CCOO presenta les seves propostes per continuar dignificant les condicions de treball i salut de les cambreres de pisos

Davant de la Setmana Internacional de Cambreres de Pisos impulsada per la UITA, la Federació Mundial del sector des de fa anys; CCOO denuncia la necessitat d'abordar la problemàtica a què s'enfronta aquest col•lectiu, que després de l'aturada de la COVID-19, ha experimentat un important augment de les càrregues de treball empitjorant directament les condicions laborals, amb un fort impacte per a la seva salut, que porta aparellat a més un consum elevat de medicaments per poder finalitzar la jornada laboral.

- - - - -

CCOO presenta sus propuestas para seguir dignificando las condiciones de trabajo y salud de las camareras de pisos

Ante la Semana Internacional de Camareras de Pisos impulsada por la UITA, la Federacio?n Mundial del sector desde hace an?os; CCOO denuncia la necesidad de abordar la problema?tica a la que se enfrenta dicho colectivo, que tras el paro?n de la COVID-19, ha experimentado un importante aumento de las cargas de trabajo empeorando directamente sus condiciones laborales, con un fuerte impacto para su salud, que lleva aparejado adema?s un consumo elevado de medicamentos para poder finalizar su jornada laboral.

Ante la Semana Internacional de Camareras de Pisos impulsada por la UITA, la Federación Mundial del sector desde hace años; CCOO denuncia la necesidad de abordar la problemática a la que se enfrenta dicho colectivo, que tras el parón de la COVID-19, ha experimentado un importante aumento de las cargas de trabajo empeorando directamente sus condiciones laborales, con un fuerte impacto para su salud, que lleva aparejado además un consumo elevado de medicamentos para poder finalizar su jornada laboral.

Portada informe propuestas CCOO camareras de Piso

CCOO inicia movilizaciones y contactos con grupos políticos por los y las teleoperadoras del Canal de Isabel II

Desde CCOO y otros sindicatos iniciamos movilizaciones y nos reunimos con grupos políticos para intentar evitar que GSS Venture y Servinform dejen a la plantilla del servicio telefónico del Canal de Isabel II en un limbo laboral aterrador,

Mobilización en Teleperformance: Clamor nas rúas da Coruña contra a deslocalización da atención telefónica de Naturgy

Manifestación Teleperformance

O persoal de Teleperformance mobilizouse hoxe nas rúas da Coruña contra a deslocalización do servizo de atención telefónica que a compañía presta para unha das filiais de Naturgy. Entre berros como «Fenosa, escoita, estamos en loita», as traballadoras e traballadores esixiron o mantemento do emprego.

A secretaria xeral de CCOO, Amelia Pérez, participou na manifestación e expresoulles ás traballadoras e traballadores o apoio do sindicato neste conflito. Así mesmo, denunciou a «cobiza» empresarial que motiva esta deslocalización, movida unicamente «por motivos económicos, sen ter en conta as persoas».

Recorte do 80 % do persoal

A decisión de Naturgy de trasladar a Colombia a maior parte do servizo de atención telefónica da súa filial Unión Fenosa Distribución (UDF) provocará que o 80 % do persoal deixe de ocuparse deste labor. Das 118 persoas empregadas para este cometido, continuarán dúas ducias, cifra que CCOO considera insuficiente para prestar un servizo de calidade. Ademais, a atención en lingua galega reducirase «á mínima expresión», denuncia o sindicato, que tamén reprocha a ausencia de compromisos de recolocación. Ler máis

Teleperformance leva a Colombia a xestión de servizos esenciais tales como bombeiros, emerxencias ou Forzas e Corpos de Seguridade do Estado

Manifestación Teleperformance

O obxetivo destas actuacións é que a cidadanía coñeza as graves repercusións que esta deslocalización de Fenosa a Colombia vai supoñer:

Que só 20 persoas traballadoras van atender dende A Coruña as chamadas en galego, o resto será xestionado dende Teleperformance Colombia.

Que toda a información técnica, de avarías, de provisións de servizo, cortes e reenganches, reclamacións, xestión de subministracións vitais, ordes de servizo ao persoal técnico encargado da revisión de contadores, de lecturas, de peticións de acometidas para altas de subministración, a atención aos servizos de emerxencias, bombeiros e forzas e corpos de seguridade do Estado no caso de accidentes do tendido eléctrico, a coordinación dos servizos técnicos, do persoal de reforzo nas avarías masivas,... vanse xestionar dende Colombia.

Naturgy non ten en conta a situación de Galicia, as súas características xeográficas e a súa poboación envellecida. Ademáis Fenosa non dispón de oficinas físicas e non é posible cambiarse de distribuídora de luz... o que vai dificultar e demorar a atención de incidencias que afectan a electricidade, subministración esencial.

Os datos dos clientes da distribuídora Fenosa van a un país estranxeiro que carece da estrita regulación sobre protección de datos existentes na Unión Europea, co grave risco que pode levar en materias tan sensibles como venda de datos persoais e posibles fraudes.

Teleperformance perde 100 postos de traballo no seu centro da Coruña e, a día de hoxe, non indicaron a este Comité se van manter as condicións do actual plantel. Ler máis

Destacadas

Publicado en el BOCM el Convenio Colectivo Oficinas y Despachos de Madrid 2019-2021

La Consejería de Economía, Empleo y Competitividad de la Ciudad de Madrid lo ha publicado el 26 de octubre de 2019 en el BOCM nº 255 (BOCM-20191026-2)

Aprobadas las tablas salariales de Oficinas y Despachos de Madrid 2019-2021

Recientemente se han firmado las tablas salariales del convenio de Oficinas y Despachos de Madrid. Próximamente se publicarán en el BOCM, momento en el cual serán de aplicación en las empresas bajo este convenio.

Calendario Laboral 2023

Días festivos estatales y por comunidad 2023

Simuladores y utilidades

Simuladores y calculadoras, laboral y social