Butlletí Salut Laboral - desembre 2015

Nova normativa sobre les baixes mèdiques i notícies d'acció sindical sobre salut laboral. T'interessa!

>> Nous comunicats mèdics d'alta/baixa i de confirmació d'incapacitat temporal
>> Díptic informatiu: seguiment de les contingències comunes per part de les mútues
>> Zara: l'acció sindical de CCOO impulsa la readmissió d'una treballadora declarada no apte
>> Psicosocials: Pautes per l'acció sindical
>> Campanya contra el Glifosat

CCOO força a Zara a readmetre i adaptar el lloc de treball a una treballadora que va acomiadar vulnerant el seu propi codi ètic

La companya RMC, treballadora de Zara des del 2009 i que pateix una malaltia "professional", va ser qualificada pels serveis mèdics de la mútua com a "no apte" per desenvolupar la seva feina, la resposta de l'empresa incomprensiblement va ser acomiadar-la.

Negociació del Conveni de Banca

L'AEB HA DE SORTIR DE LA COVA

L'AEB ha tornat a les seves posicions de màxims en la reunió d'avui de la Mesa del Conveni. Sembla que no ha escoltat res del que s'ha treballat i discutit en aquests mesos. Tornen a plantejar passar de salari fix a variable les pagues de beneficis, suprimir l'antiguitat i ampliar la mobilitat geogràfica a 50 kms. Lluny de buscar l'espai d'un acord al què semblaven acostar-se, ara opten per recomençar la negociació. CCOO i tots els sindicats ja els hem respost clarament: el Conveni que volen, i en el qual insisteixen, NO ÉS POSSIBLE.

Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les Dones

#25N: NO a les violències masclistes

CCOO organitza, s'uneix i dóna suport a la campanya del moviment feminista contra les violències masclistes. Violències que s'exerceixen contra les dones només pel fet de ser dones en el conjunt dels àmbits de les relacions. >> MANIFEST 25N CCOO de Catalunya -llegir +

Nou Acord entre els sindicats CCOO i UGT i La Roca Village

CCOO signem l'acord social que millora la qualitat laboral per als 1.600 treballadors i treballadores de La Roca Village

CCOO, UGT i La Roca Village han signat la renovació de l'acord del Conveni social per als treballadors del Village, que serà efectiu a partir de l'1 de gener de 2016 i fins al 31 de desembre de 2018.

Negociació col.lectiva BANCA

ES HORA DE CONCRETAR

Des de l'inici de la negociació del Conveni de Banca, CCOO venim advertint que la seva continuïtat està en perill per culpa de la Reforma Laboral i per l'actitud de l'AEB d'identificar modernització amb retallada de drets salarials i de condicions de treball.