Pressi贸 - BBVA Catalunya

Plan Oportunidad BANKIA: els professionals de BBVA no som voltors

A la darrera 聯p铆ldora de particulares聰 enviada a tota la xarxa comercial el dilluns 7 d'octubre , a la p脿gina 5 figuren diverses iniciatives en la relaci贸 al proper tancament de 208 oficines de Bankia a Catalunya. A m茅s de bustiades publicit脿ries i d'altres, n'hi ha una que s'anomena textualment Gesti贸n a 聯pie de calle聰: captaci贸n de nuevos clientes.

Integraci贸 Unnim - BBVA Estatal

Reuni贸 amb RRHH 聳 Acord Reestructuraci贸 Unnim

Ahir dimecres, 25 de setembre, v脿rem mantenir una reuni贸 amb RRHH en la qual se聮ns va comunicar el resultat dels darrers 58 llocs de treball oferts segons l聮establert a l聮acord de reestructuraci贸 d聮Unnim. (Comunicat en catal脿 i castell脿).

Ajuda Familiar - BBVA Catalunya

Ajuda Familiar - Col.lectiu Unnim. N貌mina Setembre

Com ja sabeu, en la n貌mina del mes de setembre es cobra l聮Ajuda Familiar. Recordeu que en la n貌mina del mes de maig, el personal provinent d聮Unnim ja va cobrar la part proporcional fins el 27 de maig. (Comunicat en catal脿 i castell脿)

Normativa - BBVA Catalunya

Complir la normativa evita les sancions

Davant la integraci贸 d聮oficines d聮Unnim amb una tipologia diferent a les de BBVA, i preveient el desconeixement d'algunes de les mesures de seguretat obligat貌ries, creiem convenient recordar a totes les persones relacionades amb el treball de caixa que 茅s responsabilitat seva que es compleixin les mesures de seguretat del banc, prevista per ddificultar els atracaments i furts. Per altra banda, la policia ja ha realitzat i segueix realitzant isites a sucursals del BBVA i ja hi ha hagut sancions per incompliment de normativa. Veure Norma 94.30.001.

Jornada - BBVA Catalunya

Setmana de Festa Major - Horari especial

Per a les persones procedents d'Unnim, l'exist猫ncia d'un horari especial durant la setmana de festa major de cada poble, vila o ciutat 茅s una novetat. Una novetat molt positiva.

Llenguatge Intern - BBVA Catalunya

Diccionari del BBVA

Converses possibles al BBVA, per surrealistes que semblin:聯El TAR li ha dit a la GAC que dem脿 vindria un EAO per ajudar-la聰聯Al CBC he sentit com l'AFP explicava a la GRV que va fatal en la PBV i no t茅 gens clar si cobrar脿 l'AVE聰聯Abans era TOR, per貌 ara l'han posat de RGA a un CBC que t茅 una OTP聰

Integraci贸 d'Unnim - BBVA Catalunya

Integraci贸, canvis de jornada i funcions: 脡s el moment de fer-ho b茅

La integraci贸 d'Unnim durant la propera setmana 茅s un fet molt destacat per al banc i per a les persones que hi treballem. Abordar tots els canvis que implica des del respecte al Conveni, als acords col聲lectius i al m脿xim grau de voluntarietat 茅s l'煤nica manera de fer-ho b茅, de que el proc茅s sigui positiu per al banc i tamb茅 per als seus treballadors i treballadores.

Una integraci贸 manifestament millorable

Des que el passat 26 d'abril es posava en marxa el proc茅s d'integraci贸 d'Unnim a BBVA, el banc est脿 portant a terme una s猫rie d'accions que s'adiuen poc amb l'esl貌gan 聯BBVA, el m茅s important, les persones聰.

Nova Executiva - BBVA Catalunya

CCOO: Preparats i treballant

El passat 24 d'abril vam celebrar el Plenari de fusi贸 de les Seccions Sindicals de CCOO del BBVA i Unnim a Catalunya. Ara som una 煤nica Secci贸 Sindical, encara m茅s forta i millor preparada per afrontar la nova realitat del BBVA-Catalunya.

Integraci贸 d'Unnim - BBVA Catalunya

Novetats de la integraci贸 (II)

Prejubilacions i Ave-Dor (INCENTIUS). Al nostre comunicat del 2-5-13 avan莽脿vem alguns dels temes immediats vinculats a la integraci贸, el 27 de Maig, d'Unnim al BBVA. Ara us informem de dues importants q眉estions m茅s, relacionades tamb茅 amb la integraci贸 per貌 que no tindran un efecte tan immediat.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Salud Laboral

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Algunos Iconos extra铆dos de Freepik (www.flaticon.com) licencia de CC 3.0 BY