El 27 de gener va finalitzar el període de consulta de l'Art. 41 (modificació d'horaris, trasllats...) sense acord

CCOO es concentrarà davant Caprabo per exigir la retirada de l'expedient de modificació de les condicions de treball

El divendres 5 de febrer entre les 9.30 a 10.30 h, CCOO es concentrarà davant la central de Caprabo de C/ de les Ciències, 135 - L´Hospitalet de Llobregat. CCOO exigeix la retirada de l'expedient de modificacions de les condicions de treball que ha presentat l'empresa ?injustificadament i que està provocant por i incertesa entre la plantilla?.

Concentració davant la central de Caprabo Ciències, divendres 5 de febrero entre 9.30 i 10.30 h, C/ de les Ciències, 135 - L´Hospitalet de Llobregat.

>> Galeria de fotos en Facebook


CCOO iniciem mobilitzacions a Caprabo per exigir la retirada de l'expedient

El 27 de gener va finalitzar el període de consulta de l'Art. 41 (modificació d'horaris, trasllats...) sense acord.


CCOO es mobilitza per desbloquejar el Conveni de les caixes d'estalvi

Juntament amb altres sindicats, CCOO convoca per a demà divendres, 29 de gener, a les 10.00 h, una concentració davant de la seu de CaixaBank a Barcelona (Av. Diagonal, 621), per exigir el desbloqueig les negociacions del Conveni de les antigues caixes d'estalvi.


ESTALVI: exigim un conveni just i sense retallades! - AHORRO: ¡exigimos un convenio justo y sin recortes!

Concentració davant CaixaBank
Proper divendres 29 de gener  a les 10 h
Av. Diagonal, 621-629 (Barcelona)


El 3 de març del 2016

Conferència de Dones i Homes: feminitzant el sindicat

El Consell Nacional de CCOO de Catalunya va aprovar el dia 10 de desembre del 2015 la convocatòria d'una conferència de dones i homes de CCOO que se celebrarà el 3 de març del 2016 coincidint amb la celebració del 25è aniversari de la 1a Conferència d'Homes i Dones del sindicat. Amb el lema "Feminitzant el sindicat", CCOO vol obrir un debat sobre tres eixos: acció i prioritats sindicals en clau de gènere; conciliació, i presència de les dones al sindicat i al centre de treball.


Llibre "Las que limpian los hoteles. Historias ocultas de precariedad laboral"

CCOO continua amb la denuncia de la situació de les cambreres de pis, presentació del llibre a Lloret

Acte realitzat el divendres 22 de gener a l'Ajuntament de Lloret. Organitza: CCOO i Las Kellys
Acto realizado el viernes 22 de enero en el Ajuntament de Lloret. Organiza: CCOO y Las Kellys