Archivado en Comunicats, Campanyes, beneficis socials, socio economic

CCOO a Würth impulsa la campanya solidària de recollida d'aliments a l'estiu
La Secció Sindical de CCOO de Serveis a Würth realitza una segona campanya de recollida d'aliments a l'estiu a tots els centres de l'empresa a Catalunya, per ajudar a pal·liar les penúries i la situació precària que pateixen moltes famílies, amb un important increment en la participació i la quantitat d'aportacions.
Per realitzar aquestes dues campanyes, CCOO a Würth ha involucrat tant l'empresa com el conjunt de la plantilla en la recollida d'aliments bàsics per als bancs d'aliments provincials, de tal manera que garanteix arribar a més persones i, a més, a l'estiu, temps amb que hi ha menys aportacions.
La primera campanya del 2014 es va completar amb un total de 750 kg d'aliments recollits als centres de les quatre províncies. El 2016, coincidint amb la campanya "La fam no fa vacances", impulsada per la Fundació dels Bancs d'Aliments, s'han recollit 904 kg. Cal destacar que la mitjana d'aportació per persona a Lleida ha arribat fins als 7,8 kg.
Des de CCOO valorem que és molt important seguir impulsant aquesta campanya tant per la resposta solidària, que malauradament no minva la necessitat davant situacions precàries, com per l'augment en la participació dels treballadors i treballadores voluntaris i l'empresa, que fan possible que l'organització i el resultat de la campanya sigui un èxit.
CCOO Serveis Catalunya
Acuerdo en materia de permisos y ausencias en horario de trabajo en Rural Servicios Informáticos, S.C.
06-07-12 Para CCOO es imprescindible que se sepa cómo hemos llegado hasta aquí
No a la política de absorciones
La CE respalda las alegaciones de CCOO Servicios contra las prolongaciones de jornada
Calcula les teves retencions d'IRPF de l'any 2005
Ampliación permiso de paternidad