Uni贸n Comarcal Arousa
O vindeiro d铆a 27 de xullo de 2018 ter谩 lugar o congreso extraordinario da U.C. de CCOO de Arousa convocado pola comisi贸n xestora da U.C. de Arousa.
Como afiliado, afiliada, ao sindicato, tes o dereito a ter voz e voto e participar nesta renovaci贸n de CCOO (segue)

Na seguinte ligaz贸n t茅s 谩 t煤a disposici贸n o anexo organizativo:

Censos electorais:
Os censos provisionais para a participaci贸n da afiliaci贸n de CCOO Servizos da comarca de Arousa no proceso congresual, cerr谩ronse o 31 de maio do 2018, est谩n baixo a custodia e responsabilidade da Secretar铆a de Organizaci贸n da Federaci贸n de Servizos polo que para a revisi贸n das respectivas inclusi贸ns individuais, cada persoa afiliada poder谩 remitir un correo electr贸nico 谩 direcci贸n de servizos ata o 27 de xu帽o do 2018.

Asemblea de Secci贸ns Sindicais e empresas agrupadas no 谩mbito de CCOO Servizos:
A asemblea de secci贸n sindicais, empresas agrupadas e persoas desempregadas,  xubiladas e xubilados celebrarase o vindeiro d铆a 10 de Xullo do 2018 de 13:00 horas a 17:00 horas no local de CCOO na Comarca de Arousa.

De conformidade 谩 distribuci贸n de delegadas e delegados establecida no anexo organizativo,谩 Federaci贸n de Servizos corresp贸ndelle participar con 3 delegadas ou delegados coa seguinte porcentaxe de x茅nero a ter en conta:  mulleres 56.4% e homes 43,6 %.

Orden do d铆a na asamblea CCOO Servizos : Elecci贸n da delegaci贸n ao congreso extraordinario da U.C de CCOO de Arousa

CANDIDATURAS
  1. COLEXIO ELECTORAL.- O 贸rgano convocante da asamblea da CE de CCOO Servizos queda conformado como colexio electoral e as s煤as funci贸n ser谩n recibir e validar as s煤as candidaturas, que se presenten conforme as normas congresuais.

2. LUGAR DE PRESENTACI脫N.-As candidaturas debidamente cumprimentadas presentaranse en modelo normalizado, ante a direcci贸n de correo electr贸nico: servicios.galicia@servicios.ccoo.es

3. PRAZOS.- Poderanse presentar ata 5 d铆as antes da data sinalada para a asamblea, o 5 de Xullo de 2018.

4. REQUISITOS

1. PERSOAS AFILIADAS E AO CORRENTE DE PAGO, inclu铆das no censo.

2. COMPOSICI脫N. Deben incluir tantas persoas como delegados e delegadas a elixir (3) m谩is un 20% de suplentes.

3. PORCENTAXE DE HOMES Y MULLERES.-As candidaturas gardar谩n a proporcionalidade de x茅nero seguinte: mulleres 56.4% e homes 43,6 %.

4. ANTIG脺IDADE  DAS PERSOAS CANDIDATAS: Para formar parte das candidaturas para a delegaci贸n de CCOO Servizos no congreso de CCOO Arousa requ铆rese unha antig眉idade m铆nima de 6 meses na afiliaci贸n en CCOO.

5. ACEPTACI脫N DE CANDIDATURAS.- A aceptaci贸n das candidaturas debe ser f贸ra de toda d煤bida, conforme 谩s normas e estatutos confederais.

CONVOCATORIA:

• Data de celebraci贸n: 10/07/2018
  • Lugar de celebraci贸n: Local UC CCOO R/ Alexandre B贸veda,2-2 36600 Vilagarc铆a (Pontevedra)
  • Horario: Fase Electiva: 13:00-17:00 horas.

Secretar铆a de Organizaci贸n de CCOO Servizos