Coincidint amb el dia del Black Friday

CCOO reprèn la campanya per fer front a la precarietat i manca de personal davant la desenfrenada activitat que torna a viure el comerç

Per CCOO la continua activitat que es genera en el comerç per captar més compres sota el reclam del Black Friday, campanyes de Nadal i Reis, les rebaixes, les segones rebaixes, la recerca d’obrir més festius i diumenges i altres ofertes i descomptes sostingudes a llarg de l'any, suposen unes conseqüències negatives laborals i personals, així com pel consum i per la pròpia qualitat en el servei que ofereixen les persones treballadores del sector.

Conveni Hostaleria Catalunya - Comunicat 01 - 24/11/21

Iniciem les negociacions del nostre conveni d\'hostaleria

Dimarts 23 de novembre s'ha constituït la mesa negociadora per al Conveni Interprovincial d'Hostaleria i Turisme de Catalunya. Com a preàmbul es va exposar les línies generals de les nostres reivindicacions.

- - - -

El martes 23 de noviembre se ha constituido la mesa negociadora para el Convenio Interprovincial de Hostelería y Turismo de Catalunya. Como preámbulo se expuso las líneas generales de nuestras reivindicaciones.

CONVENIO DE INGENIERIAS

La Comisión Negociadora comienza a avanzar en algunas materias

En la reunión de la mesa negociadora celebrada el 18 de noviembre, CCOO y UGT presentaron nuevas propuestas sobre clasificación profesional, teletrabajo, dietas, kilometraje, jornada anual y desplazamientos. Para CCOO, la comisión negociadora comienza avanzar en algunas materias tratadas durante las reuniones.

Conveni de Consultoria i Estudis de Mercats - Classificació Professional

CCOO i UGT proposem un nou sistema de Classificació Professional per al sector, necessari tant per regular la seva realitat com per poder concretar acords en la negociació de Plans d’Igualtat

DIA INTERNACIONAL PER L´ELIMINACIÓ DE LES VIOLÈNCIES MASCLISTES

25 de novembre d’11.00 a 12.00 hores Via Laietana, 16 de Barcelona

i a la tarda manifestació de les entitats feministes, a partir de les 18.30 hores al Passeig de Gràcia amb Avinguda Diagonal.

3 de desembre Jornada federal presencial i telemática

Les delegades i delegats de CCOO com podem intervindra i fem front a les diferents violències masclistes.

Reserveu-vos l’agenda!

ASSEMBLEES DE CCOO ´´Disputem els salaris, Defensem els Serveis Públics´´

ASSEMBLEES ARREU DE CATALUNYA per preparar una gran mobilització que tindrà lloc el mes de desembre.

ASAMBLEAS EN TODA CATALUNYA para preparar una gran movilización que tendrà lugar el mes de diciembre.

#DisputemElsSalaris  -  #DefensemElsServeisPúblics

Intervenció de @Ragonmonroy  #17N , @CCOO assemblea de delegades i delegats del Barcelonès  @CCOO assemblea de delegades i delegats del Barcelonès? - TEATRE VICTÒRIA Barcelona