A Barcelona, concentració davant edifici de Primark de Plaça Catalunya, 23.

CCOO es mobilitza a Primark

Demà, 1 de març, davant l'immobilisme i falta de voluntat negociadora de l'empresa, la plantilla de Primark es mobilitzarà de 12:00 a 13:00 a múltiples botigues arreu de l’estat.

- - - - - -

CCOO se moviliza en Primark

Mañana, 1 de marzo, ante el inmovilismo y falta de voluntad negociadora de la empresa,  la plantilla de Primark se va a movilizar de 12:00 a 13:00 en múltiples tiendas de toda la geografía española

2a reunió de la Negociació del Convenio Colectivo de Establecimientos Financieros de Crédito

A la primera reunió d'ahir, 22 de febrer, de la mesa negociadora del Conveni Col·lectiu d'Establiments Financers de Crèdit, la part social vam acordar una redistribució de la representativitat on CCOO manté una majoria al sector, a nivell estatal, amb 9 Titulars a la taula.

- - - - - - -

En la primera reunión de ayer, 22 de febrero, de la mesa negociadora del Convenio Colectivo de Establecimientos Financieros de Crédito, la parte social acordamos una redistribución de la representatividad donde CCOO mantiene una mayoría en el sector, a nivel estatal, con 9 Titulares en la mesa.

Novetats seguretat social 2023

CCOO Serveis de Catalunya presentem les nostres propostes a l´Avantprojecte de llei que regularà el règim jurídic de les ITV

Des de la Federació de Serveis de CCOO de Catalunya hem presentat una sèrie de mesures que entenem que s’han de tenir en conte en la redacció de l’Avantprojecte de llei que regularà el règim jurídic aplicable a la prestació del servei de d’ITV.

Un cop coneguda la proposta de llei tornarem a fer propostes, aquest cop més concretes, per tal de defensar el sector, els drets i les condicions de feina de les persones treballadores.

CONVENI DE DROGUERIES I PERFUMERIES ESTATAL  21/02/23

Conveni de Perfumeries i Drogueries: tímid i insuficient avenç de la Patronal

Com sabeu estem immersos en plena negociació del Conveni minorista estatal de Perfumeries i Drogueries.

- - - - -

Convenio de Perfumerías y Droguerías: Tímido e insuficiente avance de la Patronal

Como sabéis estamos inmersos en plena negociación del Convenio minorista estatal de Perfumerías y Droguerías.

Exigim el desbloqueig de les negociacions del Conveni d´Oficines i despatxos

Des de CCOO volem denunciar el bloqueig a què ha arribat la negociació del conveni d'oficines i despatxos de Catalunya. Les patronals, FOMENT i PIMEC, han portat la negociació a un punt en què és impossible avançar. Fa 4 mesos que, després d'haver assumit part dels seus plantejaments, segueixen sense acceptar el compromís que significa adaptar els salaris de manera efectiva a la situació actual: IPC's elevats i augment considerable dels beneficis empresarials.

- - - - -

Exigimos el desbloqueo de las negociaciones del Convenio de Oficinas y despachos

Desde CCOO denunciamos el bloqueo a que ha llegado la negociación del convenio de oficinas y despachos de Catalunya. Las patronales, FOMENTO y PIMEC, han llevado la negociación a un punto en que es imposible avanzar. Llevamos 4 meses en que, después de haber asumido parte de sus planteamientos, siguen sin aceptar el compromiso que significa adaptar los salarios de forma efectiva a la situación actual: IPC’s elevados y aumento considerable de los beneficios empresariales.