Archivado en Comunicats

En negociació a Banc Sabadell: plus, nivells mínims i exàmens

Tot seguit us resumim la PROPOSTA de negociació que hem presentat

05-11-09 Aquest és el resum de la proposta presentada per COMFIA-CCOO a la negociació amb l'empresa: Nivell mínim; creació d'un complement salarial temporal; creació d'un complement per al gestor comercial i de servei (GCS) i el responsable de servei al client (RSC); substitució dels ascensos per capacitació del CCB; tots els complements i plus pactats.


Este artículo se publicó originalmente en Banco Sabadell (CCOO Grupo Banco Sabadell) ,


pdf print pmail

 (PDF:Cat)

 

EN NEGOCIACIÓ: plus, nivells mínims i exàmens

Arran de la denúncia que COMFIA-CCOO de Banc Sabadell vam presentar a la Inspecció Laboral per l'incompliment de la convocatòria d'exàmens de capacitació prevista en el Conveni Col·lectiu de Banca (CCB), l'any passat vam mantenir negociacions amb l'empresa i la resta de sindicats per substituir aquests exàmens per un sistema de compensació regulat i no absorbible. Finalment no va ser possible arribar a un acord. El mes d'octubre COMFIA-CCOO vam plantejar reprendre la negociació d'aquesta qüestió pendent, a la qual cosa l'empresa va estar d'acord.
Tot seguit us resumim la PROPOSTA de negociació que hem presentat:

Nivell mínim
Les persones que, durant sis mesos en un any o vuit mesos en dos anys, compleixin funcions d'analista, assessor/assistant, gestor comercial i de servei, responsable servei al client, responsable DEX (RADEX), gestor comercial, gestor telefònic comercial, tècnic o gerent, tindran, com a mínim, el nivell VIII.

Creació d'un complement salarial temporal
El personal que desenvolupi les funcions que s'estableixin en aquest pacte durant sis o vuit mesos accedirà al nivell retributiu pactat o tornarà a la funció anterior.
Durant aquests sis o vuit mesos, rebran un complement que serà el 50% de la diferència entre el salari de conveni de l'empleat, en el moment de l'inici de la funció, i el salari base del nivell retributiu previst per a la funció en aquest pacte.

 

 

 

Creació d'un complement per al gestor comercial i de servei (GCS) i el responsable de servei al client (RSC)
S'establirà un complement per als empleats i les empleades que exerceixin aquestes funcions i tinguin el nivell VIII.
Aquest complement serà la diferència entre el seu nivell retributiu de tècnic nivell VIII i el de tècnic nivell VII i es percebrà mentre tingui el nivell VIII i faci la funció.
Els empleats i les empleades que actualment facin les funcions previstes de GCS/RSC i siguin tècnics nivell VIII percebran aquest plus a partir de la signatura d'aquest acord.

Substitució dels ascensos per capacitació del CCB
Es substitueixen les proves de capacitació previstes a l'article 10.III del CCB per un sistema de plus d'accés als nivells superiors. Aquest sistema està compost pels complements següents:
"Diferència de nivell XI a X": una cinquena part de la diferència del salari entre el nivell XI i el nivell X.
"Diferència de nivell X a IX": una cinquena part de la diferència del salari de conveni, entre el nivell X i el nivell IX.
"Diferència de nivell IX a VIII": una sisena part de la diferència del salari de conveni, entre el nivell IX i el nivell VIII.
Quan es signi aquest acord, els complements descrits en aquest apartat s'abonaran a la plantilla administrativa, segons la quantitat que correspongui en funció de la quantitat de anys transcorreguts en el nivell que ostentin.

Tots els complements i plus pactats seran abonats mensualment, es revaloraran anualment segons el CCB, no seran absorbits ni compensats i es mantindran fins al canvi següent de nivell retributiu.

Us informarem del procés de negociació que esperem que acabi amb un acord amb l'empresa.

Novembre de 2009

Infórmate

CCOO Servicios es un sindicato, es Comisiones Obreras en los sectores de Comercio, Financiero, administrativo, de las TIC, Hostelería, Contact-center, Oficinas, Turismo... Leer más


Síguenos en Telegram

Dónde estamos


OFICINAS CENTRALES
C/ Albasanz, 3 1º Planta
28037 Madrid
Tel: 91 540 92 82
Asesoría Madrid 91 536 51 63-64
Otras Comunidades
Fax: 91 559 71 96
Email: contacta@servicios.ccoo.es