CCOO non ve razóns para o ERE, xa que a empresa pública conta con millonarias reservas voluntarias

Folga do persoal de Tragsatec para rexeitar o ERE no Grupo Tragsa - #StopEreTragsa

O persoal de Tragsatec irá á folga mañá martes, 12 de xaneiro, para amosar o seu rexeitamento ao ERE no Grupo Tragsa. CCOO denuncia que a execución do ERE comezou en pleno Nadal, cando, tras recibir o aval do Tribunal Supremo, foron notificados os primeiros despedimentos.

Mediante este despedimento colectivo, Tragsa prevé prescindir de 1.336 traballadores e traballadoras, 117 en Galicia. Isto, malia que a empresa pública ten reservas voluntarias por valor de 261 millóns de euros, critica Comisións, que concitou a unanimidade da oposición política en Galicia contra o ERE.

CCOO denuncia que mentres isto acontece, a empresa segue aboándolles aos seus directivos e mandos intermedios unha paga por obxectivos denominada «dirección por obxectivos». Ademais, nos últimos meses seguiuse contratando persoal eventual en todas as oficinas da empresa no estado, o que para o sindicato é a proba de que aumentou a carteira de pedidos da compañía.

Por último, o sindicato lembra a «millonaria» débeda das Administracións públicas co grupo Tragsa, que superaba os 460 millóns o pasado mes de novembro. Débeda, ademais, sete veces superior á previsión de perdas acumuladas entre 2014 e 2019.

+ Para máis información:

• Claudio Landeira, delegado de CCOO en Tragsatec: 649 684 220

FIRMA ESTA PETICIÓN: Parar el ERE de la empresa pública TRAGSA y su filial TRAGSATEC, empresa dependiente del Ministerio de Agricultura

La dirección de RR.HH. de esta empresa pública muestra la más absoluta insensibilidad, crueldad y falta de empatía -rozando la psicopatía social- que, con más de 143 millones de euros en reservas (261 millones en el Grupo) -conseguidos tras 35 años consecutivos de beneficios gracias al trabajo de todas y todos- esté dispuesta a despedir, en plenas fiestas navideñas y por burofax en la mayoría de los casos, a cientos de compañeras y compañeros jugando con su sustento y el de sus familias cuando saben que no es necesario hacerlo y reconocen que no solucionará los problemas.

Firma aquí: https://t.co/ZhwTp6VRjf

Comunicado de CCOO Tragsatec sobre o maior ERE no Sector Público do país - #StopEreTragsa

"El 29 de diciembre tuvimos reunión con la Dirección de la empresa en la que nos comunicaron que empezarían ese mismo día a ejecutar los despidos avalados por la sentencia del Tribunal Supremo del 26 de noviembre de 2015.

Según nos han informado, las compañeras y compañeros ya despedidos antes de la sentencia de la Audiencia Nacional recibirán la notificación de finalización de la relación laboral y tienen intención de realizar todos los despidos programados, hasta un máximo de 610 en Tragsatec, antes de finalizar enero de 2016, sin informarnos del número de nuevos despidos ni de los centros de trabajo afectados, a pesar de la insistencia de la RLT.

Asimismo, por parte de la Dirección de RRHH, a pesar de asumir que la ejecución del PDC presentado en 2013 no solucionará los problemas de la compañía y que no descartan tener que volver a contratar al personal que ahora despidan o a otro nuevo, no están dispuestos a abrir ninguna negociación ejecutando los despidos de forma totalmente unilateral".

"Desde CCOO Tragsatec también queremos desmentir la información publicada por la empresa en la Intranet y difundida a los medios de comunicación, ya que es falso que la Representación de los Trabajadores de Tragsatec no estuviera dispuesta a negociar el Plan de Viabilidad ni medidas alternativas a los despidos. Queremos aclarar que la Dirección del Grupo Tragsa nunca llegó a convocar a la RLT de Tragsatec para iniciar las negociaciones de dicho Plan ni llegó a explicárselo a los trabajadores como sí hizo con la empresa matriz Tragsa. Además, como ya hemos informado, desde CCOO Tragsatec presentamos una propuesta de negociación que no fue valorada por la empresa y que consistía en:

De novo o 17 de decembro: #StopEreTragsa - 1.336 Despidos

De novo,  día 17 de decembro voltamos a saír á rúa, diante do Parlamento de Galicia, para denunciar un ERE que ameaza a 1.336 posto de traballo.

O 14 de outubro de 2015, a Sala do Social do Tribunal Supremo declarou axustado a dereito o ERE presentado polo Grupo Tragsa en contra do sentenciado pola Audiencia Nacional, que o declarara nulo por tres causas diferentes, permitindo así que a compañía poida despedir ata 1336 compañeiras e compañeiros (117 en Galicia).

STOP ERE en TRAGSA - 1.336 Despidos - #StopEreTragsa

De novo saímos á rúa o 2 de decembro diante do Parlamento de Galicia. Manifestámonos contra o maior #Ere no sector público a pesar de levar 35 anos consecutivos dando beneficios.

Segue en tempo real de 12:00 a 13:00 a concentración en Twitter @ServizosCCOO

Tamén en Facebook: https://www.facebook.com/ServizosCCOOO

O pasado 25 de novembro :

Concentracións diante do Parlamento de Galicia en contra do ERE no Grupo Tragsa

CCOO, UGT e CSIF convocan as concentracións os días 25 de novembro de 2 de decembro ás 12:00 horas diante do Parlamento de Galicia

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador