Archivado en Negociacion Colectiva, Condiciones de trabajo, Comunicados convenio, Union Intercom. Ourense, Comercio, Comercio Galicia

convenio comercio téxtil ourense

Asinado o acordo de Convenio Colectivo de Comercio Téxtil de Ourense

Desde CCOO consideramos como tema a destacar tras a sinatura do acordo, que por fin acabamos coa situación de bloqueo que tiña este convenio desde finais do ano 2010.

Acabouse tanto a conxelación salarial, como manter un texto que tan só polo simple paso do tempo era obsoleto nalgúns dos seus artigos.

É un convenio asinado para o que queda deste ano 2018 e o ano 2019, por tanto desde CCOO considerámolo como un convenio de tránsito que nos permite acabar con este bloqueo e empezar a planificar o futuro a curto prazo.

É importante poñer en valor que se desbloqueou o convenio GRAZAS Á VOSA PARTICIPACIÓN, coa asistencia tanto ás mobilizacións que tiveron lugar durante o verán, como ás asembleas nos locais sindicais, deixando claro á luz pública e á Patronal, que este bloqueo tiña que finalizar. Ler máis

Este artículo se publicó originalmente en GALICIA (Federación de Galicia) ,

pdf print pmail

Por destacar algúns dos termos do acordo indicamos:

- Incremento salario 2018: 6%

- Incremento salario 2019: 2%

- Plus de nocturnidade: Incremento do 30% de salario entre as 22:00 e as 6:00.

- Traballo en domingos e festivos: Compensación de 8 horas por 7 traballadas.

- Equiparación salario: Encargada e Dependenta maior.

- Vacacións:

• 17 días entre 15 xuño e o 30 de setembro.

• Non poderán empezar en domingo ou festivo.

• Regulación en caso de Incapacidade Temporal para gozalas posteriormente.

- Persoal fixo: Mínimo de 70% en centros de máis de 12 traballadores aos 3 anos.

- Licenzas e permisos:

• Incremento de días no apartado 2) de licenzas.

• Equiparación de parellas de feito.

• Incremento dos días de lactación.

- Contrato a tempo parcial:

• Mínimos de 28 H semanais para contratos indefinidos en centros de máis de 5 persoas en plantel.

• Preaviso de horas complementarias con 7 días de antelación.

• Dereito preferente a incremento de xornada antes de realizar novas contratacións.

• Contratos de menos de 25 H sen peche ao mediodía, xornada continuada.

• Contratos de menos de 20 H con peche ao mediodía, xornada continuada.

Para máis información sobre o acordo podes acudir aos locais de CCOO, onde as delegadas que asistiron ás reunións poderán informarte con máis detalle.

CCOO Servicios es un sindicato, es Comisiones Obreras en los sectores de Comercio, Financiero, administrativo, de las TIC, Hostelería, Contact-center, Oficinas, Turismo... Leer más