¿Defender tus derechos?

Defiende tus derechos.  Afíliate a CCOOAcceso a Zona afiliacion

Consultas Laborales

Consultas laborales más frecuentes. Si no la encuentras, pregúntanos.

Convenios Colectivos

Convenios Colectivos aplicables en Galicia

CCOO vólvese a mobilizar en rexeitamento ás medidas forzosas do ERE de Caixabank

ERE CAIXABANK

Non basta con retirar as extincións forzosas, é necesario evitar unha purga coa mobilidade forzosa. O persoal de CaixaBank segue baixo a ameaza de mobilidades forzosas e cambios das súas condicións laborais. Por iso, o persoal de CaixaBank mobilizouse hoxe, 24 de abril, para manifestar o seu máis absoluto rexeitamento nas sedes de todas as Direccións Territoriais, e Servizos Centrais de Barcelona ás 17:00h.

O persoal de CaixaBank segue baixo a ameaza: mobilidades forzosas, baixas indemnizacións que non garanten éxito nas adhesións e cambios das condicións laborais, como as 100 tardes para os xestores/as, apertura da tarde dos martes, etc. Ler máis

Feminismo de clase

feminismo de clase

NÓS, as mulleres de CCOO organizámonos nun sindicato de clase, solidario, internacionalista, que busca transformar a sociedade para que sexa máis xusta. E moitas de nós estamos afiliadas e organizadas tamén en organizacións feministas. Ler máis

Asinado o Convenio de Materiais de Construción e Saneamento de Ourense

convenio colectivo materiais contrución Ourense

O mércores 10 de abril asinamos o Convenio Colectivo de de o Sector de Materiais para a Construción e Saneamento de Ourense.
A sinatura realizouse por parte da patronal ASEMACO e todos os sindicatos coa seguinte representación na mesa: CCOO 2, UXT 1 e CIG 1.
Os datos a destacar neste acordo son os seguintes: Ler máis

Novo día de folga en #UnitonoOurense cun seguimiento do 100% nas dúas quendas.

concentración unitono ourense

Comunicado comité empresa de Unitono Ourense:

Como sabedes tivemos unha reunión extraordinaria coa empresa para tratar a situación actual.
UNITONO di que a súa intención non é deslocalizar ou pechar este centro e que na mesma liña esta Naturgy. Ler máis

O comité de empresa alerta da situación en que queda un centro de traballo que dá emprego a 130 persoas e convoca paros para o vindeiro luns, 8 de abr

CCOO alerta da posible perda de emprego en Unitono en Ourense e critica a Naturgy pola deslocalización de traballo

deslocalización unísono

A Federación de Servizos de CCOO alerta da posible perda de emprego en Unitono no seu centro de chamadas de Ourense e critica a Naturgy (antiga Gas Natural Fenosa) pola deslocalización de traballo que se presta actualmente desde Galicia. Segundo o sindicato, a empresa atribúelle á eléctrica a decisión de levar fóra da comunidade autónoma o servizo, concretamente para unha nova plataforma aberta o pasado marzo en Reus.

Nova xornada de folga en Bosch Service Solutions

ERE Bosch Vigo

Con esta convocatoria, o comité rexeita o expediente de regulación temporal de emprego (ERTE) presentado pola empresa, cuxa negociación finalizou sen acordo. O ERTE abranguerá de xaneiro a xullo deste ano, afecta a case 650 traballadores e traballadoras e xa provocou a finalización de douscentos contratos temporais de persoal externo.

Desde o comité de Bosch sosteñen que o ERTE non está xustificado e incluso ven «mala fe negociadora» por parte da empresa. Por esta razón, amais das mobilizacións, impugnará xudicialmente esta regulación de emprego.

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador