CCOO Servizos obtén toda a representatividade en DÉCIMAS (A Coruña, Ferrol e Santiago)

Eleccións en Décimas

CCOO gañou as eleccións sindicais ao ter sido elexidas as tres delegadas de personal que se presentaron, quedando a CIG sen representación.

CCOO mellora os resultados obtidos nas anteriores eleccións en Sport Street S.L., empresa da que provén Décimas SLU, despois da segregación en distintas marcas.

Cabe salientar que o plantel é maioritariamente feminino e que estre feito se reflectiu na elección das representantes. CCOO quere expresar o seu agradecemento ás persoas que participaron neste proceso e en especial ás que co seu voto depositaron a súa confianza nas Comisións Obreiras.

O Comité de Empresa, integrado por cinco membros de CCOO, logra un acordo de melloras laborais

Asinado acordo económico en Randstad Project

randstand project

No día de hoxe asinouse o primeiro acordo económico entre a dirección de Randstad Project e o Comité de Empresa co que se consegue mellorar os salarios do colectivo que presta os seus servizos para a empresa GEFCO en Vigo, nun porcentaxe superior ó 8%.

Este acordo baséase en dous aspectos fundamentais, os cales teñen un compoñente económico claro e que consegue mellorar os baixos salarios destes traballadores e traballadoras. Estes dous aspectos son por unha banda a regulación da xornada laboral e por outro as condicións económicas que se rexen por un moi baixo convenio de empresa. Segue

O sindicato ve un claro recoñecemento ao traballo realizado

CCOO gaña por maioría absoluta as eleccións en Coremain

Coremain

A candidatura de CCOO gañou as eleccións sindicais celebradas hoxe en Coremain, despois dunhas eleccións parciais anteriores cun resultado parello para ambas candidaturas.

O sindicato revalidou a súa maioría cun resultado de 7 delegados, correspondendo 6 para CIG, cun censo aproximado de 190 traballadoras e traballadores. Cabe salientar que foi un proceso con incidencias, derivado de expedientes iniciados pola empresa ao longo da campaña electoral.

CCOO considera moi importante o triunfo nestas eleccións pois permite continuar na liña de traballo dos últimos meses ademais de constituír un claro recoñecemento ao traballo desenvolvido.

Por último, agradecer a todo o persoal a confianza depositada na candidatura das Comisións Obreiras.

marco común de negociación colectiva que homogenice los derechos

CCOO consolida su liderazgo como la primera fuerza sindical entre las empresas 'Servicer'

Imagen Banco Malo

CCOO se consolida como la primera fuerza sindical del sector 'Servicer' con un 45% de representatividad y con una diferencia de 20 puntos respecto a la siguiente formación.

Desde CCOO trabajamos firmemente en construir un marco común de negociación colectiva que homogenice los derechos y las condiciones laborales de todas las plantillas 'Servicer'.

Les delegades i delegats de Fragadís Tarragona agraeixen el respatller de totes les treballadores i treballadors.

CCOO Serveis, el principal sindicat de Fragadís (Supermercats SPAR)

En les passades eleccions sindicals celebrades a Fragadís, de la província de Tarragona, per escollir el comitè d'empresa de 21 membres, CCOO va obtenir la majoria absoluta amb 12 representants, seguida de la USOC amb 6 i 3 per a la UGT. Les votacions van comptar amb una alta participació, el 77% de la plantilla, que ha dipositat la seva confiança en la seva representació sindical per als propers quatre anys.

El 17 de març es constitueix el comitè d'empresa de Caprabo-Eroski Altafulla (Tarragona).

Constituïm el comitè d'empresa de Caprabo-Eroski Altafulla

Saúde laboral

Dúbidas e preguntas sobre saúde laboral. Traballa con seguridade.

CCOO transparencia

Portal de transparencia Servizos CCOO: contas, documentación, decisións

Os seus dereitos laborais

Defende os teus dereitos. Únete a CCOO.

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador
Consulta sobre pensiones
Consultas sobre pensiones