CONVENI SECTOR TIC COMUNICAT núm. 4/2021 30/11/2021

Punt d´inflexió a la negociació del Conveni de Consultoria i Estudis de Mercat

En la reunió del 30 de novembre de negociació del conveni de Consultoria i estudis de mercat, CCOO i UGT hem presentat una proposta de redactat amb la voluntat de tancar un acord i renovar el conveni abans del pròxim 31 de gener.

EN MOTIU DEL DIA INTERNACIONAL PER L´ELIMINACIÓ DE LES VIOLÈNCIES MASCLISTES #25N

Jornada federal 3 de desembre. PROU VIOLÈNCIES JA!

Jornada federal presencial i telemática adreçades a les delegades i delegats de CCOO: com podem intervindra i fem front a les diferents violències masclistes.

Coincidint amb el dia del Black Friday

CCOO reprèn la campanya per fer front a la precarietat i manca de personal davant la desenfrenada activitat que torna a viure el comerç

Per CCOO la continua activitat que es genera en el comerç per captar més compres sota el reclam del Black Friday, campanyes de Nadal i Reis, les rebaixes, les segones rebaixes, la recerca d’obrir més festius i diumenges i altres ofertes i descomptes sostingudes a llarg de l'any, suposen unes conseqüències negatives laborals i personals, així com pel consum i per la pròpia qualitat en el servei que ofereixen les persones treballadores del sector.

Conveni Hostaleria Catalunya - Comunicat 01 - 24/11/21

Iniciem les negociacions del nostre conveni d\'hostaleria

Dimarts 23 de novembre s'ha constituït la mesa negociadora per al Conveni Interprovincial d'Hostaleria i Turisme de Catalunya. Com a preàmbul es va exposar les línies generals de les nostres reivindicacions.

- - - -

El martes 23 de noviembre se ha constituido la mesa negociadora para el Convenio Interprovincial de Hostelería y Turismo de Catalunya. Como preámbulo se expuso las líneas generales de nuestras reivindicaciones.

CONVENIO DE INGENIERIAS

La Comisión Negociadora comienza a avanzar en algunas materias

En la reunión de la mesa negociadora celebrada el 18 de noviembre, CCOO y UGT presentaron nuevas propuestas sobre clasificación profesional, teletrabajo, dietas, kilometraje, jornada anual y desplazamientos. Para CCOO, la comisión negociadora comienza avanzar en algunas materias tratadas durante las reuniones.

Conveni de Consultoria i Estudis de Mercats - Classificació Professional

CCOO i UGT proposem un nou sistema de Classificació Professional per al sector, necessari tant per regular la seva realitat com per poder concretar acords en la negociació de Plans d’Igualtat