Nuevo Simulador de Cálculo de Incentivos en NEXO

Se pone a disposición de la plantilla la nueva herramienta para el Cálculo de Incentivos desde Nexo.

Desde CCOO El Corte Inglés hemos detectado alguna incidencia y hemos solicitado a la empresa la mejora de esta utilidad que creemos es muy práctica.

Inicio del nuevo Sistema de Incentivos

Desde el 1 de Enero ha entrado en vigor el nuevo Sistema de Incentivos.

Entra para conocer las mejoras que trae.

a convocatoria foi seguida por case o 90% do persoal

Seguimento do 90% da folga de Bosch en Vigo

folga BOSCH Vigo

Transcorridas xa as dúas primeiras xornadas de folga no centro de traballo de Vigo de Bosch Service Solutions, a convocatoria foi seguida por case o 90% do persoal, segundo informa o comité de empresa.

Bosch Service Solutions é unha empresa do sector de centros de chamadas (contact center) que presta servizos a clientes como Vodafone, Repsol, Orange ou Iberdrola.

Desde o 2019, antes da pandemia, a empresa encadeou varios ERTE que afectaron principalmente á campaña para Vodafone. A finais do pasado decembro, a empresa presentou un ERE para eses mesmos servizos, alegando unha hipotética redución de carga de traballo futura. Ler máis

CCOO APUESTA POR LA PREVENCIÓN Y LA SALUD EN EL TRABAJO

CCOO DEFENDEMOS EL TELETRABAJO EN LA SEXTA OLA DE LA PANDEMIA

Desde la dirección de Wizink se anunció, que como consecuencia del incremento de casos de COVID-19, se ha decido reforzar las medidas de prevención frente a la pandemia y se está trabajando en remoto desde el lunes 20 de diciembre y hasta el lunes 10 de enero. CCOO valoramos positivamente esta decisión para prevenir los contagios en el centro de trabajo.

Comisión Sindical: Sistema de Incentivos Div 22

Tras la petición realizada por la Comisión Sindical sobre el Sitema de Incetivos de la Div 22, la empresa ha respondido favorablemente.

Accede para conocer más detalles.

COMUNICADODE PRENSA CONXUNTO DOS SINDICATOS QUE OSTENTAN A REPRESENTATIVIDADE NA EMPRESA SOLITIUM NOROESTE

Solitium Noroeste pretende conxelar os salarios e empeorar as xornadas de traballo

solitium incumple

A empresa SOLITIUM NOROESTE é na actualidade concesionaria dos Servizos de impresión documental nos xulgados de Galicia e nos hospitais do SERGAS, polo que  as 145 persoas traballadoras que forman parte do seu persoal son esenciais nestes momentos tan complicados que estamos a vivir por mor da pandemia. Ler máis

Salud Laboral

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador