Agradecemento ao persoal de Paradores Vilalba e a Domingo, delegado de CCOO que renova o seu mandato

CCOO Servizos renova a súa representatividade por quinta vez no Parador de Vilalba

parador vilalba

Desde a Sección Sindical de CCOO en Paradores e a Federación de Servizos de Galicia queremos agradecer a confianza que puxeron en CCOO e no noso candidato os traballadores e traballadoras do Parador de Vilalba.

Nas eleccións sindicais celebradas este mércores, día dezaseis, o resultado foi contundente a favor de CCOO. Por 12 votos dun total de 18 foi elixido o compañeiro Domingo, delegado de CCOO que revalida o seu mandato por quinta vez e que de novo viu recoñecido o traballo realizado nestes catro anos.

O noso compromiso cos traballadores e traballadoras deste Parador seguirá sendo o mesmo que ata agora, poñendo o noso total empeño en conseguir mellorar as condicións de traballo de todo o cadro de persoal, dando continuidade na implicación como sindicato e proporcionando soporte ao noso delegado, que seguirá traballando con lealdade para os seus compañeiros e compañeiras.

Queremos dar as grazas a todo o persoal pola confianza depositada, na seguridade de que non vos defraudaremos.

BOLETÍN

Boletín 13 - Agrupación de Servicios Técnicos de CCOO Cataluña

INSPECCIÓN DE TRABAJO

Resumen de actuaciones en Inspección de Trabajo (Abril 2018)

Concepto de espacio de trabajo según Atmira

300

De los 453 empleados de Atmira en Madrid (sin contar Mejora ni Atmira Digital, y que también sufren los desmanes de la Dirección), pronto seremos 300 compañeros y compañeras en la oficina.

Veamos los cambios.

TIC

GUÍA del 17º convenio colectivo estatal de empresas de consultoría, y estudios de mercado y de la opinión pública

Guía sobre el 17º Convenio sectorial estatal TIC, realizada para delegados y delegadas.

TIC

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador