Archivado en Negociacion Colectiva, Jornada, Salario, Condiciones de trabajo, Comunicados convenio

III CONVENI COL.LECTIU SUPERMERCATS DE CATALUNYA

CCOO considera que la patronal ha de sortir de la seva posició immobilista

El dia 30 de novembre de 2020, va tenir lloc una reunió per a la negociació de conveni. CCOO, per tal de apropar posicions entre les parts, manifestem que, respecte a l’increment salarial, estaríem disposats a entrar a negociar una part fixa i una altra variable.

- - - - - - -

CCOO considera que la patronal tiene que salir de su posición inmovilista

El día 30 de noviembre de 2020, tuvo lugar una reunión para la negociación del convenio. CCOO, en aras a acercar posiciones entre las partes, manifestamos que, respecto al incremento salarial, estaríamos dispuestos a entrar a negociar una parte fija y otra variable.

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , GIRONA (Sindicat Intercomarcal de CCOO Serveis Comarques Gironines) , TARRAGONA (Serveis CCOO Tarragona) , LLEIDA (Serveis CCOO Terres de Lleida) , VOCC-CATC (Serveis CCOO Vallès Occidental - Catalunya Central) , VORMAROS (Serveis CCOO Vallès Oriental - Maresme - Osona) , BLLAPAG (Serveis CCOO Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf) , s.Comerç (Sectorial de Comerç CCOO Serveis Catalunya) ,

pdf print pmail

Respecto al resto de temas, hicimos un recordatorio de nuestras prioridades:

• Incremento sin distinción a todos los niveles retributivos
  • Incremento no absorbible ni compensable.
  • Incremento superior para los territorios (Tarragona, Girona y Lleida) en los niveles salariales que sean inferiores respecto a Barcelona.
  • En tiempo de trabajo planteamos que el denominado “tiempo de bocadillo” tuviera la consideración de tiempo de trabajo efectivo, así como una reducción de la jornada para el año 2021.
  • La propuesta de la patronal, a día de hoy, es la misma que la del 25 de noviembre:
  • 2 años de duración.
  • Para el año 2020, un incremento del 0,8% sobre las tabas salariales del 2019 más otro 0,8% en concepto de variable, no consolidable en tabla, abonable en un pago único
  • Para el año 2021, un incremento del 0,8%, sobre las tablas salariales del 2020.

Desde CCOO esperamos que nos contesten a nuestra última propuesta en breve, ya que entendemos que las negociaciones no deberían de extenderse en el tiempo al no beneficiar a ninguna de las partes.

Desde CCOO hemos sido flexibles. Ahora esperamos que la patronal haga un esfuerzo y atienda las necesidades de las personas trabajadoras del sector de supermercados, que estamos realizando un gran esfuerzo en unas circunstancias excepcionales.

¡Comprometidas contigo!

- - - - - - - -

CCOO considera que la patronal ha de sortir de la seva posició immobilista

Pel que fa a la resta de temes, vam fer un recordatori de les nostres prioritats:

• Increment sense distinció a tots els nivells retributius.
  • Increment no absorbible ni compensable.
  • Increment superior per als territoris (Tarragona, Girona i Lleida) en els nivells salarials que siguin inferiors respecte a Barcelona.
  • En temps de treball plantegem que l'anomenat "temps d'entrepà" tingués la consideració de temps de treball efectiu, així com una reducció de la jornada per a l'any 2021.
  • La proposta de la patronal, a dia d'avui, és la mateixa que la del 25 de novembre:
  • 2 anys de durada.
  • Per a l'any 2020, un increment del 0,8 % sobre les taules salarials del 2019 més un altre 0,8 % en concepte de variable, no consolidable a taula, abonable en un pagament únic.
  • Per a l'any 2021, un increment del 0,8 %, sobre les taules salarials del any 2020.

Des de CCOO esperem que ens contestin a la nostra última proposta en breu, ja que entenem que les negociacions no haurien d'estendre en el temps al no beneficiar a cap de les parts.

Des de CCOO hem estat flexibles. Ara esperem que la patronal faci un esforç i atengui les necessitats de les persones treballadores de el sector de supermercats, que estem fent un gran esforç en unes circumstàncies excepcionals.

Compromeses  amb tu!

Cuida del teu treball. Afilia’t a CCOO Serveis!

Infórmate

Síguenos en Telegram