O comité de empresa de Hiperxel advirte de mobilizacións se continúan os atrasos no pagamento dos salarios
O comité de empresa de Xeldist —máis coñecida polo nome comercial Hiperxel—, composto por membros de CCOO, UGT e CIG, advirte de mobilizacións se continúan os atrasos no pagamento dos salarios. O persoal atópase nunha «incerteza máxima», pois traballa sen saber cando cobrará a nómina ou como evolucionará a situación, que leva meses sendo complicada. A impuntualidade nos pagamentos tamén se estende ás empresas provedoras, coa problemática da falta de mercadoría nas tendas que isto implica.
Xeldist Congelados foi vendida en xullo do 2021 por Iberconsa ao grupo Vinova, no cal está integrada a marca comercial Conxelados Cíes. Tras uns meses de «adaptación» á nova situación empresarial, en abril deste ano comezaron os atrasos nas nóminas e a falta de mercadoría nas tendas.
Pola súa parte, o persoal non ten información fiable por parte da empresa, máis aló de comunicados nos que amosa unha «intención de reflotación» e pedindo un «esforzo extra», pero sen ofrecer garantías. «A mobilización parece ser o único camiño que nos está deixando a dirección da empresa», conclúen desde o comité.
Mobilización en Teleperformance: Clamor nas rúas da Coruña contra a deslocalización da atención telefónica de Naturgy
O persoal de Teleperformance mobilizouse hoxe nas rúas da Coruña contra a deslocalización do servizo de atención telefónica que a compañía presta para unha das filiais de Naturgy. Entre berros como «Fenosa, escoita, estamos en loita», as traballadoras e traballadores esixiron o mantemento do emprego.
A secretaria xeral de CCOO, Amelia Pérez, participou na manifestación e expresoulles ás traballadoras e traballadores o apoio do sindicato neste conflito. Así mesmo, denunciou a «cobiza» empresarial que motiva esta deslocalización, movida unicamente «por motivos económicos, sen ter en conta as persoas».
Recorte do 80 % do persoal
A decisión de Naturgy de trasladar a Colombia a maior parte do servizo de atención telefónica da súa filial Unión Fenosa Distribución (UDF) provocará que o 80 % do persoal deixe de ocuparse deste labor. Das 118 persoas empregadas para este cometido, continuarán dúas ducias, cifra que CCOO considera insuficiente para prestar un servizo de calidade. Ademais, a atención en lingua galega reducirase «á mínima expresión», denuncia o sindicato, que tamén reprocha a ausencia de compromisos de recolocación. Ler máis
Teleperformance leva a Colombia a xestión de servizos esenciais tales como bombeiros, emerxencias ou Forzas e Corpos de Seguridade do Estado
O obxetivo destas actuacións é que a cidadanía coñeza as graves repercusións que esta deslocalización de Fenosa a Colombia vai supoñer:
Que só 20 persoas traballadoras van atender dende A Coruña as chamadas en galego, o resto será xestionado dende Teleperformance Colombia.
Que toda a información técnica, de avarías, de provisións de servizo, cortes e reenganches, reclamacións, xestión de subministracións vitais, ordes de servizo ao persoal técnico encargado da revisión de contadores, de lecturas, de peticións de acometidas para altas de subministración, a atención aos servizos de emerxencias, bombeiros e forzas e corpos de seguridade do Estado no caso de accidentes do tendido eléctrico, a coordinación dos servizos técnicos, do persoal de reforzo nas avarías masivas,... vanse xestionar dende Colombia.
Naturgy non ten en conta a situación de Galicia, as súas características xeográficas e a súa poboación envellecida. Ademáis Fenosa non dispón de oficinas físicas e non é posible cambiarse de distribuídora de luz... o que vai dificultar e demorar a atención de incidencias que afectan a electricidade, subministración esencial.
Os datos dos clientes da distribuídora Fenosa van a un país estranxeiro que carece da estrita regulación sobre protección de datos existentes na Unión Europea, co grave risco que pode levar en materias tan sensibles como venda de datos persoais e posibles fraudes.
Teleperformance perde 100 postos de traballo no seu centro da Coruña e, a día de hoxe, non indicaron a este Comité se van manter as condicións do actual plantel. Ler máis
Convenio Colectivo de Hostelería de la Provincia de Lugo
Ver texto BOP do Convenio Colectivo de Hostelería da provincia de Lugo 2021-2024
CCOO intensifica as accións para reverter a deslocalización da atención telefónica que Naturgy presta desde Galicia
A Federación de Servizos de CCOO intensifica as accións para reverter a deslocalización da atención telefónica que Naturgy presta desde Galicia. Por motivos puramente económicos, a compañía eléctrica quere trasladar a Colombia a maior parte do servizo de atención telefónica da súa filial Unión Fenosa Distribución (UDF) do que se encarga Teleperformance. Das 118 persoas que se ocupan deste labor, o 80 % deixarano de facer a partir de setembro debido á deslocalización. Só continuarán aproximadamente dúas ducias, insuficientes para prestar un servizo de calidade e reducindo a atención en galego «á mínima expresión», denuncian desde CCOO, ao tempo que reprochan a ausencia de compromisos de recolocación.
A Federación de Servizos de CCOO promoveu nas últimas semanas diferentes accións contra a decisión de Naturgy, sendo unha das máis importantes a concentración do pasado venres, 12 de agosto, na Coruña. Ao mesmo tempo, o persoal fixo paros nas quendas de mañá, tarde e noite.
Paralelamente á presión na rúa, desde CCOO mantense aberta a vía institucional. Neste sentido, membros do sindicato xa se reuniron nas últimas datas con distintos grupos da corporación municipal, así como con representantes galegos nas Cortes estatais, co obxectivo de tentar reverter a decisión de Naturgy. En concreto, houbo reunións o 3 de agosto co grupo municipal da Marea Atlántica, o día 8 co do PP, o día 9 con Esquerda Unida e Podemos e o 16 con representantes de Unidas Podemos no Congreso e coa concelleira de Podemos na Coruña. Ler máis