CCOO arriba a un acord per la signatura del Conveni col.lectiu del comerç del metall de Barcelona

CCOO llega a un acuerdo para la firma del Convenio colectivo  del comercio del metal de Barcelona

El viernes día 11 de diciembre de 2020 CCOO hemos alcanzado un acuerdo para la firma del convenio del comercio del metal de Barcelona. El contenido de dicho acuerdo es el siguiente:

- - - - - -

Divendres dia 11 de desembre de 2020 CCOO hem arribat a un acord per a la signatura del Conveni del comerç del metall de Barcelona. El contingut d'aquest acord és el següent:

Revisa o teu caso e se tes dúbidas contacta con nós

Solucionado o problema dos contratos posteriores ao 17 marzo en situación de ERTE

ERTES marzo solucionado

Con respecto ao problema das persoas traballadoras con alta na empresa posterior ao 17 de marzo de 2020, ás que se lles denegou a prestación de desemprego e, ademais, ao entrar en ERTE teñen que xestionar elas mesmas e individualmente o cobramento da súa prestación, COMUNICAMOS:

• Que desde que detectamos o problema o pasado 20 de novembro, traballamos para que desde a Administración, SEPE, se dea unha solución ao problema de desamparo e indefensión en que quedaba a xente afectada por este grave problema.

• Que, tras estas xestións, temos coñecemento de que con data do 6 de decembro de 2020, a Dirección Xeral de Traballo emitiu un ditame que soluciona o problema, indicándolle ao SEPE que debe recoñecerse o dereito ao cobramento das prestacións por desemprego ás persoas traballadoras afectadas, aínda que carezan do período de ocupación cotizado mínimo necesario.

• Tamén se entende neste ditame que o propio SEPE xestionará, de forma automática e sen necesidade de reclamación previa, a resolución positiva das prestacións que por este motivo fosen denegadas durante as pasadas datas.

Animámosvos a que, se pasados uns días o SEPE non vos comunica esta resolución positiva ao cobramento de prestación, vos poñades en contacto coa asesoría de CCOO para realizar as reclamacións oportunas.

Paradores. ¿Hasta cuándo abusarás, Catilina de nuestra paciencia?

Paradores de turismo

Imaginamos que habréis recibido la nómina correspondiente al mes de Noviembre. Desde esta representación sindical agradecemos a la dirección de paradores su aportación al control de la COVID-19 en estas fiestas navideñas, pues con el importe de las mismas, la movilidad navideña de la plantilla productiva de paradores tenderá a cero. Otra cosa es el riesgo que puedan pasar los trabajadores y trabajadoras que con esto ingresos deban acudir a los bancos de alimentos.

Se este é o teu caso non esperes máis

O teu contrato é posterior ao 17 marzo e estás ou estiveches en ERTE? Contacta con nós!

contratos posteriores 17 marzo en ERTE

Como comunicamos anteriormente a administración diferenciou entre dous colectivos de traballadores e traballadoras afectados por ERTEs:

1.- Con alta na empresa anterior ao 17 de marzo de 2020, persoas que teñen recoñecido o dereito a cobrar a súa prestación aínda que non teñan o período mínimo cotizado de 180 días e cuxo cobro se xestionará de forma colectiva pola empresa.
2.- Con alta na empresa posterior ao 17 de marzo de 2020, persoas que non teñen recoñecido o dereito á prestación se non cotizaron un mínimo de 180 días e ademais ao entrar en ERTE teñen que xestionar elas mesmas e individualmente o cobro da súa prestación.

Desde CCOO entendiamos que esta decisión deixaba en total desamparo a un importante colectivo de persoas co correspondente prexuízo e discriminación e por iso nos diriximos á Administración do Estado para que actuase e rectificase para igualar as condicións de acceso á prestación destes dous colectivos.

Aínda que non temos contestación oficial respecto da carta que neste sentido enviamos o venres pasado á Administración, ante a gravidade do problema desde CCOO seguiremos insistindo para que as medidas solicitadas sexan aceptadas o máis axiña posible, con urxencia e por tanto se recoñeza o dereito ao cobro das novas prestacións, ademais de tramitar as previamente denegadas e as pendentes, e que tamén se admita a inclusión nas relacións colectivas de ERTEs entregadas polas empresas.
Pedímosvos que esteades pendentes dunha posible comunicación do SEPE neste sentido, á vez que vos lembramos que desde a asesoría de CCOO estamos á vosa disposición para calquera aclaración ou reclamación respecto deste tema.

Convenio Colectivo

La Patronal quiere suprimir los trienios y aumentar el radio de movilidad

III CONVENI COL.LECTIU SUPERMERCATS DE CATALUNYA

CCOO considera que la patronal ha de sortir de la seva posició immobilista

El dia 30 de novembre de 2020, va tenir lloc una reunió per a la negociació de conveni. CCOO, per tal de apropar posicions entre les parts, manifestem que, respecte a l’increment salarial, estaríem disposats a entrar a negociar una part fixa i una altra variable.

- - - - - - -

CCOO considera que la patronal tiene que salir de su posición inmovilista

El día 30 de noviembre de 2020, tuvo lugar una reunión para la negociación del convenio. CCOO, en aras a acercar posiciones entre las partes, manifestamos que, respecto al incremento salarial, estaríamos dispuestos a entrar a negociar una parte fija y otra variable.

Destacadas

Publicado en el BOCM el Convenio Colectivo Oficinas y Despachos de Madrid 2019-2021

La Consejería de Economía, Empleo y Competitividad de la Ciudad de Madrid lo ha publicado el 26 de octubre de 2019 en el BOCM nº 255 (BOCM-20191026-2)

Aprobadas las tablas salariales de Oficinas y Despachos de Madrid 2019-2021

Recientemente se han firmado las tablas salariales del convenio de Oficinas y Despachos de Madrid. Próximamente se publicarán en el BOCM, momento en el cual serán de aplicación en las empresas bajo este convenio.

Calendario Laboral 2021

Días festivos estatales y por comunidad 2021

Simuladores y utilidades

Simuladores y calculadoras, laboral y social