CCOO e CTAG-IDIADA pactan melloras sobre o Convenio Estatal de Enxe帽ar铆as

web ctag

CCOO e CTAG-IDIADA asinaron acordo de melloras sobre o convenio estatal de Enxe帽ar铆as e Oficinas T茅cnicas o pasado venres 19 de Maio de 2017. Este feito sup贸n un fito hist贸rico a nivel sindical no quince anos de existencia da empresa.

CCOO implicouse activamente neste proceso de negociaci贸n. A representaci贸n legal dos traballadores/as de CTAG-IDIADA (Roberto Pousada) recibiu o apoio e asesoramento directo de Celso Carneiro, Secretario Xeral da Federaci贸n de Industria de CCOO-Vigo; Pedro Comesa帽a, responsable de pol铆tica industrial de CCOO Galicia; David Casal, responsable de Enxe帽ar铆as de CCOO Galicia e os servizos xur铆dicos de CCOO a nivel estatal. Traballando conxuntamente entre diferentes sectores fronteirizos (Industria e Enxe帽ar铆a), conseguiuse liquidar mediante acordo un conflito que se evidenciou durante os 煤ltimos 4 meses e que se vi帽a arrastrado en silencio durante varios anos pola conxelaci贸n continuada de condici贸ns.

CCOO foi capaz de canalizar dunha maneira correcta e controlada as demandas dos traballadores/as de CTAG-IDIADA e conseguiu mediar coa direcci贸n do centro para chegar a un acordo sen necesidade de que ningu茅n te帽a que perder nin un d铆a de salario. Segue

A direcci贸n ignora de forma sistem谩tica as reivindicaci贸ns dos traballadores

Primeira folga na historia de CTAG-IDIADA solicitando o cambio ao convenio provincial do metal de Pontevedra

folga CTAG

CTAG-IDIADA safety technology S.L. 茅 unha sociedade creada en 2002, a partes iguais entre o Centro Tecnol贸xico de Automoci贸n de Galicia (CTAG) e Applus IDIADA, multinacional que iniciou a s煤a actividade en Catalu帽a en 1971, especializada en servizo de homologaci贸n para a industria do autom贸bil. Nesta sociedade, CTAG aporta as instalaci贸ns, a direcci贸n e o capital humano, mentres que Applus IDIADA aportou no seu momento a experiencia e a s煤a rede de clientes. Segue

O Centro Tecnol贸xico de Automoci贸n de Galicia naceu en 2002 para ofrecer servizos de I+D+i 谩 industria local do autom贸bil

A Uni贸n Comarcal de CCOO de Vigo denuncia 芦precariedade e riscos para a sa煤de禄 no CTAG

A Uni贸n Comarcal de Comisi贸ns Obreiras de Vigo denuncia 芦precariedade e riscos para a sa煤de禄 no Centro Tecnol贸gico de Automoci贸n de Galicia (CTAG). Segundo o sindicato, o CTAG non pode presumir de ser un centro tecnol贸xico 芦punteiro禄 cando o seu modelo laboral se basea en 芦salarios miserables禄, abuso dos contratos temporais e de pr谩cticas, ao tempo que pon en risco a sa煤de do persoal, cuesti贸n esta que xa levou 谩 apertura dun expediente sancionador.

Xuntanza da estrutura da Federaci贸n de Servizos de Galicia coa nova Direcci贸n Provisional

Despois da disoluci贸n da anterior executiva da Federaci贸n de Servizos de Galicia, hoxe martes, seis de agosto celebrouse unha xuntanza en Santiago 谩 cal asistiu a estrutura cos integrantes da Direcci贸n Provisional.

Trat谩ronse diversos temas, entre os cales est谩n a situaci贸n da Federaci贸n, a atenci贸n sindical e a organizaci贸n do traballo ata o Congreso da Federaci贸n que se celebrar谩 o pr贸ximo quince de marzo.

Na imaxe, e de esquerda a dereita, alg煤ns dos integrantes da Direcci贸n Provisional: Alejandro Salvador (apoio Organizaci贸n), Benito Guti茅rrez (presidente da Direcci贸n Provisional), Francisco Villares (responsable de Organizaci贸n) e Raquel Blanco (apoio Acci贸n Sindical).

O sindicato ve nestes 芦magn铆ficos禄 resultados un 芦reco帽ecemento禄 ao traballo realizado na loita contra o ERE do Grupo Tragsa

CCOO logra a maior铆a absoluta nas elecci贸ns ao comit茅 provincial de Tragsatec na Coru帽a

A candidatura presentada pola Federaci贸n de Servizos de CCOO logrou a maior铆a absoluta nas elecci贸ns ao comit茅 provincial de Tragsatec (Grupo Tragsa) na Coru帽a. A estas elecci贸ns estaban chamadas a participar 279 persoas, que de maneira maioritaria outorgaron a s煤a confianza a Comisi贸ns Obreiras.

Nas elecci贸ns de hai catro anos ga帽ara a CSIF, que obtivera seis membros dos trece que compo帽en o comit茅; CCOO situ谩rase no segundo lugar, con cinco, e a UGT completaba a relaci贸n con dous. Agora invert茅ronse as tornas, tras lograr CCOO sete delegados e delegadas ?maior铆a absoluta? por cinco da CSIF e s贸 un da UGT.

Reco帽ecemento 谩 loita contra o ERE

Desde CCOO-Servizos salientan que estes 芦magn铆ficos resultados禄 son o 芦reco帽ecemento dos nosos compa帽eiros e compa帽eiras禄 ao traballo realizado por Comisi贸ns Obreiras contra o expediente de regulaci贸n de emprego (ERE) no Grupo Tragsa. Como parte desta loita houbo concentraci贸ns fronte ao Parlamento galego e reuni贸ns cos grupos parlamentarios, folga varias xornadas paros ou reuni贸ns con membros do Parlamento europeo, entre outras iniciativas.

Os integrantes da candidatura de CCOO comprom茅tense a continuar traballando 芦arreo禄 contra un ERE 芦inxusto e desproporcionado禄 e pola defensa do emprego e da calidade do mesmo dentro do Grupo Tragsa.

+ Para m谩is informaci贸n:

• Claudio Landeira, voceiro de CCOO en Tragsatec: 649 684 220

ERE Grupo Tragsa. Nuevas movilizaciones y reuniones.

El pasado 14 de abril unas 300 personas afectadas por el ERE y Representantes de los Trabajadores, acudieron a la convocatoria de concentraci贸n hecha por CCOO Tragsa y Tragsatec en las inmediaciones del Congreso de los Diputados. Seguimos reclamando la inmediata reversi贸n de los 555 despidos y la apertura de una mesa de negociaci贸n que retome el Plan de Viabilidad presentado por la empresa a mediados del 2015 y que fue retirado por la misma tras el pronunciamiento del Tribunal Supremo, que avala el ERE llevado a cabo anulando as铆 la sentencia de la Audiencia Nacional.

Texto 铆ntegro

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Consulta sobre pensiones
Consultas sobre pensiones
Gu铆a derechos de trabajadores y trabajadoras Gu铆a de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador
Calendario Laboral Calendario Laboral 2015