Archivado en Campañas, Comunicado breve, Negociacion Colectiva, Mujeres e Igualdad, plan de igualdad, Convocatorias

Plans d´igualtat al 2021

Planes de igualdad al 2021

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , GIRONA (Sindicat Intercomarcal de CCOO Serveis Comarques Gironines) , TARRAGONA (Serveis CCOO Tarragona) , LLEIDA (Serveis CCOO Terres de Lleida) , VOCC-CATC (Serveis CCOO Vallès Occidental - Catalunya Central) , VORMAROS (Serveis CCOO Vallès Oriental - Maresme - Osona) , BLLAPAG (Serveis CCOO Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf) , s.financer (Sector Financer CCOO Serveis Catalunya) , serveistecnics (Agrupació Serveis Tècnics Catalunya) , s.Comerç (Sectorial de Comerç CCOO Serveis Catalunya) , s.hostaleria (Sectorial d'Hostaleria CCOO Serveis Catalunya) ,

Plans d’igualtat al 2021

Recordar que l’1 de març de 2021 acaba el termini per que les empreses de més de 100 i fins a 150 persones treballadores tinguin elaborat el seu pla d’igualtat i dona començament l’obligació per les empreses de més de 50 fins a 100 persones treballadores.

Si necessites assessorament contacta amb la secretaria de dones i igualtat de la Federació de Serveis de CCOO de Catalunya.

- - - - - - -

Recordar también que el 1 de marzo de 2021 acaba el plazo para que las empresas de más de 100 y hasta 150 personas trabajadoras tengan elaborado su plan de igualdad y mujer comienzo la obligación para las empresas de más de 50 hasta 100 personas trabajadoras.

Si necesitas asesoramiento contacta con la secretaría de mujeres e igualdad de la Federación de Servicios de CCOO de Catalunya.