VÍDEO ponència Carlos Bravo 15/03/17 i Gaceta Sindical 03/17

Les pensions i la protecció social - CCOO davant diàleg social

Les pensions SÍ són sostenibles
Las pensiones SÍ son sostenibles
>> Gaceta Sindical Pensions 03/17

PENSIONS - PROTECCIÓ SOCIAL - CARLOS BRAVO "Present i futur del sistema de pensions"
PENSIONES - PROTECCIÓN SOCIAL - CARLOS BRAVO "Present i futur del sistema de pensions"

Conveni d'Oficines i Despatxos de Catalunya

Acord amb dos nous plusos

Tot i que les negociacions s'estan dilatant d'una forma excessiva, hem aconseguit acordar la creació d'un nou plus d'idiomes i un altre de disponibilitat.

Negociació del Conveni Hostaleria Catalunya

La patronal fuig del debat de les propostes sindicals

En la reunió del passat dimecres 29 de març de 2017, la patronal, una vegada més, va voler evitar el debat de les propostes sindicals. Per segona vegada consecutiva, la patronal va voler centrar el debat en les seves propostes, totes elles regressives i sense concretar cap percentatge d'increment econòmic.

CCOO celebra una nova sentència de nul·litat en l'acomiadament d'una treballadora en situació de baixa per malaltia

La sentència del Jutjat número 1 de Mataró dóna la raó a la demanda interposada pel gabinet Jurídic de CCOO en representació d'una treballadora de l'empresa d'hostaleria Edificacions del Litoral, que va ser acomiadada per  trobar-se en situació d'Incapacitat Temporal per malaltia comuna.

REGISTRE DE LA JORNADA: L'AEB I LA CECA NEGUEN LA REALITAT

Després de les reunions celebrades amb l'AEB i la CECA, aquest dimecres 22 de març, han quedat en evidència les enormes dificultats per aconseguir un acord sectorial sobre el registre de la jornada.

Concentració el 23 de març davant la direcció territorial de Terrassa (Rambla d?Egara, 350)

CCOO convoca mobilitzacions contra els acomiadaments indiscriminats i injusts que està executant la direcció del BBVA

Davant el canvi de la política de relacions laborals al BBVA en el darrer any que aposta per la confrontació en lloc del diàleg i la negociació, ha portat a que la totalitat dels sindicats presents a l?entitat bancària convoqui concentracions en les set direccions territorials arreu de l?estat.

>> Concentració el 23 de març de 10 a 11h davant la direcció territorial de Terrassa (Rambla d?Egara, 350)