CCOO a Würth impulsa la campanya solidària de recollida d'aliments a l'estiu

La Secció Sindical de CCOO de Serveis a Würth realitza una segona campanya de recollida d'aliments a l'estiu a tots els centres de l'empresa a Catalunya, per ajudar a pal·liar les penúries i la situació precària que pateixen moltes famílies, amb un important increment en la participació i la quantitat d'aportacions.

EESS COMERÇ

CCOO guanya les eleccions on ha presentat candidatures amb 51 delegades i delegats a Mercadona de Barcelona

En les eleccions sindicals realitzades el 26 i 27 de juliol, CCOO ha obtingut 51 delegades i delegats dels 88 escollits en els comitès d'empresa on ha presentat candidatura.

En las elecciones sindicales realizadas el 26 y 27 de julio, CCOO ha obtenido 51 delegadas y delegados de los 88 escogidos en los comités de empresa donde ha presentado candidatura.

COMERÇ-GRANS MAGATZEMS

És l'hora de millorar el teu conveni. Tu decideixes! - Es hora de mejorar tu convenio. Tú decides!

Arriba el moment de renovar el Conveni de Grans Magatzems. No creus que es pot millorar? CCOO SÍ

Llega el momento de renovar el Convenio de Grandes Almacenes. ¿No crees que se puede mejorar? CCOO SÍ

CCOO-Serveis comença aquesta campanya facilitant una enquesta per recollir l'opinió i propostes que tota treballadora i treballador de les empreses de grans magatzems pot realitzar. ESPEREM LA TEVA PARTICIPACIÓ! GRÀCIES.
- - - - - - -
CCOO-Servicios empieza esta campaña facilitando una encuesta para recoger la opinión y propuestas que toda trabajadora y trabajador de las empresas de grandes almacenes puede realizar. ¡ESPERAMOS TU PARTICIPACIÓN! GRACIAS.

>> Encuesta:  Enlace a la encuesta http://www.ccoo-servicios.info/encuestaggaa
>> Encuesta en pdf, enviar a: convenioggaa@servicios.ccoo.es

CONVENI OODD CATALUNYA

CCOO acorda la pujada salarial pel Conveni d'Oficines i Despatxos de Catalunya de l'1 % per les prop de 250.000 persones afectades

Després de la pujada salarial del 0'8% pel 2015, CCOO i les altres organitzacions negociadores del conveni hem acordat la pujada salarial d'un 1% per a les taules salarials d'aquest 2016, amb retroactivitat des de 1 de gener.

CCOO signa el principi d'acord del Conveni de Comerç del Metall de Barcelona

El 20 de juliol s'ha signat un principi d'acord en el Conveni de Comerç de Metall per la província de Barcelona. CCOO valora molt positiu que el conveni col·lectiu serveixi per a guanyar poder adquisitiu i que les parts hagin convingut que el conveni tingui continuïtat, en contra del que la reforma laboral del 2012 contempla respecte a la pèrdua de vigència dels convenis. CCOO iniciarà un procés de consultes per valorar i decidir la signatura definitiva d'aquest conveni.

Trobada del 7 de juliol a Barcelona

CCOO realitza una trobada de Cambreres de pisos a la ciutat de Barcelona