos á precarización das condicións laborais con incrementos abusivos de xornada, con aumento do número de horarios irregulares e impedindo a conciliación da vida laboral e familiar.
Ademais a apertura de domingos e festivos, potencia unha perniciosa identificación entre lecer e consumismo desmedido.

A Federación de Servizos de CCOO, unha vez máis, realizou un escrito de contestación situándose contra a apertura de domingos e festivos.

Podes velo aquí

17-08-2017

CCOO Servizos obtén toda a representatividade nas eleccións de Primark (Santiago).

eleccións Primark Santiago

CCOO volveu gañar as eleccións sindicais na empresa Primark (Santiago). A candidatura da Federación de Servizos logrou a totalidade dos 9 membros do comité e fíxoo, ademais, mantendo os resultados das anteriores eleccións, sobre un censo de 130 persoas.

Cabe salientar que estes excelentes resultados son froito da boa labor sindical das delegadas e delegados de CCOO.

A Federación de Servizos amosa o seu agradecemento a todas as persoas que participaron neste proceso, en especial ás que, co seu voto, depositaron a súa confianza en Comisións Obreiras.
Finalmente, CCOO-Servizos dá os parabéns a todos os traballadores e traballadoras da empresa, pois con este resultado renóvase o compromiso adquirido nas urnas e ponse á súa disposición para continuar defendendo os intereses laborais.

10-08-2017

CCOO Servizos consegue a maioría absoluta e mellora resultados nas eleccións de DIANA PROMOCIÓN (A Coruña)

eleccións diana promocion

Hoxe martes, oito de agosto, celebráronse eleccións na empresa DIANA PROMOCIÓN S.A., Provincia da Coruña.

Estas eleccións corresponden ao persoal de traballadores e traballadoras externos, adicadas a actividades de reposición "MERCHAN" nos centros de traballo de Alcampo Coruña, Alcampo Santiago, Carrefour Alfonso Molina, Carrefour Os Rosales e Carrefour Coristanco, co seguinte resultado: CCOO 4 - UXT 1.

Este resultado mellora a representación anterior de CCOO incrementado nunha delgada o resultado de fai catro anos.

CCOO Servizos amosa o seu agradecemento a todas as persoas que participaron neste proceso e en especial ás que co seu voto depositaron a súa confianza en Comisións Obreiras.

CCOO Servizos quere dar os parabéns tamén a todos os traballadores e traballadoras xa que con este resultado se renova o compromiso adquirido nas urnas e ponse a disposición para continuar defendendo os intereses laborais.

08-08-2017

CCOO Servizos obtén toda a representatividade nas eleccións de INDESNOR Lugo

Eleccions Indesnor Lugo

Onte, xoves 28 de xullo, celebráronse eleccións sindicais na empresa INDESNOR en Lugo pasando dunha delegada no anterior proceso electoral, a un comité de empresa de 5 delgadas/os nesta ocasión. CCOO Servizos obtivo os 5 representantes que se elexían.

A empresa galega Indesnor adícase a traballos de enxeñería con proxectos en todo o Estado empregando a máis de medio cento de persoas sobre todo en Lugo capital.

A Agrupación de Servizos Técnicos de CCOO  agradece a todo o persoal o seu apoio nestas eleccións. Os delegados e delgadas de CCOO taballarán sen descanso na melloras das condicións laborais de todos e todas.

29-07-2017

Asinado acordo de mellora de condicións económicas e laborais en Stradivarius Pontevedra

Acordo Stradivarius ccoo

Trala negociación coa dirección da empresa tamén en Stradivarius de Pontevedra, igual que en outras empresas do grupo Inditex, chegamos a un acordo para mellorar as condicións económicas e laborais das traballadoras e traballadores desta empresa na provincia de Pontevedra. Segue