DIA: 22/05/2015
HORA: De 16,00 a 17,30 hores
LLOC: Fira Barcelona Gran Vía (Construmat)
Recinte de Gran Via - Av. Joan Carles I, 64
08908 L'Hospitalet de Llobregat (Barcelona)
CONVENI de COL·LECTIVITATS de CATALUNYA
A més qualifiquen de "més que digne" el salari de 785 euros bruts per al personal de nou ingrés.
Negociació a CaixaBank
La Direcció de CaixaBank ha plantejat en la seva reunió d'avui, 18 de maig, una negociació que pretén pivotar sobre tres eixos: La reducció de costos, la reducció de plantilla mitjançant un ERO que afectaria a 750 persones, i la mobilitat geogràfica.
Negociació col.lectiva
Delegats i delegades de CCOO Serveis es concentraran el proper dia 19 maig 2015 a les 15.30h al Servei Territorial del Departament d'Empresa i Ocupació.
Davant el bloqueig en les negociacions del Conveni de Col·lectivitats de Catalunya que fa 16 mesos va finalitzar, CCOO de Serveis Catalunya va aprovar en assemblea dels representants del sector el passat 14 de maig, un pla de mobilitzacions en el sector.
Mobilització
CCOO es mobilitza a Bankia contra la imposició de la jornada partida
Campanya mundial per la dignificació de les cambreres amb Eulalia Corralero, cambrera de pis a Catalunya
Rel UITA.- Treballa com a cambrera de pis des de fa més de vint anys -gairebé tants com és delegada sindical per Comissions Obreres- en un petit hotel familiar a Lloret de Mar. Actualment és fixa perquè l'hotel està obert tot l'any. En aquesta entrevista parla sobre les seves condicions de treball i sobre les dificultats per ser sindicalista en un sector en què la mà d'obra és sobreexplotada.