Archivado en Condiciones de trabajo, Convocatorias, Comunicados convenio, Enxener铆as Inspecci贸n T茅cnica

Tecniberia non quere convenio no sector de enxe帽er铆as

Concentraci贸n Tecniberia

TECNIBERIA, asociaci贸n patronal estatal do sector de enxe帽er铆a, pretende un sector sen convenio colectivo, empresas como APPLUS, AUDINGINTRAESA, AYESA, CTAG, EPTISA, EZQUIAGA ARQUITECTURA, FOSTER WHELER, GETINSA, IDOM, INTECSA, SENER, SUMMA, SGS TECNOS, T脡CNICAS REUNIDAS, TRAGSATEC, T脺V RHEINLAND, TYPSA, poder谩n ter os seus cadros de persoal coas condici贸ns de traballo sen regular, sen un convenio de referencia, neg谩ndose a continuar coa negociaci贸n para que o convenio sexa considerado como vencido, ampar谩ndose nunha dubidosa interpretaci贸n da reforma laboral de 2012. Este 茅 un feito contrastado e publicado por TECNIBERIA na s煤a p谩xina web. Compre destacar que se trata dun convenio de por si desfasado e precario en aspectos fundamentais: ler m谩is

• Salarios baixos e conxelados desde 2014

• Desregulaci贸n e abuso de bolseiros cobrando 600?.

• Enxe帽eiros e t茅cnicos de fp traballando polo salario m铆nimo.

• Xornada laboral

• Xornada anual superior a media espa帽ola.

• Ausencia de conciliaci贸n familiar e flexibilidade horaria

• Inexistencia de permisos de convenio: sen permisos retribu铆dos para ir o m茅dico ou acompa帽ar os fillos o pediatra, ning煤n tipo de permisos que mellore o estatuto dos traballadores.

• Categor铆as profesionais obsoletas

• Falta de adaptaci贸n a titulaci贸ns universitarias europeas.

• Categor铆as profesionais mal definidas para facilitar as empresas contratar barato a enxe帽eiros e t茅cnicos de FP.

• Mobilidade xeogr谩fica conxelada ou non regulada

• Dietas nacionais conxeladas dende 2010

• Ausencia de dietas internacionais, a pesar de que gran parte da s煤a actividade realizase en outros pa铆ses?

Esta situaci贸n de precariedade d谩se tanto en empresas con capital p煤blico como privado, subvencionadas e/ou contratadas polo estado e os gobernos auton贸micos para levar a cabo proxectos de I+D, investigaci贸n tecnol贸xica ou traballos t茅cnicos para administraci贸n de licitaci贸n p煤blica: obra civil, control de residuos e augas, ITV, xesti贸n forestal, control de pragas en granxas, etc.

CCOO e UGT, queremos un convenio que garanta condici贸ns de traballo dignas e salarios axustados ao mercado, acordes coa formaci贸n dos profesionais do sector (principalmente enxe帽eiros e t茅cnicos de formaci贸n profesional), remunerando o alto valor engadido que aportamos nas nosas empresas co noso traballo.

Ante esta situaci贸n, s贸 queda a resposta sindical. CCOO e UGT inician un proceso de mobilizaci贸n que comeza con concentraci贸ns a nivel estatal de delegados e delegadas, 谩s que est谩n invitadas a participar todo traballador ou traballadora do sector que por circunstancias laborais poida asistir.

En Galicia a concentraci贸n ter谩 lugar o 5 de febreiro de 12:00 a 13:00, en fronte a Ageinco, patronal galega de enxe帽er铆as, sita en Vigo na calle progreso, 36