Signat l´acord del Conveni Col·lectiu d´Oficines i Despatxos de Catalunya pels anys 2019-2021

En data 5 de desembre, les  organitzacions sindicals CCOO i UGT I les organitzacions empresarials Foment del Treball Nacional i PIMEC hem signat el Conveni Col•lectiu d’Oficines i Despatxos per als anys 2019-2021. Aquest conveni és de especial rellevància ja que afecta a desenes de milers de treballadors i treballadores de Catalunya.

Per avançar en els compromisos del Pacte per la Reforma Horària

CCOO apostem per un horari d´obertura comercial únic fins a les 21 hores tot l´any

Coincidint en que demà, 5 de desembre, la Comissió de Treball del Parlament de Catalunya votarà les seves conclusions per modificar l’horari d’obertura dels establiments comercials de la Llei de Comerç. Des de CCOO volem reiterar el nostre posicionament per avançar cap el compliment del Pacte per la Reforma Horària, que estableix el tancament dels establiments comercials a les 19.30 hores en l’horitzó del 2025, si no es donem passes en aquest sentit, el Pacte no té credibilitat.

En resum, CCOO manifesta que per respecte al compromís del Pacte de la Reforma Horària, per avançar en Conciliació, Igualtat i Consum Responsable, només hi ha un camí: TANQUEM A LES 21 HORES, si funciona durant 8 mesos, per què no TOT L’ANY?

Iniciem les negociacions del nostre conveni d´Hostaleria

El dimarts 26 de novembre es va constituir la taula negociadora per al Conveni Interprovincial d'Hostaleria i Turisme de Catalunya, com a preàmbul i previ a la presentació detallada de la nostra plataforma es va exposar les línies generals de les nostres reivindicacions.

CONVENI OODD CATALUNYA

Pre-acord conveni Oficines i despatxos de Catalunya 2019/21

Ahir, 25 de novembre, UGT i CCOO vam signar un preacord amb les organitzacions patronals (Foment del Treball i PIMEC) per a la renovació del conveni Col·lectiu d'Oficines i Despatxos de Catalunya. Els principals avenços:

#25N Dia Internacional per l´Erradicació de les Violències Masclistes

>> MESURES DE PROTECCIÓ INTEGRAL CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

>> Vídeo “No és un joc”

Una situació laboral insostenible i lesiva per a la seguretat i salut de la plantilla

La Inspecció de Treball de Barcelona torna a donar una forta garrotada a Burger King després de les denúncies de CCOO de Serveis

La Inspecció de treball torna a estendre un nou informe contra Burger King que només pot ser qualificat de forta garrotada a la incoherent i constantment lesiva política laboral de la companyia de restauració ràpida. Seguint amb l’anterior resolució d’aquest estiu, on la Inspecció de Treball de Barcelona va aixecar acta d’infracció per obligar als treballadors a afaitar-se barbes i perilles, i a les treballadores a portar un llacet al cabell, qüestió aquesta que suposa un atemptat a la dignitat personal i que va tenir un important ressò públic.