A Federaci贸n de Galicia celebrou un xornada para a revisi贸n e an谩lise dos 煤ltimos cambios lexislativos no eido da igualdade, SMI e rexistro de xornada

Xornada sobre igualdade, acci贸n sindical e comunicaci贸n

xornada acci贸n sindical igualdade salario m铆nimo interprofisional

Celebrada hoxe, dezasete de xuño, e organizada pola Federación de Servizos, o obxectivo deste encontro foi promover unha xornada de reflexión e análise dos recentes cambios lexislativos que afectan por un lado, ás medidas de igualdade e conciliación, e por outro ao incremento do salario mínimo interprofesional, establecidos respectivamente polos Reais Decretos 6 e 8/2019 e 1462/2018.

A velocidade no cambio das estratexias comunicativas e as súas adaptacións á realidade sindical ocuparon a análise adicada ao relatorio de comunicación.

Contou coa presenza e intervencións de: Verónica Martínez Barbero, presidenta do Consello Galego de Relacións Laborais; Chema Martínez, secretario xeral da Federación de Servicios de CCOO; Lucía Trenor, secretaria xeral da Federación de Servizos; Ramón Sarmiento, secretario xeral do Sindicato Nacional de CCOO de Galicia; Cristóbal González, secretario xeral da Unión Comarcal da Coruña; Isabel Fernández, secretaria de organización e muller da Federación de Servizos; Juan Zas, secretario de Acción Sindical da Federación de Servizos

Formaci贸n MiFID - BBVA Estatal

Las propuestas de CCOO en la Comisi贸n MiFID

En fecha 12 de junio ha habido Comisión de Formación.

No es suficiente lo que ya tenemos, adem谩s formaci贸n sin medios

El problema no es la nueva formación hipotecaria exigida por ley, sino cómo se implementa esta nueva formación en nuestro día a día

Encuesta del clima laboral

El

Formaci贸n

CCOO responde

Preguntas frecuentes sobre la Ley del Cr茅dito Hipotecario

Preguntas m谩s frecuentes sobre la Ley Hipotecaria

Os detallamos a continuación una relación de preguntas más frecuentes sobre la nueva Ley y la formación necesaria para comercializar productos hipotecarios.

Destacadas

Convenio de Oficinas y Despachos de la Comunidad de Madrid autorizado para su publicaci贸n en el Bolet铆n Oficial de la Comunidad de Madrid

A punto de ser una realidad…

Tras la última subsanación solicitada por el registro, el pasado 2 de octubre se resolvió inscribir el Convenio de Oficinas y Despachos de Madrid en el Registro Especial de Convenios de la Dirección General de Trabajo

Aprobadas las tablas salariales de Oficinas y Despachos de Madrid 2019-2021

Recientemente se han firmado las tablas salariales del convenio de Oficinas y Despachos de Madrid. Próximamente se publicarán en el BOCM, momento en el cual serán de aplicación en las empresas bajo este convenio.

Publicado en el BOCM el Convenio Colectivo Oficinas y Despachos de Madrid 2013-2017

La Consejer铆a de Econom铆a, Empleo y Hacienda de la Ciudad de Madrid lo ha publicado el 7 de noviembre de 2015 en el BOCM n潞 265.

S铆guenos en Telegram

Síguenos en el Canal de Telegram de Servicios CCOO.

Accede directamente a las noticias y utilidades que genera CCOO

Revista Trabajadora

Revista de la Secretaría de Mujeres e Igualdad de la Confederación de CCOO

Herramientas Simuladores

Herramientas y simuladores de utilidad

Servicios CCOO

Servicios, descuentos y ofertas que CCOO ofrece a su afiliación.

Vacaciones, Ocio, Turismo y Tiempo Libre.

Asesoramiento Laboral y Jurídico