Empleo - BBVA Catalunya

Si BBVA te dice 'No Encajas'

Estos d√≠as hemos podido comprobar con perplejidad e indignaci√≥n, c√≥mo dentro de la campa√Īa de adelgazamiento de la plantilla de BBVA en Catalu√Īa (mal-dicen que sobramos unas 300 personas), se est√° ofreciendo a compa√Īeros y compa√Īeras, la compra del puesto de trabajo, o lo que es lo mismo, despidos encubiertos bajo una supuesta voluntariedad.

EESS - BBVA Catalunya

Som la teva veu (vídeos)

Som la teva veu. Vota CCOO.

Benvolguda companya, benvolgut company. La secció sindical de CCOO-BBVA no som només els delegats i delegades, la cara més visible, sinó que la formem el conjunt d'afiliats i afiliades al nostre sindicat a Catalunya. .

Prejubilacions - Manca Plantilla - BBVA Catalunya

Felicitats als i les prejubilades ! (Que no ens passi res als que ens quedem)

Sense con√®ixer encara el nombre exacte de prejubilacions de l'any 2014 al BBVA-Catalunya, s√≠ tenim dades per creure que passaran de les 500. √Čs una bona not√≠cia per als companys i companyes que es prejubilen. En molts casos, persones que porten m√©s de 40 anys treballant i que tenen en la prejubilaci√≥ una forma raonable d'acabar la seva vida laboral. Fins aqu√≠, b√©, per√≤...

Jornada - BBVA Catalunya

La prolongació de jornada: ja t'has posat límits?

La campanya sobre les prolongacions de jornada que, al llarg dels darrers mesos, hem desenvolupat CCOO del BBVA tenia dos objectius: per una banda,  posar de manifest els perjudicis que aquesta xacra provoca en les pr√≤pies treballadores i treballadors afectats i per l'altra, hem volgut recordar que aquest √©s un mal que t√© remei. Que una conducta assertiva, solid√†ria i professional no nom√©s millora la nostra vida, fent-nos assolir un objectiu tan elemental com √©s tenir un treball saludable.

Jornada - BBVA Catalunya

La prolongació de jornada: la responsabilitat social

La Responsabilitat Social d'Empresa (RSE) √©s el comprom√≠s de retornar a la societat part del benefici empresarial, millorant les condicions dels treballadors, el tracte amb els clients, la preservaci√≥ de l'entorn..., m√©s enll√† del que la llei obliga.

Festes Majors - BBVA Catalunya

Setmana de la Mercè'14

Us recordem que l'horari de la Setmana de la Merc√® ser√† de 9 a 13 h per a tota la plantilla i de 9 a 12.30 h l'horari d'atenci√≥ al p√ļblic. Us adjuntem el cartell amb l'horari d'atenci√≥ al p√ļblic per si us fa servei.

Festes Majors - BBVA Catalunya

Festes de Santa Tecla 2014

Us recordem que, amb motiu de les festes de Santa Tecla, l'horari del 22 al 26 de setembre ser√† de 9 a 13 h per a tota la plantilla i de 9 a 12.30 h l'horari d'atenci√≥ al p√ļblic.

Jornada - BBVA Catalunya

Prolongació de jornada: conciliació familiar

El temps és un bé escàs. Cada vegada té més valor per a les persones, en la mesura que és un element clau per gaudir d'una millor qualitat de vida i d'un millor benestar personal, familiar i laboral.
8 hores de feina, 8 hores de descans i 8 hores de temps lliure.

Jornada - BBVA Catalunya - Alicante

Festes Majors - Horari Especial

El Conveni de Banca, en el seu article 25.6, aix√≠ com el calendari laboral que presenta BBVA en tots els centres de treball, preveuen que durant la setmana natural en que cada localitat celebra la seva Festa Major, la jornada ser√† de quatre hores de treball efectiu.

Jornada - BBVA Catalunya

Prolongació de jornada: el triple frau

Com tots sabem, en els √ļltims 5 anys, hem viscut un proc√©s de reestructuraci√≥ brutal en el sector financer on s'han perdut m√©s de 57.000 llocs de treball, un 21% menys detreballadores i treballadors.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Salud Laboral

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Algunos Iconos extra√≠dos de Freepik (www.flaticon.com) licencia de CC 3.0 BY