Archivado en Comunicado breve, Huelga, ERE, Convocatorias, Sector Financeiro, Accion sindical

concentración ERE Banco Sabadell

Haberá folga en outubro se o banco non rectifica a súa postura na mesa de negociación

CCOO inicia en Santiago de Compostela as mobilizacións contra o ERE no Banco Sabadell

Comisións Obreiras (CCOO) iniciou este xoves as mobilizacións contra o ERE no Banco Sabadell, convocando concentracións en diversas localidades do Estado. En Galicia, a protesta tivo lugar en Santiago de Compostela, entre as 11 e as 12 horas, na oficina que a entidade bancaria ten no número 33 da rúa do Hórreo.

Desde CCOO rexeitan a «inamovible» posición do Sabadell na mesa de negociación do ERE —que afecta a 1936 persoas— e defenden medidas alternativas. «Hai carga de traballo, non sobra persoal nin moito menos», sinala Arturo Cruzado, voceiro do sindicato. Ler máis.

Este artículo se publicó originalmente en GALICIA (Federación de Galicia) ,

pdf print pmail

Malia que o Sabadell pretende despedir a case dúas mil persoas en todo o Estado, «verase prexudicado todo o persoal, máis de trece mil traballadores e traballadoras», sinala Cruzado, porque o banco pretende impoñer tamén medidas como a mobilidade xeográfica.

CCOO reitera que «hai alternativas» aos despedimentos, como as saídas voluntarias, un acordo de prexubilacións e xubilacións anticipadas, recuperar traballos externalizados, teletraballo, recolocación en empresas do grupo ou reaxustes de salarios da alta dirección.

Calendario de mobilizacións

A seguinte protesta terá lugar en Vigo o xoves, 30 de setembro, tamén en horario de 11 a 12 horas. Se o Sabadell non rectifica a súa postura, CCOO convocaría folga a comezos do mes de outubro, incluíndo mobilizacións noutras localidades galegas.

Infórmate

Síguenos en Telegram