¿Defender tus derechos?

Defiende tus derechos.  Afíliate a CCOOAcceso a Zona afiliacion

Consultas Laborales

Consultas laborales más frecuentes. Si no la encuentras, pregúntanos.

Convenios Colectivos

Convenios Colectivos aplicables en Galicia

Agnes Servier elixida secretaria xeral da nova sección sindical, integrada polas persoas afiliadas a CCOO Banco Santander en Galicia.

A Sección Sindical de CCOO-Servizos Galicia de Banco Santander celebrou hoxe o su Plenario Extraordinario.

exec CCOO B Santander Galicia

A Coruña, 16 de novembro de 2021. A Sección Sindical de CCOO-Servizos en Banco Santander celebra hoxe o seu Plenario Extraordinario en Galicia.

O obxectivo do mesmo é a renovación dos seus órganos de dirección e a validación dun plan de traballo enfocado a buscar fórmulas que permitan o mantemento do emprego e das condicións laborais do persoal ante a transformación dixital acelerada por mor da pandemia do Covid-19, transformación que propicia un cambio no modelo comercial e de contacto cos clientes.

Nesta entidade, CCOO é o sindicato maioritario, cunha representatividade en Galicia do 29% dos delegados e delegadas e un 40% de afiliación.

A sección sindical renovada hoxe está integrada polas traballadores e traballadoras afiliadas a CCOO que forman parte do total de 1.289 persoas distribuídas en 163 centros en Galicia.

Como secretaria xeral da sección sindical en Galicia foi elixida Agnes Servier, quen empezou a traballar en Banco Pastor no ano 2005. Presentouse ás primeiras eleccións sindicais na candidatura de CCOO no ano 2019 resultando elixida delegada na provincia de A Coruña.

Actualmente ocupa a Secretaria Xeral da Sección Sindical de Banco Santander en Galicia, posto na que resultou reelixida por unanimidade.

Xunto a ela, foron elixidas membros da Executiva Ana Otero, Ignacio Castro, Manuel A. García e Trini Martínez.

Pesar polo falecemento do compañeiro Gabriel Rosende, delegado de CCOO e membro do comité de Universal Support (Grupo Konecta)

Falecemento

A Federación de Servizos de CCOO en Galicia lamenta o falecemento do compañeiro Gabriel Rosende de 56 anos, delegado do Comité de Empresa Konecta Komercializadora, empresa integrada a día de hoxe na empresa Universal Support (grupo Konecta).

A secretaria xeral da Federación de Servizos, Lucía Trenor, así como o resto dos compañeiros e compañeiras da Federación, envíalles as máis expresivas condolencias á súa familia e amizades.

Grabriel levaba exercendo coma delegado de CCOO dende o ano 2017 na empresa Konecta Komercializadora, empresa adicada o sector de Contact Center.

Con detalle de festivos locais e aperturas comercio en domingos e festivos

CALENDARIO LABORAL DE GALICIA 2022

Calendario Laboral 2019

Carrefour Ourense deberá aumentarlle a xornada a unha traballadora e indemnizala polo lucro cesante

demanda Carrefour Ourense

O Xulgado do Social núm. 1 de Ourense condena a Centros Comerciales Carrefour, S. A., de Ourense a lle aumentar a xornada laboral a unha traballadora e a indemnizala economicamente polo lucro cesante. A empregada, con máis de 25 anos de antigüidade, tiña xornada a tempo parcial e solicitara ampliala para traballar a tempo completo, ao considerar que se reunían os requisitos fixados no convenio colectivo. Ler máis

Antes a pésima organización da campaña de Superlínea e a acumulación de incidencias

O persoal de Universal Support volve a mobilizarse por acumulación de irregularidades

Concentración Universal Support (G Konecta)

O comité de empresa de Universal Support (grupo Konecta), que se dedica ao sector dos centros de chamadas, convocou unha xornada de mobilización hoxe luns día catro. O obxectivo, reclamar a subsanación das numerosas incidencias detectadas na campaña Superlínea:

• Obrigatoriedade de traballar os festivos estatais
  • Traballo en fin de semana
  • Pésima calidade e escasa cantidade de formación
  • Non respecto á regulación do convenio das xornadas irregulares
  • Denegación de días de libranza
  • Denegación da consolidación das ampliacións de xornada
  • Inexistencia de tempo entre chamadas
  • Premios e incentivos inalcanzables e mal remunerados
  • Existencia da figura de apoio non recollida no convenio e polo tanto non remunerada
  • Non publicación de postos libres de coordinación e quality
  • Non consolidación da categoría de coordinador en teleoperadores que levan máis de 6 meses prestando ese servizo
  • Existencia de persoal con contrato eventual máis tempo do autorizado por convenio

Acordouse convocar mobilizacións tamén os días:

Paros día 11/10/2021 de 11:00 a 13:00 e de 17:00 a 19:00. Concentración no centro de Bergondo

Paros día 18/10/2021 de 11:00 a 13:00 e de 17:00 a 19:00. Concentración no centro de Bergondo

Concentración en Vigo para reiterar que as saídas deben ser voluntarias

CCOO denuncia a teimosía da dirección do Sabadell, que só reduce en 206 persoas o alcance do ERE

concentración ERE B.Sabadell

A sección sindical de CCOO no Banco Sabadell denuncia a «teimosía» da dirección da entidade bancaria, que unicamente reduciu en 206 persoas a afectación prevista para o despedimento colectivo. Agora serían 1730 os despedimentos previstos, cifra incompatible coas saídas voluntarias que defende o sindicato.

Ante a gran distancia das posturas, CCOO volveu saír hoxe ás rúas en distintas localidades do Estado. En Galicia houbo unha concentración diante da oficina da rúa Colón, seguida unha manifestación polas rúas próximas.

Desde a Federación de Servizos de CCOO tamén critican que aínda non haxa unha proposta por escrito para valorar se a última proposta da empresa ten encaixe no obxectivo do sindicato de que o ERE sexa de adscrición voluntaria.

A isto, desde o Sabadell comprometéronse a trasladar a proposta por escrito a vindeira semana.

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador