Archivado en Comunicado breve, Salario, Condiciones de trabajo, Unión Comarcal A Coruña, Contact Center, Accion sindical

Comunicado do COMITÉ DE EMPRESA TELEPERFORMANCE ESPAÑA S.A.U. A CORUÑA

Teleperformance España (A Coruña) segue a desprezar o seu persoal

conflito teleperformance

O Comité de empresa de Teleperformance Coruña denuncia que a empresa continúa facendo caso omiso das continuas reivindicacións tanto de traballadorxs como da representación legal dos e das traballadoras.

Ante esta situación decidiu convocar Concentración o próximo día 21 de Maio de 12:30 a 13:30 diante do Centro de traballo que Teleperformance ten en Agrela. Ler máis

Este artículo se publicó originalmente en GALICIA (Federación de Galicia) ,

O obxectivo desta concentración é rematar con:

• Os continuos descontos en nómina por ausencias debidamente xustificadas polxs traballadorxs, así como desconexións por fallos técnicos responsabilidade de Teleperfomance.

• As formacións precarias e sen apoio tanto no centro como en teletraballo.

• A implantación dunha ferramenta única para a comunicación coa empresa con múltiples deficiencias e erros, que deixa totalmente indefensa á plantilla e limita o traballo sindical dos representantes dxs traballadorxs.

• A falta de información á representación dxs traballadorxs e ausencia de vontade por parte da empresa para acadar puntos de encontro.

A convocatoria desta primeira concentración prodúcese como consecuencia de ter resultado infructuosas as xestións realizadas coa dirección para acadar un acordo e dar solución ós temas que motivan as accións a levar a cabo. Estas movilizacións continuarán de non cambiar a situación que se leva arrastrando dende fai moitos meses e que Teleperformance ignora.

Teleperformance, en Agrela, é unha empresa de Contact Center, que ocupa a máis de 800 empregadxs en A Coruña, dando servizo a grandes multinacionais tanto de telecomunicacións, enerxéticas e outros sectores.

Persoa de contacto:

Clara García Rodríguez (Secretaria do Comité de Empresa) Tfno.: 66 1957031 E-mail: comiteteleperformancecoruna@gmail.com